![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Met dit topic zou ik graag op een constructieve, doch taboeloze manier een balans willen opmaken van de (onmiskenbare) negatieve en, zo die er zouden zijn, positieve (?????) aspecten van de muticulturele 'samen'-leving, bekeken vanuit het algemeen belang (en dus niet vanuit het particuliere belang van een aantal malafide ondernemers en huisjesmelkers).
Om de discussie te lanceren, volgen hier reeds een aantal negatieve aspecten van de multiculturele maatschappij (positieve aspecten zijn er m.i. niet aan de multiculwaanzin) : - Een groot deel van die niet-Westerse vreemdelingen profiteren schaamteloos van onze sociale zekerheid en van het OCMW, allemaal op kosten van de brave werkende middenklasse die fiscaal leeggezogen wordt. - Die niet-Westerse vreemdelingen laten massaal hun familie overkomen waardoor onze sociale voorzieningen nog meer op de helling komen te staan. - Beide voormelde aspecten zorgen er voor dat onze sociale zekerheid compleet onbetaalbaar wordt. Onze sociale zekerheid is er nu eenmaal niet op berekend om de armoede in de hele wereld op te lossen. - De massale aanwezigheid van vreemdelingen doet in dit overbevolkte land de woning- en grondprijzen steeds verder de pan uitswingen, waardoor de werkende middenklasse van ons eigen volk zich geen deftige woning meer kan permitteren. - De criminaliteit onder niet-Westerse vreemdelingen ligt stukken hoger dan bij ons eigen volk, m.a.w. die multiculkanker leidt tot meer chaos. - De multiculturele maatschappij leidt tot een duale maatschappij waarbij enerzijds een aantal malafide ondernemers vreemdelingen gebruiken als goedkope werkslaven en huisjesmelkers goed geld verdienen, en anderzijds de rest van de bevolking te kampen heeft met een dalende welvaartspositie en steeds groter wordende samenlevingsproblemen. - Daar een groot deel van ons eigen volk zich niet goed voelt in die opgedrongen multiculdictatuur, zorgt de multiculturele samenleving ervoor dat de levenskwaliteit van ons eigen volk daalt, m.a.w. de multiculturele maatschappij brengt de psychische gezondheidstoestand van ons eigen volk ernstige schade toe. Laatst gewijzigd door Cynicus : 27 september 2004 om 16:41. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik heb nog nooit een multikullie de voordelen van de multkulmaatschappij weten kwantificeren. Op couscous en een exotische eega na, blijft het windstil. Zelfs met enige verbeelding ...lukt het hen blijkbaar niet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Minister
|
![]() En die besnijdenissen, eremoorden, gedwongen huwelijken en rituele slachtingen dan???
![]()
![]() |
#4 |
Minister
|
![]() Of de boerka? 8)
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() En de ziektes, die wij allang uitgeroeid achtten, die opnieuw toeslaan: TBC, pokken, venerische ziektes etc....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
Locatie: Hoofdstad der holbewoners waar de Schelde op z'n mooist is en de gevangenen nog vrij rondlopen
|
![]() Links zal je niet horen argumenteren over de inhoud. Dit is immers taboe.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Banneling
|
![]() Het uitblijven van linkse reacties waarin steekhoudende positieve aspecten van de multiculturele maatschappij naar voren worden gebracht, is een duidelijke indicatie dat er geen positieve aspecten zijn aan de multiculturele maatschappij. Het is dan ook de hoogste tijd voor een rechts vreemdelingenbeleid zonder taboes.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Minister
|
![]() Wat is het hier stil...
![]()
![]() |
#10 |
Schepen
|
![]() multicul is een onmogelijke ideaal. Een droom in een heel heel diepe slaap.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Banneling
|
![]() Er zijn geen voordelen aan.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#13 |
|
![]() Vlaenderen heeft zijn cultuur allang verloren. Wij hebben amper nog tradities. Niemand gaat die nog kunnen terug invoeren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
|
![]() Tuurlijk zijn er voordelen aan, maar aangezien ik me niet aangesproken voel als 'multikullie'...
En zelfs al waren er geen, dan nog is multiculturalisme een noodzakelijk kwaad. Anders is het Westen, dat jullie zo hoog in het vaandel dragen, het Westen niet meer! Maar dat begrijpen jullie precies niet. En ik ga desnoods liever 'ten onder' in een vrije multiculturele maatschappij dan dat ik, mijn kinderen, mijn kleinkinderen etc. nog duizend jaar verder moeten leven onder een autoritair, xenofoob bestuur. Dan weet ik tenminste dat we de enige juiste keuze hebben gemaakt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
niks dus.
De profeet Mohamed was 54 toen hij huwde met de 9-jarige Aisha.In mijn ogen maakt dat een pedofiel van hem.Maar ja ik ben dan ook geen moslim. Prins filip tijdens zijn handelsmissie in China:Ze zijn hier met veel 1 miljard 300.000 miljoen ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#17 | |
|
![]() Citaat:
Anders gaan we de geschiedenis in als de Islamitische landen nu: marginale landen met een domme, gebrainwashte bevolking. Dit is natuurlijk ook het geval als de Islam hier de macht grijpt. Maar dan hebben we juist gehandeld. Snap je? Ik geloof er trouwens geen barst van dat de Islam hier ooit echt de macht gaat grijpen, maar kom, aangezien dit een zuiver theoretische discussie is... Laatst gewijzigd door Vlaanderen Boven : 10 oktober 2004 om 13:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |