![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Alhoewel ik persoonlijk niet zo hou van deze begrippen was ik op een bepaald moment de onbegrensde eigendunk en de drang naar het totalitaire van politiek correcte mensen spuugzat en ben ik er ook maar gebruik van gaan maken.
Laatst gewijzigd door Ulrik : 15 september 2014 om 12:34. |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Negationisme is een zeer duidelijke term die enkel betrekking heeft op het ontkennen van de holocaust. Dat u hier die term gebruikt doet u met de opzettelijke bedoeling om het debat te vergiftigen. Net zoals men probeert het woord allochtoon uit onze woordenschat te verwijderen. Ik vind dat schandalig en gelieve ermee op te houden. Wat ik daarvan vind doet wel degelijk veel ter zake. Als u niet graag kritiek hoort, gelieve te debatteren met mensen die u altijd gelijk geven. Op dit forum zal u altijd tegenwind ondervinden. Dat is namelijk de bedoeling van dit forum. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
-dat 't joodse volk geleden heeft door de eeuwen heen. -dat de beschermde soort 'n bevoorrechte positie heeft in 't westen. (dmv bvb positieve discriminatie e.d.) Geen vergelijking.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tuurlijk is het slachtofferschap van joden en moslims niet te vergelijken. Moslims voelen zich helemaal geen slachtoffer. Joden wel.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://ejbron.wordpress.com/2014/09/...-nieuwe-joden/ Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Behalve dat het niet gaat om het leed van et Joodse volk door de eeuwen heen, maar tussen de situatie van de Joden in de 19de eeuw, en die van de Moslims nu in West-Europa.
![]() |
#49 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
|
![]() |