![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
Bekijk resultaten enquête: Gaat U De Standaard boycotten na de oproep van N-VA ? | |||
1. Ja. Mijn abonnement wordt opgezegd en/of ik (laat) geen advertenties meer plaatsen. |
![]() ![]() ![]() |
5 | 19,23% |
2. Neen. |
![]() ![]() ![]() |
7 | 26,92% |
3. Ik was sowieso geen klant bij De Standaard. |
![]() ![]() ![]() |
13 | 50,00% |
4. Annick De Ridder spreekt niet in naam van N-VA. |
![]() ![]() ![]() |
4 | 15,38% |
5. Prins Laurent for president. |
![]() ![]() ![]() |
3 | 11,54% |
Meerdere antwoorden per stemmer mogelijk. Aantal stemmers: 26. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Overigens: ik koop DS zelf niet, maar ruil ze al eens met een collega. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het wordt tijd dat de nieuwe meerderheid haar gigantische subsidiestromen richting noord-belgische regimemedia stopzet. Waarom moeten wij betalen voor het gratis ronddelen van haatzaaiende kranten door bPost? Waarom betalen we allemaal mee aan subsidies voor de "kwaliteitsverhogiing en onafhankelijkheid" van de pers terwijl die subsidies net het omgekeerde resultaat hebben? De geschreven pers heeft afgedaan, laat ze rustig tenondergaan in haar zelfgeschapen irrelevantie.
Exclusief in Vlaanderen: Al wie da ni springt, al wie da ni springt is N-VA (Brünoke's kleuterbende) Exclusief in Brussel: Brussel kan wel een paar honderd miljoen Euro missen (Guy Vanhengel, PS (ex-Ø-VLD)) Exclusief in Wallonië: wij keurden de pestbelastingen goed want ze troffen toch vooral de Vlamingen (Didier Reynders, MR) |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Boycot de boekenbeurs! Dyab Abou Jahjah komt naar de boekenbeurs. En uitgeverij Pelckmans dat zijn boek heeft uitgegeven hoort uiteraard ook op de zwarte lijst. Gaan Annickske!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Johan Verelst Kim Entbrouxk Jeoffrey De Roeck Brigitte Melon Marc De Witte Stephan Bogaert Celine Claeys Wim Peeters Myriam Warson Joeri Vandendriessche Jack T Junior Patrick Thys Peter Van Dijck Johan Soetaert Lieven Van Mele Lauri De Wever Filip Ritzen Jan Meuris Frederik Van Wauwe Filip Roeckens Rudi Roth Guy Poortmans Ronny Goudvis Edwin s'Heeren Jonas De Jaeger Franky Verlackt Alain Herremans Michaël Devoldere Jos De Waele Jeroen Kinget Ilse Rogmans Luc Mattens Joris Van Den Ouweland Thomas de Coster Koenraad Elst Henk De Metsenaere Eric Behiels Tom De Ridder Lucas Vervoort Kurt Vanovelen Désirée De Poot Bram Broeckx Wim Van Roy Nicole Van der Voort Patrick Senior Demey Fathi Maatala Jan De Schryver Lukas Vdbreghe Vloemans Cedric Hugo Hendrickx Lawrence Urbain Olivier Michils Ampoorter Hans Baeten Geolfried Ben Loots Daniel Brauwers Koen Deleu Jan Vogeleer Pieter Verkeyn Moniek Pauwels Jola Sikora Roeland De Keulenaer Stefan Soutaer Kris Van Echelpoel Philippe de Schutter Kris Batsleer Iderisse Claes Philippe Ehlinger Anja Depotter Christophe Philippart Stefan Vanderlinden Danny Van Hirtum Michel Everaert Mark Heylen Ief Van de Moortele Gil Michaux Thomas Verhasselt Geert Van Bogaert Yannis Cleymans Dirk Jacobs Patrick Jacquemyn Philippe Nauwelaers Tim De Clercq Kris Van Spitael Isabelle Buurman Frederik Vranken Joris De Leeuw Hugo Meeussen Filip Schamp Helmut Haelterman Luc Hillen Jan De Grave Jef Sneyers Tom De Gent Frieda Lagage Philippe de Ridder Brieuc Suys Nashki Barnes Bart Claes Veerle Verlent Patrick Van Hamme Jos Van de Velde Theo De Bock Wilfried Reynaerts Stefaan Wouters Wim Jochems Joris Joyhauser Cielen Nadine De Cnodder David Sterckx Harold Vanheel Wilfried Loontiens Pat Bronson Willy Geenen Dirk Voorspoels Eliane Demey Wilson Vanlerberghe Rik Lambrecht Arnold Van Dierdonck
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hopla, zwier die mensen hun namen maar in het openbaar.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vraag me af vanwaar hij die namen haalt.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat hebben ze zelf gedaan. Als je "Vind ik leuk" aanvinkt op Facebook doe je een publieke kennisgeving.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. Laatst gewijzigd door ViveLaBelgique : 27 oktober 2014 om 13:09. |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Van de Facebook Account van Annick De Ridder. Nog een paar reacties op haar Facebook account over haar oproep tot boycot van De Standaard:
Dimitri Cools Ik heb mijn abonnement op dS vorige week opgezegd, exact om deze reden. Dat heb ik ook expliciet gemeld aan de klantendienst. 13 · 24 oktober om 11:34 Lukas Vdbreghe Ik heb twee weken geleden mijn abonnement op DS opgezegd, ik surf zelfs niet meer naar hun website. Trop is teveel!! Nina Pagan Wij hebben ons Standaard abonnement 3 maand geleden opgezegd om dezelfde reden. Nu is ons probleem dat er geen alternatief is... De Morgen is even erg, nieuwsblad en laatste nieuws te veel entertainment naar mijn zin en de tijd dan weer iets te zwaar voor mij... Nina Pagan Wij hebben ons Standaard abonnement 3 maand geleden opgezegd om dezelfde reden. Nu is ons probleem dat er geen alternatief is... De Morgen is even erg, nieuwsblad en laatste nieuws te veel entertainment naar mijn zin en de tijd dan weer iets te zwaar voor mij... Sven Vanderwegen Wij hadden 2 abonnementen. DS werd opgezegd in 2003 en DM in 2005. België heeft welgeteld nog 1 kwaliteitskrant en dat is De Tijd. 4 · 24 oktober om 12:42Donat De Praeter Ik zei mijn abonnement op DS ook een viertal maand geleden ook op om uitdrukkelijk dezelfde reden. 25 oktober om 0:04 Toon Pans Mijn abonnement op die zelfbenoemde kwaliteitsgazet heb ik al jaren geleden opgezegd. Ik lees nu de enige krant die enigszins objectief is, De Tijd. 2 · 25 oktober om 4:24 · Bewerkt Mark Sebille ik ben niet geabonneerd op DS, maar om een gelijkaardige reden heb ik de Knack een jaar geleden opgezegd. 11 minuten geleden Ronny Goudvis @ Annick De Ridder : Je hebt gelijk. Maar het is niet alleen De Standaard die Abou Jah Jah met open armen onthaalt. Ook in andere media wordt hij bij manier van spreken als een nationale held voorgedragen : ATV, VRT, enz.. In Libanon waren ze hem liever kwijt dan rijk. En waar kan men beter de boel op stelten komen zetten dan in België ? Waar kunnen deze figuren beter terecht zonder gestraft te worden ? 2 uur geleden Myriam En Bert Annick is op haar teentjes getrapt , denkt ze nu echt dat de media enkel voor de fascisten van de NVA is voorbehouden ? 25 oktober om 10:42 Bron: Facebook dd 27.10.2014 uit de publiek toegankelijke sectie.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. Laatst gewijzigd door ViveLaBelgique : 27 oktober 2014 om 13:35. |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() DS klopt momenteel DM voluit op vlak van kwalitatieve politieke verslaggeving, wat vroeger zeker het geval niet was.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
|
![]() Ik moet zeggen, ik heb ooit ook mijn abonnement op DS opgezegd. Dat was omdat de distributie firma mijn adres moeilijk kon vinden en mijn krant regelmatig in een verkeerde bus stak. Dat is een geldige reden om een krant op te zeggen.
het niet eens zijn met een opinie artikel en daarom een krant opzeggen is kleingeestig. In het Engels zeggen ze 'narrow minded' , dat zegt het eigenlijk beter. |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vind het geen slechte krant. Zeker niet. Maar De Morgen vind ik beter.
Laatst gewijzigd door Het Oosten : 29 oktober 2014 om 22:26. |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |