![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het Westen is oorlog gaan voeren, we staan op de rand van WO3. Wie is dan de oorzaak en schuldige Jan? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het Westen had helemaal geen recht oorlog te voeren in Irak, Libië of Syrië. Of zich daar te moeien. Dat Poetin zegt dat dit geen alleenrecht van het Westen is blijkt U maar niet in te zien. De speech van 4 delen bekijken zou helpen Jan. En mijn vraag is dan: wat was de tegenreactie van het Westen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat daar dan geen midden uitkomt is niet mijn schuld... Jij verafschuwt Poetin, maar weigert de fouten van onze leiders in te zien. Als ik je zeg dat ze miljoenen onschuldigen vermoord hebben de afgelopen 10 jaar val je terug op Poetin om het te minimaliseren. Ik vraag het je nogmaals: Wat verwijt U Poetin dat ik ontken? En wat vindt U ervan dat onze leiders wapens van Khadaffi's geldreserve kopen en uitdelen onder radicalen om studenten af te knallen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zeg dat de NAVO Putin op zijn kloten gaat slaan als zijn gevechtsvliegtuigen nog lang ostentatief en provocatief over NAVO gebied gaan blijven vliegen. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
U ontkent dat? U ontkent dat ieder werkloze Libiër een uitkering van 500 dollar had ? Gratis ziekenhuizen? Wat is er in de plaatst gesteld? De Rotshield bank stond er nochtans rap. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Banneling
|
![]() Dus miljoenen doden, wezen, daklozen is "een verwijt dat nergens naar lijkt..."
"Want er is een Poetin, dan mogen die van ons erger doen!" Beiden lijden aan dezelfde ziektes die de hele wereldbevolking besmet. En als je dan moet kiezen tussen 2 kwaden ga ik toch niet aan het liegend kamp staan dat iedere laatste euro uit onze zak wil slaan. Ik word nog liever moslim dan waar de typerende Europese mentaliteit nu naartoe glijdt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Open anders een andere draad. Het is hier veel te veel de gewoonte om van het onderwerp af te wijken. Dus : ik stel dat ze Putin op zijn kloten gaan slaan als zijn gevechtsvliegtuigen nog lang over NAVO gebied gaan blijven vliegen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Banneling
|
![]() Je hebt gelijk Pericles. Maar is Vladimir iets van plan is de titel.
Ik wou er dan even op drukken dat Vladimir al jaren geleden aangaf dat ze niet langs de zijlijn gaan toekijken. En dat hij in die speech vrij ongeremd zijn plannen op tafel smijt. Tegenreactie mocht ik nog niet genieten van een Westerse leider, of ik heb iets gemist. |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Vergeet je dat soms? We leven in een informatieoorlog Jan, en jij bent er door gebombardeerd. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als zijn leger één stap zet in NAVO gebied, maakt de NAVO er filet pur van. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Maar Rusland heeft daar ook niets te zoeken. De Arabische Liga ,zal zelf hun burgeroorlogen moeten oplossen en niet voortdurend naar het Westen moeten wijzen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Jammer dat er nog zoveel koude oorlogsslachtoffers zijn in het Europa. Ermee geboren en nooit bijgeleerd. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Dat is beter voor hun economie en voor hun veiligheid. Misschien heeft het landjepik in de Oekraine en de gevolgen hiervan , Poetin tot dit inzicht gebracht. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Banneling
|
![]() De Arabische Liga is wie nu?
Wel gemakkelijk, zullen wij de NVA en CD&V er ook uit knallen en dan zeggen: vanaf nu moeten de overige partijen het oplossen. Snapte de logica cato? Terwijl het Westen wapens laten sturen en owee als het andere kamp een vinger naar het Westen wijst? Er is een oplossing, we sturen die admnistraties verantwoordelijk ter onderhandelen. |
![]() |
![]() |