![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wel integendeel, ik ben ambtenaar.
![]() |
#42 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat moet ik zeggen?
![]() |
#43 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Neen meneer, het bleef daar bij praatjes. 26 jaar sossen in de regering, en nog steeds zoveel armoede. Hoog tijd om het eens over een andere boeg te gooien. Maar die andere boeg gaan we niet vernemen in jouw link. Want die is nogal links. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En als ambtenaar wordt gij niet beroofd door de overheid, nee, gij moogt anderen beroven?
Droom maar verder hoor.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bij deze beëindig ik deze discussie met volgende foto:
![]()
![]() |
![]() |
#46 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Als 't budget van 't OCMW op is, dan is het toch simpel (enfin, toch volgens de nog simpelderen van geest dan ondergetekende) : verhoog dat budget. Voil�*.
(dat er dan serieus zal moeten worden geknipt in andere budgetten waardoor dan andere problemen ontstaan waar dezelfde klagers van nu dan over zullen gaan zagen, da's nu niet aan de orde, hé)
![]() |
#47 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat ik me in feite afvraag is hoe mensen die niet werken en niet doppen en dus van het OCMW leven in feite aan die gigantische sommen komen om toch maar eventjes via Turkije naar Syrie te trekken, terug naar huis te komen en nog even te vertrekken; Hoe komt het dat die vrouw van één van die mannen OCMW steun krijgt? Krijgen alle vrouwen die gehuwd zijn en niet werken OCMW steun dan? Waar haalt Belkacem zijn geld vandaan? Natuurlijk zijn het niet mijn zaken, maar heu.... betalen ze dan wèl belastingen?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat ik me in feite afvraag is hoe mensen die niet werken en niet doppen en dus van het OCMW leven in feite aan die gigantische sommen komen om toch maar eventjes via Turkije naar Syrie te trekken, terug naar huis te komen en nog even te vertrekken; Hoe komt het dat die vrouw van één van die mannen OCMW steun krijgt? Krijgen alle vrouwen die gehuwd zijn en niet werken OCMW steun dan? Waar haalt Belkacem zijn geld vandaan? Natuurlijk zijn het niet mijn zaken, maar heu.... betalen ze dan wèl belastingen?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Van sommigen is het de bedoeling dat als je geen zin hebt om wat dan ook bij te dragen aan deze maatschappij je naar het OCMW achter centen kon. Dat zou wel eens kunnen anders worden, dat is juist en is maar juist ook.
![]() |
![]() |
#50 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Inderdaad.
![]() |
#51 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Elk recht creeert een plicht, en er is dus sprake van een sociaal contract. Solidariteit staat tegenover een eerlijke poging om deel te nemen aan de maatschappij en de arbeidsmarkt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
|
![]() Ik volg je in veel te veel politici maar niet in veel te duur betaald. Wel wordt er overdreven in bijkomende voordelen zoals vergoeding na niet meer herverkozen te zijn of km vergoeding ( EU) en zo zullen er nog wel heel veel zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |