![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En? Wat is dan nog het probleem? Rechts heeft contacten onder elkaar? Ja, en? Links ook trouwens.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In de EU is er vrij verkeer van personen
Jij, ik & Wilders gaan w�*�*r we willen. Laatst gewijzigd door Boduo : 17 april 2015 om 20:48. |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Europees Commissaris
|
![]() @ Cato: ik ben ook niet trots om Nederlander te zijn, als ik Wilders in het buitenland hoor, maar het recht om te spreken heeft hij en dat verdedig ik ook nog.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Het gaat hier ook niet over rechten. Mijn stelling is dat het ongepast is ,als je niet in het EU parlement gaat zitten , om dan toch een rol in Europa en de wereld te willen spelen. Ik zou zeggen ,schoenmaker blijf bij je leest. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bono van U2 geeft toch ook politieke commentaar op alles en nogwat en die is door niemand verkozen. Zou die dan ook niet beter zijn klep houden ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Wilders is geen racist en zal er nooit een zijn. Voor mijn part moet hij zich juridisch verweren tegen dat linkse uitschot dat hem ten onrechte van racisme beticht. Als uit cijfers blijkt dat Marokkanen vaker in aanraking komen met het gerecht, dan is het wantrouwen heel logisch en dus is er helemaal niets mis met de vraag ''Willen jullie meer of minder Marokkanen'' Ik vind dat onterechte beschuldigingen van racisme juridisch vervolgd moeten worden. Racisme wordt op deze manier een excuus voor luie migranten om overal mee weg te komen |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#50 |
Minister
|
![]() Inderdaad, het woord ''racist'' IS al het verweer van al dat linkse uitschot om alle allochtonen vrij spel te geven. Altijd onmiddellijk in de slachtofferrol springen terwijl het zelf de grootste racisten zijn die zich niet willen integreren.
Bart De Wever merkt net zoals Geert Wilders op dat we een groot probleem hebben met Marokkanen. Op basis van keiharde cijfers Gevolg: Natuurlijk, BDW wordt beschuldigd van racisme en we moeten zwijgen over het probleem. Laat staan dat we er iets aan mogen doen Ik pleit voor een strenge wet die onterechte beschuldigingen van racisme juridisch vervolgt, en al zeker in de politiek Officieel zien we racisme in alle culturen, maar bij ons is racisme een voorrecht voor luie allochtonen om iedereen de mond te snoeren. Je hoort de politiek nooit over autochtone Belgen die het slachtoffer zijn van racistische migranten Laatst gewijzigd door Eurosceptic : 27 april 2015 om 18:37. |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Met dank aan iedereen die Obama een goede president vindt.
![]()
![]() |
#52 | |
|
![]() Citaat:
Soort zoekt nu eenmaal soort. https://wltrrr.wordpress.com/2015/04...bij-halleluja/ Laatst gewijzigd door cato : 28 april 2015 om 12:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#54 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 28 april 2015 om 15:38. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Wat steevast opvalt bij diegene die voortdurend over racisme praten is dat ze er een merkwaardige dubbele standaard op na houden, een soort apartheid waarbij de argumenten (als men al argumenten heeft)om tot de conclusie racisme te komen slechts van toepassing lijken op een beperkte groep of bepaalde denkbeelden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
|
![]() Citaat:
ziet hem liever gaan dan komen. De Winter hoor je niet meer. Wilders zoekt zijn weg in het buitenland nu zijn PVV is Nederland versleten raakt en VNL met Bram M het komende jaar zijn aanhang gaat opeten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Wilders komst naar de VS... Citaat:
|
||
![]() |