![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Enkel als je max. 19 bent.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Europees Commissaris
|
![]() Geen idee. Ik volg de adviezen van het Vaticaan niet echt op de voet.
Bart De Wever: "De enige bijdrage die de Vlaamse Beweging vandaag nog kan leveren aan een onafhankelijk Vlaanderen, is ophouden te bestaan" Jan Jambon: "Les transferts Nord-Sud, ça nous aide juste pour le marketing. Mais en fait, ça ne nous intéresse pas" Bourgeois: "onafhankelijkheid is iets uit de 19de eeuw" |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#46 |
Banneling
|
![]() Jullie koppelen de discussie te veel aan geslacht. Als de emancipatorische trend zich voortzet zullen 19 jarige meisjes ook een toyboy'tje nemen van 14. En daar heeft blijkbaar niemand een probleem mee? Mannen zijn zogezegd de seksuele predatoren en vrouwen de onschuldige prooien? Wake up everybody, this is the 21st century. Alles evolueert, iedereen neukt met iedereen, zonder wetten of regels, gewoon puur op instinct.
Seks met familieleden moet ook uit de taboe sfeer verdwijnen, btw. |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Dus een vader die z'n 15 jarige zoon neukt moet gewoon kunnen voor u, indien beide daarmee instemmen, om nu maar een voorbeeld te geven? Laatst gewijzigd door Drukazz : 26 mei 2015 om 16:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Tjah, jongeren hebben nu eenmaal geen knopje die men hun driften uitzet tot ze volwassen zijn. Op zicht heb ik geen probleem met het voorstel, maar had dat maximale leeftijdsverschil toch liever was kleiner gezien (bv:3 jaar)
![]() |
#49 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb zo wat tantes en nichten gehad, ik begreep maar eerst later dat het een taboe betrof.
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://www.telegraph.co.uk/culture/t...wo-review.html
"Je kan niet zeggen dat de zwart-gele leeuw een symbool van de collaboratie is. (klik)" (Bruno De Wever - historicus) ![]() Laatst gewijzigd door Zipper : 26 mei 2015 om 17:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het bijna promoten van seks vanaf 14 zal sommigen misschien aanzetten om er dan al aan te beginnen want volgens de wet is het "ok"! En inderdaad, zie je al je 14 jarige zwangere dochter binnenkomen? Onze politiekers hadden zich beter met andere problemen bezig gehouden... Laatst gewijzigd door andev : 26 mei 2015 om 18:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En als ik mij niet vergis laat het kerkelijk recht huwelijk toe vanaf 14 jaar voor de meisjes. De VLD verdedigt dus met verve onze Christelijke normen en waarden. ![]()
![]() |
![]() |
#54 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat zegt uwe god, d�*t willen we wel eens weten. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Europees Commissaris
|
![]() Willen we echt weten wat de stemmen in Drukkaz' hoofd zeggen?
Bart De Wever: "De enige bijdrage die de Vlaamse Beweging vandaag nog kan leveren aan een onafhankelijk Vlaanderen, is ophouden te bestaan" Jan Jambon: "Les transferts Nord-Sud, ça nous aide juste pour le marketing. Mais en fait, ça ne nous intéresse pas" Bourgeois: "onafhankelijkheid is iets uit de 19de eeuw" |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tot daar ga ik volledig akkoord !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Inderdaad !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
!!!! NEE !!!! Ik weet dat de wet uitzonderingen toelaat onder bepaalde voorwaarde , maar in geval van MIJN kinderen , is het antwoord: !!!! NEE !!!! Dat ze eerst hun toekomst deftig verzekeren !!!! ---- ---- ---- ---- ---- ---- ---- ---- ---- ---- ---- ---- ---- ---- ---- ---- ---- ---- !!!! OPEN VLD = FUCK YOU ZIEKELIJKE KLOOTZAKKEN !!!! Ze zijn nog met barbiepoppekes aan't spelen , de jongens met hun speelgoedauto's !! Ze moeten nog studeren/leren op die leeftijd !!!! Hun verstand is nog steeds niet ten volle ontwikkeld !!!! Bij open VLD hun verstand is dit ook nog niet gebeurd !!!! OPEN VLD = Open Vettig Lullig & Diarree onnozele pipo's eren neukende vettige & lullige diarree
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Partijlid
|
![]() De logica volgens (een gedeelte van) ' onze volksvertegenwoordigers'
een pakje sigaretten verkopen aan een 17-jarige = strafbaar een breezer met alcoholpercentage 4% verkopen aan een 17-jarige = strafbaar een 19 jarige die sex heeft met een 14 jarige = niet strafbaar Zijn die mannen en vrouwen in het parlement helemaal hun verstand verloren ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |