![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jouw Koran is het construct van een moorddadige pedofiel die zichzelf tot profeet benoemde.
![]() |
#42 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Gezien karakter en leven van de eerste 4 komt je bewering wel wat raar over.
![]() |
![]() |
#47 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je zou het bijna kunnen vergelijken met Sneeuwwitje in wetboekvorm.
![]() |
![]() |
#48 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Daar ging het hem niet om.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Waarom? Mekka bestond niet eens. De levensverhalen van die 4 eerst kaliefen zijn verzonnen van begin tot einde.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat zal de reden zijn dat degenen die dit fictief personage durven afbeelden de doodstraf krijgen.
![]() |
![]() |
#52 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 11 juni 2015 om 18:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Of Mekka nu bestond of niet, de Ka'aba lag er al en de stam van de Quraish beheerde deze die al een heiligdom was dat druk bezocht werd. Ik weet ook de het machtscentrum van de zeer jonge islam al zeer vroeg in Syrië en Bagdad lag. Ik heb ook al gezegd dat de 5e kalief Mu'awiyah historisch vast staat. De zoon en opvolger Yazid I natuurlijk ook en die leverde slag bij Karbala met Hoessein, de zoon van Ali. Het bestaan van de zoon van Ali, als zoon van Ali, staat dus wel historisch vast. En geen zoon zonder vader. Ik herhaal dat natuurlijk heel veel is verzonnen met een duidelijk apologetische inhoud en met grote hagiografie. En of alles nu wel of niet 'verzonnen' is, de islam bestaat, hoe vaag en onzeker zijn geschiedenis ook is. Ik ga dus voor een stuk met je me zonder me tot een 'geloof' in onbewezen vermoedens te laten verleiden.
![]() |
![]() |
#55 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
(Sinds wanneer) Kunnen boeken beweren ?? Elke effectief bestaand levend wezen kan dit , ja !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Helemaal mee eens !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die "behoefte aan structuur" is dus geen eigen keuze. Je ziet het verschil in het huidige westen na de emancipatie van de vrouw: weg is de standaard "vrouw aan de haard, onderhouden en ondergeschikt aan de man (zijn inkomen).
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Geen normaal mens niet nee.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Banneling
|
![]() Ik vind t heel raar dat de farizeeën samen met de
romeien een verhaal schrijven waarin zij zelf volledig negatief worden in het daglicht gesteld en Jezus word verheerlijkt. klopt langs geen kanten. als ze het zelf zouden hebben geschreven , dan zouden zijzelf toch als de helden zijn en niet Jezus. intelegentie staat in de weg om de waarheid te zien die nochthans heel simpel is. |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |