![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nee, dan lijkt het mij veel beter om ergens anders zijn leven te herbeginnen, of om gewoon bereid te zijn om enkele jaren te brommen om haar afgemaakt te hebben.
![]() |
![]() |
#42 |
Banneling
|
![]() En jij verwijt mij van Middeleeuws te denken? Hallo Néné, we leven in de 21ste eeuw, daarin zijn abortussen al lang niet meer pervers!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar, da's misschien te moeilijk voor U. Torenhoge hypotheek en een lelijke vriendin die "onverwacht" zwanger kan worden. Avondje stappen met bembem, en er nog over schrijven. U bent alvast geen Mensa lid.
![]() |
![]() |
#45 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mag ik hopen! De eerste man die mij slaat zal er levenslang spijt van hebben, gegarandeerd. Ik heb niet voor niks 15j lang op de tatami gestaan, zo'n 3x/week.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Gij zijt gewoon gevogeld door het perverse wettelijke systeem dat mannen altijd laat opdraaien voor vrouwenfratsen, maar daar is dus niks aan te doen. Het probleem is niet uw 'vriendin', of die kleine, maar de staat die U gaat willen afpersen om die kleine te onderhouden. Vandaar dat er maar 3 mogelijkheden zijn: 1) uw lot aanvaarden 2) haar afmaken (en er de gevolgen van dragen, die objectief gezien minder erg zijn dan vader moeten te zijn) 3) heel ver gaan lopen, waar die staat U niet meer kan pakken.
![]() |
![]() |
#47 |
Banneling
|
![]() Stop met bembem hierbij te betrekken. Ze heeft hier absoluut NIETS mee te maken. Toen was mijn situatie helemaal anders. Ik hoopte, gezien haar armoedige situatie, dat ze bij mij zou komen wonen voor pakweg 300 euro om zo de kosten te kunnen delen. Spijtig genoeg kwam er tussen ons een kink in de kabel en ging het verhaal niet door. Oké?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bembem en Lance.
Ik ga ervan uit dat er geen zwangere vriending is. Op zijn best is Dempers buurvrouw bespat. Maar ik som gewoon dingen op die we op dit forum kunnen nalezen. Het is duidelijk dat U/jullie geen Mensa lid zijn.
![]() |
#52 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een helder moment vandaag?
![]() |
#53 |
Banneling
|
![]() Ik ben hier dan ook niet op zoek naar uw mening. Ik zoek naar oplossingen. Via pm krijg ik in elk geval betere reacties dan openbaar. Volgens mij zitten jullie hier maar voor 1 doel: jezelf profileren, stoer doen.
Laatst gewijzigd door Lance : 5 september 2015 om 21:19. |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik denk dat het veiliger is op dat vlak in Zuid Amerika of zo. ('t is wel minder veilig op ander vlakken natuurlijk).
![]() |
![]() |
#55 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Banneling
|
![]() Nog liever een kleine opvoeden dan dat ik mij in een dwaas avontuur stort door het af te stappen naar een achterlijk land waar ze je voor 50 euro de kop willen inslaan.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik geef U een oplossing. Aangezien uw vraag wettelijk en moreel gezien niet kan, geef ik U een amorele en onwettelijke oplossing. Dat U die dan niet aanvaardbaar vind is weerom uw probleem.
![]() |
![]() |
#59 |
Minister
|
![]() Wees een man
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Edoch, welke vrouw zou een man verkiezen die zijn parter wou dwingen de eerste kleine te aborteren omdat ie anders de kans maakt om meer te moeten werken.
![]() |