![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Onrust en terrorisme in Europa Parijs, Verviers, ... Discussies over de terreur van Islamitische Staat en Al Qaida op Europese bodem, Islamisten, Mohamedcartoons, en de opkomst van bewegingen Pegida, Vlativa, ... |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Onlangs nog haalde (de ondertussen opgestapte) Ingrid Lieten het in haar hoofd om een resolutie neer te leggen om het onverdoofd slachten tijdens dat offerfeest mogelijk te maken. Islamieten zijn veelal kiesvee voor "links", en als wederdienst helpen ze hen om onze samenleving naar de kloten te helpen.
"Je kan niet zeggen dat de zwart-gele leeuw een symbool van de collaboratie is. (klik)" (Bruno De Wever - historicus) ![]() Laatst gewijzigd door Zipper : 24 april 2016 om 19:43. |
|
![]() |
![]() |
#42 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Dutroux, dioxine, banken, vluchtelingen enz het zijn beerputten en doofpotten. Een kwestie van een hogere agenda of zakkenvullerij en de bevolking wordt behandeld als een stuk vuil. |
|
![]() |
![]() |
#43 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
#44 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zie niet in waarom ik me daar mee zou bezig houden
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
![]() |
![]() |
#45 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Lol
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
|
![]() |
![]() |
#46 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik gun u dat plezierke hoor. Waar klein links groot in kan zijn. 😏
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
#48 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat komt omdat je redeneert vanuit je eigen wereld beeld. En waarmee je me en passant bevestigt
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 Laatst gewijzigd door The Paulus Experience : 25 april 2016 om 07:44. |
|
![]() |