![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mijn argumentatie is gebaseert op de concrete inhoud van dat artikel. De uwe op veronderstellingen die nergens te lezen zijn. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als ze een islamiet uit het sop haalde, dan kan ze wat mij betreft die heldenstatus vergeten.
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En toch heeft ze sowieso geen poot meer om op te staan, wel veel kinderen, dat scheelt.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Goed er bestaat een mogelijkheid dat er geen controle per uur is geweest, dat weten wij inderdaad niet. Maar deze vrouw gedraagt zich al jaren lang zonder meer dom en achterlijk, ze kost handenvol geld aan de maatschappij en heeft duidelijk geen enkel verantwoordelijkheidsgevoel voor haar eigen toestand of voor de toekomst van haar kinderen. Zo iemand zou bij herhaalde risico-zwangerschap psychisch moeten geëvalueerd worden en een voogd moeten toegewezen krijgen. En die voogd zou dan mogen beslissen om haar te laten steriliseren.
![]() |
![]() |
#47 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb dat artikel nog eens gelezen en er valt me in de laatste paragraaf iets op dat naar ik meen hier nog niet ter sprake is gekomen :
"Vrouwen krijgen de raad om in hun leven niet meer dan drie of vier keizersneden te ondergaan. Omdat de eerste (natuurlijke) bevalling een trauma met zich meebracht, is Ella sindsdien toch voor die optie blijven gaan. De laatste keer was er echter ook een medische noodzaak mee gemoeid, ... "Wat ik hieruit opmaak, is dat bij deze vrouw al die keizersneden eigenlijk niet noodzakelijk waren maar door haar gevraagd werden! Als een vrouw schrik heeft om kinderen te krijgen, kan ze er beter geen krijgen. Dit is werkelijk grof : 7 keer 9 maanden extra aandacht krijgen en dan in plaats van door te bijten zich in slaap laten doen en wakker worden met een vers kindje zonder iets gevoeld te hebben. Maar o wee als er dan toch iets mis gaat! Dan is het kot te klein ... ![]()