Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 4 juni 2016, 13:05   #41
de vuile muilekoek
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Ja.
Ben je daar bang van?
Bang van wat ??
de vuile muilekoek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juni 2016, 13:18   #42
Another Jack
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door de vuile muilekoek Bekijk bericht
Bang van wat ??
Dat je opgepakt, vervolgd en berecht zal worden door de regering.
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juni 2016, 13:28   #43
de vuile muilekoek
Banneling

Standaard

Citaat:
Dat je opgepakt, vervolgd en berecht zal worden door de regering.
niets deugd hier nog .... ik heb nog nooit zo'n gevaarlijke tijden meegemaakt in geen 50 jaar ....niets is nog puur .
Oud 4 juni 2016, 13:31   #44
Another Jack
Banneling

Standaard

Citaat:
niets deugd hier nog .... ik heb nog nooit zo'n gevaarlijke tijden meegemaakt in geen 50 jaar ....niets is nog puur .
Dat is geen antwoord op mijn vraag.
Oud 4 juni 2016, 13:35   #45
Johan Bollen
Secretaris-Generaal VN

Johan Bollen's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht

Het is simpel: de een of de andere heeft in de duik iets proberen te forceren waar de coalitiegenoten niet mee akkoord zijn.

.
Is dat een veronderstelling of kan u dat bewijzen?

Website

Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 4 juni 2016 om 13:36.
Johan Bollen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juni 2016, 13:37   #46
de vuile muilekoek
Banneling

Standaard

Citaat:
Dat is geen antwoord op mijn vraag.
De afspraak was gisteren dat U en IK niet meer gingen praten met elkaar . En ge lokt me weer uit mijn tent, neen Jack dit is het einde

gesprek of is het meer zever... kan ook zijn..
Oud 4 juni 2016, 13:40   #47
Another Jack
Banneling

Standaard

Citaat:
De afspraak was gisteren dat U en IK niet meer gingen praten met elkaar . En ge lokt me weer uit mijn tent, neen Jack dit is het einde

gesprek of is het meer zever... kan ook zijn..
Dat is raar, ik confronteer je met je eigen uitspraken en je gaat door het lint...
Oud 4 juni 2016, 14:49   #48
Pericles
Secretaris-Generaal VN

Pericles's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Hoe je dat moet zien? Twee mogelijkheden: je zal het zien, of je zal het niet zien.
Je zal het niet zien, indien er in de regering een sluitende afspraak omtrent deze ongeoorloofde démarche kan komen, zodat de zaak discreet besloten kan worden.
Je zal het wel zien in het andere geval. In het parlement, als de bevoegde minister er over ondervraagd zal worden.

Het is simpel: de een of de andere heeft in de duik iets proberen te forceren waar de coalitiegenoten niet mee akkoord zijn.

.
Gij weet meer.
Gaat de N-VA dan voor één keer op tafel gaan slaan zonder in de broek te pissen?
Pericles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juni 2016, 15:47   #49
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

De schoofzak's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dat weet ik niet, niet in de regering alvast.

Moet dat mijn mening beïnvloeden misschien?
Een test om de realiteitszin te meten, kan sommige ernstige mensen beïnvloeden om met de voeten op de grond te blijven.

.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juni 2016, 15:51   #50
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Johan Bollen Bekijk bericht
Ik besluit dat uit de reacties van vooraanstaande parlementairen uit twee meerderheidspartijen, die ik in de krant kon lezen.

.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
Oud 4 juni 2016, 15:52   #51
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles Bekijk bericht
Gij weet meer.
Gaat de N-VA dan voor één keer op tafel gaan slaan zonder in de broek te pissen?
Zie maar dat jouw partij eens een dag beleefd dat ze niet in hun broek kakken van colère dat ze nog altijd niet mogen meespelen.

.

Oud 4 juni 2016, 15:58   #52
Pericles
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Johan Bollen Bekijk bericht
Wees gerust. Bewegen gaan ze niet.
Niets kan de N-VA nog schelen.
Dat kost hen een paar duizend stemmen de week but who cares, na 5 jaar zijn de zakken van hun kaders gevuld en après nous le déluge.
Het is een schotelvodpartij.
Oud 4 juni 2016, 16:06   #53
Pericles
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Zie maar dat jouw partij eens een dag beleefd dat ze niet in hun broek kakken van colère dat ze nog altijd niet mogen meespelen.

.
Ach, liever aan de kant dan die schertsvertoning van de N-VA.
Pure zakkenvullerij van hun kaders , ze moesten zich godverdomme schamen.
Maar ja Schoof, schaamte ken je niet, je schaamt je zelfs niet voor het feit dat je vrouw levenslang gedopt heeft en dat je zelf op je 50-ste op pensioen bent gegaan, zodat je gezin een financiëel gat van honderdduizenden euro's zal achterlaten.
Je bent godverdomme een grotere financiële ramp dan de gemiddelde Waal waarop je regelmatig afgeeft.
Wij hebben alvast de staat nooit wat gekost, ik niet en mijn vrouw ook niet, gene dop geen brugpensioen , noegabollen.
Ik ben 100 keer meer Vlaming dan jij.

In een straal van 5 kilometer rond je kot heeft niemand meer van de staat geprofiteert dan het gezin Schoof en je durft dan nog af te geven op de Walen.
Dan ben ik toch een stuk eerzamer dan jij, want dit VB gezin heeft de staat nooit wat gekost. Integendeel.

Laatst gewijzigd door Pericles : 4 juni 2016 om 16:16.
Oud 4 juni 2016, 16:33   #54
de vuile muilekoek
Banneling

Standaard

Citaat:
Dat is raar, ik confronteer je met je eigen uitspraken en je gaat door het lint...
KIjk Jack ge zijt altijd gemeen tegen mij hoe je het draait of keert gelijk met wat ik naar buiten kom van gesprek , een beetje een oud wijf denkt ge , daar kan je de zot mee houden niewaar ... mocht ik een jong dingske zijn met schone stevige tietjes .. geschoren poesje ... dan zou je mij totaal niet meer belachelijk willen maken ,zo zit het leven in elkaar , en dat noemen ze dan ook politiek ... is het niet zo ?? Jackie boy ? en ik ga helemaal niet door een lint ... je zoek van alles uit om mij belachelijk te blijven maken ...... triestig ,

Laatst gewijzigd door de vuile muilekoek : 4 juni 2016 om 16:35.
Oud 4 juni 2016, 16:42   #55
de vuile muilekoek
Banneling

Standaard

Citaat:
Wees gerust. Bewegen gaan ze niet.
Niets kan de N-VA nog schelen.
Dat kost hen een paar duizend stemmen de week but who cares, na 5 jaar zijn de zakken van hun kaders gevuld en après nous le déluge.
Het is een schotelvodpartij.
Lach er maar mee in de plaats .... de cirque van Moskou heeft er geen lap aan ... aan heel dien nest bedriegers ... de middenklasse verdedigers .... ze hebben zich alleen ferm vergist ... en zijn met de immigranten op zwier gegaan .... in de plaats ..
Oud 4 juni 2016, 16:49   #56
Anitta
Banneling

Standaard

Citaat:
Maar ja Schoof, schaamte ken je niet, je schaamt je zelfs niet voor het feit dat je vrouw levenslang gedopt heeft en dat je zelf op je 50-ste op pensioen bent gegaan, zodat je gezin een financiëel gat van honderdduizenden euro's zal achterlaten.
Je bent godverdomme een grotere financiële ramp dan de gemiddelde Waal waarop je regelmatig afgeeft.
Wij hebben alvast de staat nooit wat gekost, ik niet en mijn vrouw ook niet, gene dop geen brugpensioen , noegabollen.

In een straal van 5 kilometer rond je kot heeft niemand meer van de staat geprofiteert dan het gezin Schoof en je durft dan nog af te geven op de Walen.
Dan ben ik toch een stuk eerzamer dan jij, want dit VB gezin heeft de staat nooit wat gekost. Integendeel.
boenk erop.
Anitta is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juni 2016, 22:02   #57
Lukkas
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:

3!
Oud 4 juni 2016, 23:16   #58
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lukkas Bekijk bericht
3!
4!
SDX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juni 2016, 23:19   #59
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
KIjk Jack ge zijt altijd gemeen tegen mij hoe je het draait of keert gelijk met wat ik naar buiten kom van gesprek , een beetje een oud wijf denkt ge , daar kan je de zot mee houden niewaar ... mocht ik een jong dingske zijn met schone stevige tietjes .. geschoren poesje ... dan zou je mij totaal niet meer belachelijk willen maken ,zo zit het leven in elkaar , en dat noemen ze dan ook politiek ... is het niet zo ?? Jackie boy ? en ik ga helemaal niet door een lint ... je zoek van alles uit om mij belachelijk te blijven maken ...... triestig ,
Ik denk niet dat 't daaraan ligt hoor, niemand kan door z'n schermpje zien of je 'n "oud wijf" of 'n "jong dingske" bent.

Er is hier maar 1 iemand die jou belachelijk maakt ...
SDX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juni 2016, 23:48   #60
Another Jack
Banneling

Standaard

Citaat:
Een test om de realiteitszin te meten, kan sommige ernstige mensen beïnvloeden om met de voeten op de grond te blijven.

.
Mensen die los van partijstandpunten hun eigen mening hebben, zweven dus volgens u?

Noem me dan maar gerust een zwever.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:05.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be