![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En welke wet is dan de belangrijkste? De seculiere of de religieuze?
![]() |
#43 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dit kun je toch niet menen...dus wanneer je iemand verkracht is het goed wanneer je daarmee trouwt? Tof, nadat je verkracht bent legimiteert de man dat recht via een huwelijk. Lekkere jongens toch , moslims...maar vrouwen zijn gelijkwaardig hoor, want wanneer je en man verkracht doe je ook niets verkeerd, de homo is degene die " ontvangt"!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kreeg net telefoon terwijl ik typte en was er dus niet meer met m'n hoofd bij dus klik ik op verzenden zonder nalezen. Achteraf heb ik niet meer gecontroleerd wat ik geschreven had. Maar dat was nog tot voor 3 jaar wettelijk zo geregeld.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb het niet over Marokko maar wel over de islamcultuur waar kindhuwelijken in navolging van hun pedofeet Mo schering en inslag zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
“De militante moslim is degene die de ongelovige onthoofdt, terwijl de gematigde moslim de voeten van het slachtoffer vasthoudt.” (Marco Polo) Laatst gewijzigd door Lukkas : 29 augustus 2016 om 21:33. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Niks wat google u niet zou kunnen aanreiken. Maar dan kan u geen zout op elke slak leggen.
Het was een voorstel van een Egyptische Iman , zo ten tijde van de heerschappij van het broederschap. Het is niet meer dan geraaskal, en niet volgens de Koran of Hadiths. (wedden dat iemand wel iets kan bovenhalen waar het wel door ok is.) Net zoals het verkoopsverbod van geneukte geiten/schapen/kamelen in eigen dorp. Of het neuken van babies, zolang er maar geen schade veroorzaakt wordt. Dat was even grote waanzin van Ayatollah Khomeini.
![]() |
#51 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is niet wat ik denk dat ik hier wil lezen, maar uw eigen bedenking of inzicht. Moeilijk is de vraag niet he. Maar ik zal ze herfrazeren. Wat is het verschil tussen een moslim in het huis van de vrede, oftewel, daar waar de islam de wetten bepaald, of een moslim in het seculiere westen?
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen. Laatst gewijzigd door maddox : 29 augustus 2016 om 22:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Totaal verkeerde vraag, daar de overheid dit niet vooropstelt. Wat u denkt, maakt niets uit. U moet de seculiere wet gewoon onderhouden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kan U niet antwoorden , of mag u niet antwoorden? In geval 1 is het een dwangmatige trol-neurose, in geval 2 is het de omerta onder de trollen.
![]() |
![]() |
#54 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Welke wet is het belangrijkste? De seculiere, of de religieuze. Hoe kan u daar nu iets dubbelzinnigs in terugvinden. Het is een vraag met binair antwoord. Of seculier, of religieus.
![]() |
![]() |
#56 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In een rechtstaat hanteren we objectieve maatstaven. Je houdt je aan de wet. Bij overtreding kan je gestraft worden. De vraag is nu of u het hebt over de innerlijke instemming met een wet (subjectief), dan wel het zich houden aan de wet (objectief). |
|
![]() |
![]() |