![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Banneling
|
![]() Het volk moet wat meer druk op de ketel zetten.
Wij willen ons Europa terug! |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die jonge garde is daar met grootgebracht en zit er samen met in de klas, neukt er zelfs mee dus lijkt mij dat niet zo gemakkelijk om die mee druk te laten uitoefenen op de huidige situatie. Die huidige situatie gaat er serieus over met dat 'Paard van Troje' maar te blijven bepamperen. Gelijk heeft u dat we ONS Europa terug willen. Maar dan heb je zo van dit soort situaties: Ik ging even wat eten halen in het warenhuis en zag daar een lelijke dikke jonge blanke vrouw een hoopje negertjes wegwijs maken door het warenhuis. Die namen om hun beurt menig foto, fotomateriaal om naar huis te sturen met als onderschrift: Wij zijn in luilekkerland aangekomen, kom allemaal zo snel mogelijk naar hier. Zo een situatie aanschouwende denk ja ... tjah verloren ... !!! Het was zelfs geen sfeerbeeld meer. ![]() p.s. Ik hoop dat de jonge mensen de dreigende situatie uiteindelijk eens gaan inzien en een goed gaan inschatten want hun latere leven en dat van hun kinderen en kleinkinderen hangt aan een zijden draadje of was het, het zwaard van Damocles dat dreigde naar beneden te donderen?
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 2 september 2016 om 14:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() Die gast heeft nu velen kwaad gemaakt en enkel het racisme aangewakkerd. Hopelijk vindt de politie snel zijn zusje. Want wie weet als ze in verkeerde handen valt? Ergens zou ik het nog lachwekkend vinden ook. Vandaag nog de ganse familie uitwijzen. Handboeien aan en het vliegtuig op. Bij tegen spartelen even een tik tegen het hoofd en ze in het vliegtuig dragen. Geen medelijden met dergelijk gespuis!!!!!!!!!! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ze kunnen niet één gezin, één kameroen uitwijzen. Men heeft enkel een strenge hand jegens eigen volk. Daar scheelt toch iets mee. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
|
||
![]() |