Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 2 september 2016, 08:58   #41
Hoomer
Perm. Vertegenwoordiger VN

Hoomer's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peche Bekijk bericht
Door illegalen uit te wijzen ben je niet beschaafd?
Door onbeschaafden die je beschaving bedreigen te weren ben je niet beschaafd?

Europa moet nu de handen in elkaar slaan en een massa operatie starten. Calais en onze Vlaamse kust dienen opgekuist te worden. We hebben een leger, we hebben een ordehandhaving, we hebben vliegtuigen.
Ja jong, en de wil? Hoe zit het daarmee, hebben we die ook?
Hoomer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 september 2016, 09:01   #42
Peche
Banneling

Standaard

Het volk moet wat meer druk op de ketel zetten.
Wij willen ons Europa terug!
Peche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 september 2016, 12:13   #43
de vuile muilekoek
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Dank zij die bedreigingen en de publicatie ervan in alle gazetten, ziet gans Vlaanderen nu dat Theo alweer gelijk had om die familie uit te wijzen.

De kassa van het kiesstelsel rinkelt alweer in Vlaams-Brabant.

Citaat:
Zelfs al kan ik er helemaal niet mee lachen dat sommigen daar de draak mee steken: iemands kinderen bedreigen, daar lach je nooit mee.
.
Wat zijn we weer braaf en beschaafd hé schoofje ocheregodkes sommige blazen ze wel de lucht in met bommengordels "de kindjes , ook hier "onze kindjes in de aanslagen enz..... zo braafjes altijd wel wel wel... ik zou om geen woordje meer inzitten hoor...
de vuile muilekoek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 september 2016, 14:17   #44
Universalia
Secretaris-Generaal VN

Universalia's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peche Bekijk bericht
Het volk moet wat meer druk op de ketel zetten.
Wij willen ons Europa terug!
Ik denk dat het in veel van de gevallen de iets 'oudere' mensen zijn die door die hele toestand en het overspoelen van ons land en de EU in het algemeen daar een serieus gevaar in zien.

Die jonge garde is daar met grootgebracht en zit er samen met in de klas, neukt er zelfs mee dus lijkt mij dat niet zo gemakkelijk om die mee druk te laten uitoefenen op de huidige situatie.

Die huidige situatie gaat er serieus over met dat 'Paard van Troje' maar te blijven bepamperen.

Gelijk heeft u dat we ONS Europa terug willen.

Maar dan heb je zo van dit soort situaties:

Ik ging even wat eten halen in het warenhuis en zag daar een lelijke dikke jonge blanke vrouw een hoopje negertjes wegwijs maken door het warenhuis. Die namen om hun beurt menig foto, fotomateriaal om naar huis te sturen met als onderschrift: Wij zijn in luilekkerland aangekomen, kom allemaal zo snel mogelijk naar hier.

Zo een situatie aanschouwende denk ja ... tjah verloren ... !!!

Het was zelfs geen sfeerbeeld meer.

p.s. Ik hoop dat de jonge mensen de dreigende situatie uiteindelijk eens gaan inzien en een goed gaan inschatten want hun latere leven en dat van hun kinderen en kleinkinderen hangt aan een zijden draadje of was het, het zwaard van Damocles dat dreigde naar beneden te donderen?

Laatst gewijzigd door Universalia : 2 september 2016 om 14:19.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 september 2016, 00:57   #45
PORSCHE
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev Bekijk bericht
Theoke krijgt een proevertje van de voordelen van de multikul :

http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenl...Francken.dhtml

Het is u gegund Theo, het moet niet altijd het gepeupel zijn die het barbarisme door de strot krijgt geduwd.
Een wannabee gangsterke die denkt dat hij "het" is Mijn reactie zou zijn : vergeet niet dat je zusje, je moeder en ganse familie ook een gemakkelijke prooi zijn. Je mag toekijken hoe wij je zusje dagenlang als onze seksslavin zullen behandelen. Om ze op het einde in de GFT bak te steken.

Die gast heeft nu velen kwaad gemaakt en enkel het racisme aangewakkerd. Hopelijk vindt de politie snel zijn zusje. Want wie weet als ze in verkeerde handen valt? Ergens zou ik het nog lachwekkend vinden ook.

Vandaag nog de ganse familie uitwijzen. Handboeien aan en het vliegtuig op. Bij tegen spartelen even een tik tegen het hoofd en ze in het vliegtuig dragen. Geen medelijden met dergelijk gespuis!!!!!!!!!!
PORSCHE is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 september 2016, 05:57   #46
de vuile muilekoek
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PORSCHE Bekijk bericht
Een wannabee gangsterke die denkt dat hij "het" is Mijn reactie zou zijn : vergeet niet dat je zusje, je moeder en ganse familie ook een gemakkelijke prooi zijn. Je mag toekijken hoe wij je zusje dagenlang als onze seksslavin zullen behandelen. Om ze op het einde in de GFT bak te steken.

Die gast heeft nu velen kwaad gemaakt en enkel het racisme aangewakkerd. Hopelijk vindt de politie snel zijn zusje. Want wie weet als ze in verkeerde handen valt? Ergens zou ik het nog lachwekkend vinden ook.

Vandaag nog de ganse familie uitwijzen. Handboeien aan en het vliegtuig op. Bij tegen spartelen even een tik tegen het hoofd en ze in het vliegtuig dragen. Geen medelijden met dergelijk gespuis!!!!!!!!!!
Zie je nu het verschil tussen een Porche en de schoofzak ,wat ik bedoelde
de vuile muilekoek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 september 2016, 06:53   #47
Peche
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
Gelijk heeft u dat we ONS Europa terug willen.

Maar dan heb je zo van dit soort situaties:

Ik ging even wat eten halen in het warenhuis en zag daar een lelijke dikke jonge blanke vrouw een hoopje negertjes wegwijs maken door het warenhuis. Die namen om hun beurt menig foto, fotomateriaal om naar huis te sturen met als onderschrift: Wij zijn in luilekkerland aangekomen, kom allemaal zo snel mogelijk naar hier.

Zo een situatie aanschouwende denk ja ... tjah verloren ... !!!

Het was zelfs geen sfeerbeeld meer.

p.s. Ik hoop dat de jonge mensen de dreigende situatie uiteindelijk eens gaan inzien en een goed gaan inschatten want hun latere leven en dat van hun kinderen en kleinkinderen hangt aan een zijden draadje of was het, het zwaard van Damocles dat dreigde naar beneden te donderen?
Er zijn er simpelweg teveel bijgekomen. Ik zou niet bepaald behulpzaam zijn jegens die mensen. Nu hangt er al een nieuwe dakloze bij op de Keyserlei en omstreken.

Ze kunnen niet één gezin, één kameroen uitwijzen. Men heeft enkel een strenge hand jegens eigen volk. Daar scheelt toch iets mee.
Peche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 september 2016, 07:44   #48
Scorpio
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PORSCHE Bekijk bericht
Mijn god wat ben jij toch een stoere jongen

Citaat:
En vertel eens, PORSCHE (mét hoofdletters, dat we't zeker zouden weten), wat heeft die zus precies misdaan om door jou het label 'gespuis' opgeplakt te krijgen?
Scorpio is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:53.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be