![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik veronderstel ook dat de effectenportefeuille enkel zal belast worden op het deel boven 500k.
![]() |
![]() |
#43 |
Minister-President
|
![]() Ik mag dus 4000€ extra belastingen ophoesten. Dat zijn twee maandlonen voor mij... Dankuwel cd&v, vld en n-va.
![]() En voor die linkse gangsters is het nog niet genoeg ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Minister-President
|
![]() Taks op effectenrekeningen. 500.000€ vrijgesteld, vanaf dan betaalt ge per miljoen 1500€ ... Voor mij komt het ergens neer op 4000€. En ja, ik vind dat veel geld. De echte rijken kunnen ondertussen weer foefelen met hun vennootschappen.
Laatst gewijzigd door HOUZEE ! : 26 juli 2017 om 17:27. |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee op de radio hoorde ik dat iemand met 500k op de rekening jaarlijks 750 € zou betalen, dus is het op het hele bedrag.
![]() |
#47 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
Gecertificeerd trol en beëdigd chroniqueur van het post-flamingantisme ~ Laureaat Annual Global Trollathon, Fukunasi (JP), January 2016 Officieel biograaf van Melikan Kucam #InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate
Laatst gewijzigd door 4x10E6 : 26 juli 2017 om 17:34. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Uw maandloon is €2000 maar u heeft wel enkele miljoenen op een effectenrekening staan?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#50 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
btw Opscheppen over geld is niet netjes, maar soms kriebelt het wel eens en een anoniem forumpje is een mooie uitlaatklep, ik ben ook maar een mens he. ![]() ![]() Laatst gewijzigd door HOUZEE ! : 26 juli 2017 om 18:04. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Extra belasten van mensen hun geld, onder strenge voorwaarden mystery calls toelaten... Echt geweldig vind ik dit niet eerlijk gezegd.
Dat van Arco via Dexia vind ik een ware schande. De CVP is de grote winnaar hier, ik begrijp dit niet. Wel goed:
De verlaging van de vennootschapsbelasting komt er eindelijk, maar zal pas afgerond zijn in 2020... ![]()
Laatst gewijzigd door Vrijheideerst : 26 juli 2017 om 17:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hij komt volgend jaar op voor de PVDA?
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ook deze maatregelen kan ik best smaken:
Minister van Sociale Zaken Maggie De Block kreeg ook groen licht voor de terugbetaling van een raadpleging bij de klinisch psycholoog. Daarvoor is 22,5 miljoen euro voorzien. De maatregel zal wellicht eind 2018 kunnen ingaan. Langer werken wordt aangemoedigd door premies van de werkgever ten gunste van oudere werknemers parafiscaal vrij te stellen. Daarnaast zal de inschakelingsuitkering voor werkzoekenden die omwille van ernstige medische redenen of een ernstige fysieke, mentale, psychiatrische of psychische beperking moeilijk werk vinden, de eerstvolgende twee jaar niet worden beperkt in de tijd. Bedoeling is dat de minister van Werk voor hen een structurele maatregel uitdoktert die vanaf 2020 ingaat. De carensmaand van de zelfstandige daalt van een maand naar twee weken. Dat is de periode waarin een zelfstandige die ziek wordt of een arbeidsongeval krijgt, geen uitkering krijgt. Mantelzorgers Het akkoord voorziet ook extra ondersteuning voor mantelzorgers. Zo zal wie met een deeltijds contract werkt om voor een ziek familielid te kunnen zorgen, die zorgtijd voortaan kunnen laten meetellen bij de opbouw van zijn recht op een minimumpensioen. De gelijkstelling geldt voor 48 maanden. De ploeg-Michel gaf ook haar fiat voor de zachte landingsbanen. Die moeten langer werken haalbaar maken voor wie een zware job uitoefent. Denk aan vier vijfde gaan werken, een functie uitoefenen met minder verantwoordelijkheid of bijvoorbeeld geen nachtarbeid meer doen. Bron: HLN.be
Laatst gewijzigd door Vrijheideerst : 26 juli 2017 om 18:34. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het knelpunt is natuurlijk dat je door de verlaagde vennootschapsbelasting en het verlies aan voorheffing op de dividenden een enorme put gaat creëren. Ik zie het al voor mij volgend jaar: Msgr. Van Overtveldt: 'Ik heb goed nieuws, wij hebben het begrotingstekort kunnen terugdringen. Vorig jaar was dat 3%, dit jaar zal het 4% zijn!'. 'Wacht eens even...'
![]() |
![]() |
#57 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 500k in aandelen is helemaal niet zoveel. Een zelfstandige die in pensioen gaat en zijn zaak verkoopt, heeft zoiets al heel snel. Hij moet er immers de rest van zijn leven van overleven, op zijn pensioen moet hij niet rekenen.
Zelfde voor mensen uit het midden en hoger kader in de privé of ambtenarij. Je geraakt daar sneller dan je denkt als je wat actief en goed belegt |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hoe groot is de taks op spaargeld in de vorm van kasbons ? 30 % ? Laatst gewijzigd door Boduo : 26 juli 2017 om 19:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |