Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 23 februari 2018, 18:27   #41
Pandareus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
gisteren op VTM nieuws ...
Ernstige vraag : kijk jij echt naar het 'nieuws' op VTM ? Je bent toch geen +55 jarige huisvrouw ? Je bent overduidelijk niet dom, dus waarom doe je zulke zaken ? Ben je niet bang om meegezogen te worden in de neerwaartse spiraal ? Straks ga je de story nog beginnen lezen, of de Libelle.
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 februari 2018, 19:30   #42
kiko
Perm. Vertegenwoordiger VN

kiko's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Profiteur Bekijk bericht
Vind ik dus niet kunnen. Ik zou het deels nog goedkeuren moest dan de agent altijd lange mouwen dragen. Maar dat is onmogelijk continu te controleren dus voor mij zou deze persoon geen agent mogen worden of zijn.

In het verleden heb ik veel mensen moeten aanwerven. Bij ons stond in de arbeidsvoorwaarden :

Voor mannen : geen tattoo's of piercings, baard en/of snor mocht maar dan getrimd en haar moest kort en mooi zijn. Geen lang haar. Liefst in kostuum met das. In de zomer mochten korte mouwen. Kledingvoorschriften waren volgens werkkledij opgesteld en afhankelijk van welke positie in het bedrijf moest je je daaraan houden.

Voor vrouwen : geen tattoo's en enkel oorbellen maar dan geen hangers of dergelijke. Ook maximum 1 oorbel per oor. Natuurlijk mocht lang haar maar dat moest dan altijd in een paardenstaart of knots gedaan worden. Rok niet boven de knieën en vanzelfsprekend geen topje of dergelijke. Kledingvoorschriften idem zoals bij de mannen.
Wat een bekrompen visie.
kiko is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 februari 2018, 19:37   #43
kiko

kiko's schermafbeelding

Standaard

De kerktorenmentaliteit van sommige forumleden hier verrast me wel een beetje. Ik had de indruk dat anno 2018 tatoeages min of meer volkomen ingeburgerd waren, maar blijkbaar worden die voor de één of andere bizarre reden geassocieerd met krapul.

Ik ken iemand die de naam van haar overleden dochter op haar onderarm getatoeëerd heeft. Volgens de hier heersende opvatting mag die persoon nooit of te nimmer het agentenkorps vervoegen, ongeacht haar kwaliteiten, integriteit en toewijding.

Van vooroordelen gesproken.
kiko is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 februari 2018, 20:22   #44
Zipper
Secretaris-Generaal VN

Zipper's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Ernstige vraag : kijk jij echt naar het 'nieuws' op VTM ? Je bent toch geen +55 jarige huisvrouw ? Je bent overduidelijk niet dom, dus waarom doe je zulke zaken ? Ben je niet bang om meegezogen te worden in de neerwaartse spiraal ? Straks ga je de story nog beginnen lezen, of de Libelle.
Uw neerbuigend, uit de hoogte kijkend superioriteitsgevoel is een groter kenmerk van domheid dan eender welk TV-programma.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!
Zipper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 februari 2018, 20:31   #45
DucDEnghien

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper Bekijk bericht
Uw neerbuigend, uit de hoogte kijkend superioriteitsgevoel is een groter kenmerk van domheid dan eender welk TV-programma.
Mensen die naar de BBC kijken zijn neerbuigend en hebben last van superioriteitsgevoel? Belachelijk.
DucDEnghien is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 februari 2018, 21:38   #46
Henri1
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De Koninck Bekijk bericht
Tattoes is voor losers, mensen die hun zwakke persoonlijkheid moeten opsmukken met dat soort zaken.
Dus Jambon heeft groot gelijk!
Jean Hesp is een loser. Dus er is geen probleem.

Laatst gewijzigd door Henri1 : 23 februari 2018 om 21:38.
Henri1 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 februari 2018, 21:50   #47
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Xenophon's schermafbeelding

Standaard

Het is een goed idee, die getatoueerde hipsters bij de politie zijn potentiele criminelen.

Ook, verplichte maandelijkse drugtesten op het hele gala zou de rotte appels er van tussen halen.
Er zou maar de helft ofzo overblijven maar het zouden al geen gedrogeerde getatoueerde zotten zijn.
Oud 23 februari 2018, 23:11   #48
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

De schoofzak's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kiko Bekijk bericht
De kerktorenmentaliteit van sommige forumleden hier verrast me wel een beetje. Ik had de indruk dat anno 2018 tatoeages min of meer volkomen ingeburgerd waren, maar blijkbaar worden die voor de één of andere bizarre reden geassocieerd met krapul.

Ik ken iemand die de naam van haar overleden dochter op haar onderarm getatoeëerd heeft. Volgens de hier heersende opvatting mag die persoon nooit of te nimmer het agentenkorps vervoegen, ongeacht haar kwaliteiten, integriteit en toewijding.

Van vooroordelen gesproken.
Zijn die tattoos ingeburgerd of is het een modeverschijnsel?
De gewone naam van een gewoon kind zou mogen, maar mogelijke verwijzingen naar een overledene, zoals "death .. dit of dat" of "devil, angel ... zus of zo " ...

Ik vermoed dat bij zeer veel mensen het fenomeen "tattoos op zichtbare lichaamsonderdelen" overkomt als zeer labiele personen. Tenzij voor welbepaalde sectoren als muziekindustrie en aanverwanten.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 februari 2018, 23:12   #49
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

De schoofzak's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 Bekijk bericht
Jean Hesp is een loser. Dus er is geen probleem.
Zou le prince Laurent een tattoo hebben?

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 februari 2018, 00:28   #50
Diego Raga

Diego Raga's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Zijn die tattoos ingeburgerd of is het een modeverschijnsel?
De gewone naam van een gewoon kind zou mogen, maar mogelijke verwijzingen naar een overledene, zoals "death .. dit of dat" of "devil, angel ... zus of zo " ...

Ik vermoed dat bij zeer veel mensen het fenomeen "tattoos op zichtbare lichaamsonderdelen" overkomt als zeer labiele personen. Tenzij voor welbepaalde sectoren als muziekindustrie en aanverwanten.
Mss door de studiedienst van je partij eens 'n onderzoekje laten uitvoeren, hoeveel van de stemmers méér dan 1 door jou 'getolereerde' tatoe op hun lichaam hebben staan.
Dan weten we gelijk aan hoeveel van die labiele personen, je partij haar positie te danken heeft.
Oud 24 februari 2018, 05:09   #51
(neo)geopolitiek
Provinciaal Statenlid

Standaard

Ik heb liever een fitte, op een kleurenboek lijkende agent (m/v) die in staat is om achter gespuis aan te hollen dan een wit blad met een BMI van 40 die amper instaat is om zijn (of haar) eigen nestels te strikken...

Laatst gewijzigd door (neo)geopolitiek : 24 februari 2018 om 05:17.
(neo)geopolitiek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 februari 2018, 07:33   #52
Hypochonder
Secretaris-Generaal VN

Hypochonder's schermafbeelding

Standaard

Net zoals we geen agenten wensen met hoofddoeken, een zichtbaar gedragen kruis of andere religieuze symbolen hebben we ook geen nood aan agenten met zichtbare tatoeages waarvan misschien enkel de betrokkene zelf de betekenis kent.

Een agent(e) moet neutraal zijn en neutraal overkomen.
Hypochonder is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 februari 2018, 07:39   #53
Hypochonder
Secretaris-Generaal VN

Hypochonder's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper Bekijk bericht
2
Hypochonder is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 februari 2018, 07:39   #54
reservespeler
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
Geen tattoos meer op de arm der wet

Dit gaat naar alle waarschijnlijkheid in verkeerde keelgaten schieten maar vergeet niet dat het om de volgende 'regel' gaat:

Ik vind dat ook niet kunnen dat een agent(e) zo stampvol zichtbare tattoo's staat.

Ik ben zelfs van mening dat een agent fris geschoren moet zijn en geen baard moet hebben staan. Of zou dat een stoerder uitzicht geven

Of ga ik nu te ver als geen fan van tattoos zijnde?

Een vrouw die een tattoo op haar lijf heeft staan die komt bij mij ook niet binnen. De keuze is dus héél beperkt voor mij in tegenwoordige dagen.

Ik ga niet afstrijden dat het een vorm van kust is dat tattoo zetten maar er zijn diensten/jobs waar het niet thuishoort.

Die discussie gaat nog vonken geven mijn gedacht.
In Blankenberge, Oostende, De panne of ...?
reservespeler is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 februari 2018, 07:40   #55
reservespeler
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Profiteur Bekijk bericht
Volledig met akkoord! Geen tattoo's, geen piercings, geen baard, geen snor, haar kort en correct geknipt en een normale lichaamsbouw hebben. Oei zijn er dan nog overblijvende agenten? Ze zouden die ook minstens een keer per jaar terug hun fysieke testen moeten laten afleggen. Niet geslaagd is gedegradeerd tot schoolopzichter en voor het verkeer te regelen. Als je nu sommige agenten ziet rond waggelen? Wansmakelijk en totaal onaanvaardbaar.
De rijkswachters vroeger hadden bijna allemaal een snor.

Dat zat wel snor hoor!
Oud 24 februari 2018, 07:41   #56
reservespeler
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sepper Bekijk bericht
Gaan we echt NOG meer regeltjes opleggen en zeggen wat de mensen moeten of niet mogen doen.
Als je er niet tegen kan dat andere mensen tattoos hebben, ben je mentaal gehandicapt.
Ik denk dat het al altijd verboden was.
Oud 24 februari 2018, 07:42   #57
reservespeler
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Diego Raga Bekijk bericht
Spijtig, want je laat mss 'n engel voor de deur staan:

Bijlage 108455
Uitzicht van een engel en lichaam van een duivel.
Oud 24 februari 2018, 07:46   #58
reservespeler
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Was ooit te gast in een Duitse firma die meettoestellen maakt.
Iemand met een tattoo wordt niet aangenomen en je moet tekenen dat je er geen laat zetten zolang je in dienst bent bij die firma.

De eigenaar was daar zeer duidelijk in!
Oud 24 februari 2018, 08:54   #59
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door reservespeler Bekijk bericht
Was ooit te gast in een Duitse firma die meettoestellen maakt.
Iemand met een tattoo wordt niet aangenomen en je moet tekenen dat je er geen laat zetten zolang je in dienst bent bij die firma.

De eigenaar was daar zeer duidelijk in!
bij de DE nationale ploeg leeft dit nog.
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 februari 2018, 09:08   #60
Jay-P.
Secretaris-Generaal VN

Jay-P.'s schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
bij de DE nationale ploeg leeft dit nog.
Awel? In bed geplast op zaterdag?
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:40.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be