![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ernstige vraag : kijk jij echt naar het 'nieuws' op VTM ? Je bent toch geen +55 jarige huisvrouw ? Je bent overduidelijk niet dom, dus waarom doe je zulke zaken ? Ben je niet bang om meegezogen te worden in de neerwaartse spiraal ? Straks ga je de story nog beginnen lezen, of de Libelle.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
|
![]() De kerktorenmentaliteit van sommige forumleden hier verrast me wel een beetje. Ik had de indruk dat anno 2018 tatoeages min of meer volkomen ingeburgerd waren, maar blijkbaar worden die voor de één of andere bizarre reden geassocieerd met krapul.
Ik ken iemand die de naam van haar overleden dochter op haar onderarm getatoeëerd heeft. Volgens de hier heersende opvatting mag die persoon nooit of te nimmer het agentenkorps vervoegen, ongeacht haar kwaliteiten, integriteit en toewijding. Van vooroordelen gesproken. |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#45 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jean Hesp is een loser. Dus er is geen probleem.
Laatst gewijzigd door Henri1 : 23 februari 2018 om 21:38. |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is een goed idee, die getatoueerde hipsters bij de politie zijn potentiele criminelen.
Ook, verplichte maandelijkse drugtesten op het hele gala zou de rotte appels er van tussen halen. Er zou maar de helft ofzo overblijven maar het zouden al geen gedrogeerde getatoueerde zotten zijn.
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De gewone naam van een gewoon kind zou mogen, maar mogelijke verwijzingen naar een overledene, zoals "death .. dit of dat" of "devil, angel ... zus of zo " ... Ik vermoed dat bij zeer veel mensen het fenomeen "tattoos op zichtbare lichaamsonderdelen" overkomt als zeer labiele personen. Tenzij voor welbepaalde sectoren als muziekindustrie en aanverwanten.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zou le prince Laurent een tattoo hebben?
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
|
![]() Citaat:
Dan weten we gelijk aan hoeveel van die labiele personen, je partij haar positie te danken heeft.
![]() |
![]() |
#51 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Ik heb liever een fitte, op een kleurenboek lijkende agent (m/v) die in staat is om achter gespuis aan te hollen dan een wit blad met een BMI van 40 die amper instaat is om zijn (of haar) eigen nestels te strikken...
Man invented language to satisfy his deep need to complain Laatst gewijzigd door (neo)geopolitiek : 24 februari 2018 om 05:17. |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Net zoals we geen agenten wensen met hoofddoeken, een zichtbaar gedragen kruis of andere religieuze symbolen hebben we ook geen nood aan agenten met zichtbare tatoeages waarvan misschien enkel de betrokkene zelf de betekenis kent.
Een agent(e) moet neutraal zijn en neutraal overkomen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat zat wel snor hoor! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Was ooit te gast in een Duitse firma die meettoestellen maakt.
Iemand met een tattoo wordt niet aangenomen en je moet tekenen dat je er geen laat zetten zolang je in dienst bent bij die firma. De eigenaar was daar zeer duidelijk in! |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Banneling
|
![]() bij de DE nationale ploeg leeft dit nog.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Awel? In bed geplast op zaterdag?