![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
|
![]() Citaat:
Jij (Libro dus)argumenteert dat moslimterroristen aanslagen plegen in naam van Allah. Uw tegenstrever (Geertvdb, ik dus)zegt dat dit niet kan omdat Allah niet bestaat. De thread gaat dus over mij. En veel logica ontwaar ik niet in zijn schrijfsel. Er staat wel een leugen in, want ik heb nooit beweerd dat moslimterroristen hun aanslagen NIET plegen in naam van Allah. Ik schreef namelijk dit: Andreas Lubitz, een depri die vond dat hij niet alleen zelfmoord mocht plegen, eigenlijk net zoals al die moslimterroristen. Ik zie geen verschil, enkel dat moslimterroristen zichzelf wijsmaken dat een opperwezen blij zal zijn door hun actie. Ik ga dat eens bijhouden hoeveel threads over mij gaan, of over iets geniaal dat ik heb geschreven, en waarvoor andere forummers een nieuwe thread zijn gestart. Het begint toch al op te lopen. Laatst gewijzigd door geertvdb : 12 april 2018 om 13:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
|
![]() Citaat:
Ik begrijp natuurlijk wel dat je je aangesproken voelt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |||
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De steen des aanstoots en de steen die tot een hoeksteen is geworden. Ja, God heeft het er maar moeilijk mee.
Lees de Nieuwe Bijbel over Gods Rijk in de microkosmos. En bezie ook Twitter en facebook. Laatst gewijzigd door harriechristus : 12 april 2018 om 13:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Da's door die ene geimporteerde bruine & gebottoxte dikkenek uit de Zoo d' Anvers, misschien?
Amaai, ge moogt U nisoo laten gaan.
![]() |
#49 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dank u voor de goede raad (da's gemeend) maar sommigen krijgen zelfs de Dalaï Lama aan het vloeken.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() p.s. Een 'deskundige' is iemand die er op het laatste ogenblik wordt bijgehaald om een deel van de schuld te krijgen.
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 12 april 2018 om 19:34. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#52 | |
|
![]() Citaat:
Lubitz kan je classeren als een random geval. Dat gaat niet op voor moslimterroristen ongeacht of ze nu als aparte cel opereren of individueel.
![]() |
![]() |
#53 |
|
![]() De lat ligt klaarblijkelijk laag.
![]() |
#54 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#56 |
|
![]() Jij zag géén verschil. Ik zie anders wel een verschil tussen een random aanslag van één persoon en eentje gepleegd vanuit een ideologie welke gedeeld wordt door een aanzienlijk aantal gelijkgezinden.
![]() |
#57 | |
|
![]() Citaat:
Het ging zo: Quercus Het ging niet over mijn gat maar over mijn geest. Jij zit steeds maar aan hetzelfde te denken. Last van een anus-syndroom? Hamac Seffens gaat hij nog turven, de viezerik. https://forum.politics.be/showpost.p...4&postcount=78 Zo liegen! Foei! Het waart gij die mij een viezerik noemde! Niet omgekeerd! Maar ik vergeef u dat, want het is al bijna een jaar geleden! Laatst gewijzigd door geertvdb : 12 april 2018 om 20:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
|
![]() Jaweeeeel!
![]() In de zin die ik heb gequote gaat zelfs het grootste deel over het verschil. (vanachter! kijk naar het achterste deel van de zin! ![]() Citaat:
M?*?*r! Dit is niet on topic. Volgens Libro is wat ik schrijf onlogisch. Wat denkt gij? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#60 | ||
|
![]() Citaat:
![]() Tip: kijk eens naar de datum. ![]() Twee maand eerder: Geertvdb: "Dat gij denkt van mij een discussie te kunnen winnen is eigenlijk al grappig...Ik heb u al zoveel keer afgedroogd, maar blijkbaar denkt gij dat ge toch nog een kans maakt??" https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=40 Hamac: "Heb je het turfje nog niet gezet? Dat verbaasd me." https://forum.politics.be/showpost.p...3&postcount=42 Geertvdb: "Zijt ge daar weer met uw vieze sex opmerkingen. Dat is echt creepy! Kunt gij u niet inhouden?" https://forum.politics.be/showpost.p...4&postcount=43 Citaat:
![]() Het allerbeste is dan nog dat je het zelf gaat quoten ook. ![]()
"Tact is the ability to tell someone to go to hell in such a way that they look forward to the trip" - Winston Churchill Laatst gewijzigd door hamac : 12 april 2018 om 23:12. |
||
![]() |
![]() |