![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is NIET de onverdraagzame Vlaam die homo's en vrouwen in het algemeen lastigvallen. En het is evenmin sexy herenlingerie die invloed heeft op doorsnee Vlaam. Ze lopen zelfs met hun piemel bloot in de gay-parades. Ik heb nog nooit een Vlaam horen zeggen dat homo's van torens moeten worden gekieperd. Ik versta dat de linkse goegemeente problemen heeft met de mening van Francken betreffend sexy mannenlingerie, maar van jou verwonderd het me. Ik ben Francken niet maar ik vind dat soort lingerie ook maar verwijfd voor een man.
![]() |
![]() |
#42 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
logisch ook, beiden conservatief.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
waar ik een probleem mee heb is homofoob geweld, waar te weinig aan gedaan wordt. en aan t feit dat Theo met deze tweet een geweldige voorzet geeft aan zijn tegenstanders. ik verwacht gewoon meer intelligentie, toch als t politici zijn die in mijn eigen politieke lijn actief zijn. Sossen en Groensels mogen zo achterlijk doen als ze willen, daar lig ik niet wakker van. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik schat hem hoger in. Het doel is bereikt, hij heeft zijn conservatieve achterban geplezierd, hij is weer in de media gekomen, de zogezegd linkse media verkettert hem weer en hij kan doen alsof er toch niets gebeurd is zodat zijn gematigde kiezers er zich niets van aantrekken. Hij heeft duidelijk heel veel van Trump geleerd, de leerling wordt meester hoor.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
dat zou ik pas veel te defensief en jammer vinden |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Sexy lingerie voor mannen belachelijk vinden heeft niets te maken met het opkomend feminisme. Francken is niet het soort blanke man dat zich door vrouwen bedreigd voelt, noch is hij zijn job kwijt "omdat er teveel allochtonen zijn die werken en die verongelijkt zijn dat ze niet alles te zeggen hebben". Ook zonder er de Trump-stemmers bij te sleuren maak je je oeverloos belachelijk. Niemand kan hier op Trump stemmen. Hier kunnen zelfs de Walen niet op Francken stemmen, en toch is hij de populairste politicus van Belgique. Noch het framen van Francken door de kwaliteitsmedia, noch de tweets van Francken zullen daar iets aan veranderen. Francken is en blijft de enige politicus die met overtuiging en inzet werkt aan wat de meeste mensen al jaaaaaren vragen: alle illegalen en criminele gelukzoekers het land uit! Dat Francken daar maar matig in slaagt ligt niet aan hem.
![]() |
![]() |
#48 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
maar los van t feit dat Francken idd de geniale spits en topscorer is ... kan je wel stellen dat hij er met deze tweet gewoon naastgesjot heeft. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Volgende legislatuur krijgt hij de portefeuille 'Energie' ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Trump is, als leermeester voor Francken, toch nog ergens goed voor. ![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#51 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
die conservatieve achterban heeft geen alternatief ... in deze politieke constellatie VB gaan stemmen komt immers neer op 'links' versterken... maar Franken stoot met deze tweet wel een gematigd segment af. daarom dat ik schreef dat hij er deze keer naast gesjot heeft. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je maakt jezelf wat wijs als je denkt dat de N-VA haar goudhaantje zal laten uitrangeren door "de serieuze politici". Het zijn namelijk dezelfde minus habens die van de N-VA veruit de grootste partij maakten. Wat de "grote leider" van de N-VA een zekere macht geeft, en dus de mogelijkheid om, bij gebrek aan keuzemogelijkheid betreffend het eigen programma, voor "de postjes" te gaan.
![]() |
![]() |
#53 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik hoed mij om voorspellingen te doen, maar van één ding ben ik zeker: "links" mag zich gelukkig prijzen als ze erin slaagt om Francken te beschadigen. Ik denk dat noch Francken's mening over sexy herenondergoed, noch het linkse geTrump veel invloed heeft op de populariteit van Francken.
![]() |
![]() |
#55 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Over die idiote priester met zijn vrouwonvriendelijke comment werd er zo stoer niet gedaan.
Laatst gewijzigd door Vrijheideerst : 27 augustus 2018 om 11:27. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Remember Leterme.
Allebei tsjeven. Remenber vooral de PS en de MR die NOOIT met separatisten in zee zouden gaan. Zelfs niet als ze verkiezing na verkiezing de grootste partij zijn. Democratie op zijn Belgisch. Remember vooral dat Belgique het land is van gebroken politieke beloften en fervente Vlamingenhaat. Volgens de wereldpers een failed state.
![]() |
#59 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Inderdaad. En maar brullen. En maar Trumpen. En maar links lullen en rechts zakken vullen. En dat voor een tweet over belachelijk ondergoed dat om een of andere reden aan homoseksuele mannen wordt gelinkt. Vrouwen komen er niet aan te pas. Die taak neemt de heilige kerk wel voor haar rekening. En DAAR werkt de VRT, die zichzelf graag als progressief links verkoopt, én die daar al sinds mensenheugenis naar handelt, aan mee.
![]() |
#60 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |