![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Sommige dingen hier klinken wel weinig geloofwaardig.
Zo van horen zeggen enz.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vooral: sommige dingen worden verward met invaliditeit na en door een arbeidsongeval. Daar zijn volgens mij redelijk gunstige regelingen.
Maar: dat weet ik ook alleen maar van horen zeggen.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En die vertelde mij dat hij al wat hij daarvan trok praktisch volledig terug diende te betalen via zijn belastingsbrief.... Die wist begin september altijd te zeggen hoeveel hij moest betalen.... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar dat is gelogen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Met Samusocial werd wel even een tipje van de sluier gelicht. En wat we te zien kregen was echt niet mooi. “Faits divers”??? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Volgens mij ontvang je voor een werkongeval waar je een blijvende handicap aan overhoudt een rente (levenslang). Volgens mij is een rente belastingvrij. Een werkongeval is niet hetzelfde als een aandoening. Ik ken mensen die gewoon verder werken maar wel jaarlijks een rente ontvangen voor hun werkongeval. Laatst gewijzigd door fred vanhove : 6 augustus 2019 om 20:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar ja men doet U natuurlijk graag geloven dat dat een zeer groot bedrog is. En zo te zien en te horen slaagt men daar nog steeds in met verve. Voorbeeld ; In Griekenland heeft men de kleine Jan ook doen geloven dat al het geld naar wat kleine frauderende gepensioneerden vloeide. Het ging zelfs naar wat slechtzienden die zich voordeden als blinden stel je voor zeg ...heel erg voor de schatkist....ze waren de oorzaak van de ondergang van het land geweest. Terwijl over het volgende amper een woord werd over gerept en ook niks aan is veranderd. ![]() ![]() Wat krijgen we daar van te zien ? Vertel ons dat liever eens ![]() ![]() https://www.golfbrekers.be/griekenla...an-contrasten/ https://www.demorgen.be/nieuws/rijke...izen~b4dd3e3d/ Laatst gewijzigd door fred vanhove : 6 augustus 2019 om 20:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Maar eigenlijk moet ik me daar niet druk in maken... Als zij dit kan bekomen is dat een fout van de maatschappij, en niet van haar. Ik kan hier absoluut niet mee akkoord gaan, dit is walgelijk en ziekelijk en iedereen die dit goedkeurt is dat ook wat mij betreft.
Als je zegt "ik ben niet akkoord met het uitroeien van een heel volk" dan ben je antisemiet. Als je zegt "ik ben niet akkoord met tereuraanslagen in Europa" dan ben je een racist. Als je slechts met 1 van beide stellingen akkoord bent, ben je hypocriet. Laatst gewijzigd door IJsboer : 7 augustus 2019 om 10:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar financieel komt hij niets tekort. Zijn inkomen is ongeveer even hoog als toen hij ging werken. En ik gun het hem van harte.
![]() |
![]() |
#55 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Dwoazn kl... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Velen begrepen het niet goed, tot daar ergens in Mons een koppel vriendinnen de kat de bel aanbonden. Even oud waren ze, en ze bereikten de 65. De ene had ongeveer gans haar leven gestempeld, de andere als zelfstandige altijd gewerkt en bijgedragen. Bleek dat die werkloze meer pensioen trok dan die zelfstandige.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |