![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laat de mensen de werkelijke kost betalen. Nu moet er maar een schijntje zelf betaald worden. Daarbij compenseren we de meerprijs door studietoelagen te geven. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nergens ter wereld zijn er procentueel zoveel leerkrachten nodig. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In tijden dat overal bedienden afgebouwd worden, omdat de computer veel werk uit handen neemt, wil jij er meer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() We kunnen ook gaan naar efficiënter omspringen met de bestaande middelen.
Waarom moet iedere klas gelijk de dag beginnen en iedere klas de dag gelijk eindigen? Waarom moet iedere klas op woensdagmiddag vrij zijn? Een klaslokaal wordt zeer inefficiënt gebruikt, de grootste tijd staat het leeg, leeg terwijl het toch verwarmt en ... moet worden. Ik heb ooit een school gekend waar bijvoorbeeld: de leerlingen van de ene klas op maandag, dinsdag, woensdag en donderdag 1 uur langer op school bleven. Op vrijdag waren ze vrij. de leerlingen van een andere klas hadden dan bijvoorbeeld de hele woensdag vrij, maar moesten vrijdag wel naar de les gaan. De school spaarde hierdoor enkele klaslokalen uit. |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
We hebben nog nooit zoveel papier in onze brievenbus gehad ! Een computer kan geen jongeren opvoeden ! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Niet-digitaal lesmateriaal, vormingsmiddelen, kosten zoals auteursrechten, IT-aansluiting ...
![]() |
#50 |
Banneling
|
![]() De leerkrachten in mijn familie zeggen allemaal hetzelfde. Het probleem is de planlast en de enorm ver doorgeschoten opgedragen administratie.
Leerkrachten moeten zich kunnen focussen op hun hoofdtaak: lesgeven, kennis overdragen. Ik vraag mij af wat de toegevoegde waarde is van al dat papierwerk ? Zou het een probleem zijn mochten leerkrachten er mee stoppen en terug zoals vroeger gaan werken ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik heb een diploma vuile kruiper. Voor mijn streek en milieu was dat diploma toendertijds het hoogst bereikbare. In mijn gemeente hadden we toen een voorzitter van het Kristenonderwijs-syndicaat ;van de vakboungd dus; en een Staatssecretaris. Beiden hebben een smerig spel gspeeld. Als je voor de ene was dacht de andere dat je tegen hem was en visa versa. Het resultaat was wel dat mijn gemeente er zeer pover uitkwam voor wat betreft geslaagden in hogere studies. Ik heb er nog speciaal onderzoek naar gedaan ingevolge persoonlijke interesse. Ooit ben ik ook in openbaar debat gegaan voor mijn partij met deze edelachtbaren. Het resultaat was dat ik ze meer dan aankon. De felicitaties van de toehoorders nadien logen er niet om. Maar sommige edelachtbaren kunnen dat niet verdragen natuurlijk. Dat merk je dan wel nadien. Als ze je dan onwettelijk in het zak zetten; want ze zijn onkreukbaar; moet je maar slikken. Ook daar heb jij vuile smeerlap destijds nog mee gelachen. Jij hebt niet de minste schaamte. Dergelijke vuilbek zoals U zijn er niet veel. Jij verafschuwt een rechtvaardige wereld en elke daad op dit forum van uwentwege leert mij alle dagen dat jij een vuil ondier bent. Voor U gaat er nooit iets fout. Alles kaat koet. Alleen als het uw partij betreft heb je nooit opmerkingen. Uw stront is telkens voor de anderen. Ik heb uw vuil spelletje door vent. Desnoods poog je zelfs om anderen belachelijk te maken op een lage smerige manier. Zelfs met leugens en verzonnen waarheden. Maar ik vermoed dat velen U hier wel door hebben. Je wist bijvoorbeeld ook te vertellen dat ik naar de hoeren ging. Waar stond je toen je me zag? Achter de heg van een hoerenkot jezelf op te geilen? Ik zal maar afsluiten. Nu is het uw beurt om nog eens te lachen met de tanden van de ezel bloot. En met uw kindercharette kom je ook al niet bij nacht mee rijden op de autostrade. Ik heb je nochtans al dikwijls uigenodigd. Je bent meer dan welkom. Eerst moet ik mijn slakken nog laten een koerske lopen. In de zon bij dag willen die niet trainen. Och vent. Jij bent een ziekelijk walgelijk individu. Jij poogt zelfs nog dode of seniele collaborateurs aan het werk te zetten. Onvoorstelbaar! Hitler kon van U nog iets leren. En nu hoop ik dat je tevreden bent. Uw domme grijns is welkom. ![]() Sorry voor mijn mening. Maar als je er blijft achter vragen kun je ze krijgen natuurlijk. Laatst gewijzigd door werkman : 31 augustus 2019 om 20:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Bijkomend zullen armere kinderen het nog moeilijker krijgen maar misschien geraken we dan terug aan een stielman?
![]() |
![]() |
#53 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
In de privé sector heb je naast het papierwerk ook nog een hoop kosten voor al die vergunningen en controles.
![]() |
![]() |
#54 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Waar lieg ik? Zeg het maar . Ik heb ooit betaald voor een octrooi vent. Niet verkocht gekregen. Men wacht liever met zelfproductie i.p.v. te betalen aan de vinder. Dus ik weet waarover ik praat. Het jij ooit een octrooi aangevraagd soms? Ja? En jij weet desondanks wel waarover je praat? Ja vent. Jij bent meer als een leugenaar. Alles weet jij beter want alles heb jij gelezen. Het is wachten tot jij meedoet aan de slimste mens. Succes verzekerd. ![]() Laatst gewijzigd door werkman : 31 augustus 2019 om 20:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Europees Commissaris
|
![]() Hier zie. Nog een zeveraar. Foert vent. Ik vraag mij af hoe dikwijls ik Panda met zijn neus in zijn drollen moet drukken. Maar ik doe niet aan SM. Dus ik heb geen plezier aan dat soort ziekte. Maar ik kan mij vergissen als ik beweer dat Panda er een erectie van krijgt. Tja; gluurders achter het hek aan hoerenkoten zijn niet normaal te noemen. En Jo Kul; koest en verdwijn in uw konijnenpijp. Ditmaal eenvoudige korte tekst om U te plezieren. ![]() Laatst gewijzigd door werkman : 31 augustus 2019 om 21:29. |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |