![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Het is misschien gemakkelijker om van een verpleegster een prostituee te maken, dan van een prostituee een verpleegster ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De corona mag niet aangeraakt worden. Zeker niet met de mond!
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#45 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat weten we niet omdat we maar een partieel zicht hebben op wie besmet is.
![]() |
#46 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het zijn generaties die bepamperd geweest zijn tot en met en nu durf jij nog afkomen met derderangsburgers?
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De ouderen onder ons extra gaan beschermen tot we een vaccin hebben of een betere behandeling, daar heb ik ook wel oog voor. Vraag is alleen hoe we dat kunnen doen ? Maar dan mogen we niet de fout gaan maken door ons alleen op de WZC te concentreren. Daar verlijven maar net iets meer dan 5% van de 65+'ers, de rest die woont gewoon nog thuis. Voor de thuiswonende zie ik een 'afscherming' nu wel een pak moeilijker zitten. Die gaan nog graag eens op café, hun wandelinkske maken, klapke met de ene of met de andere en het bezoek dat ze krijgen.
![]() |
![]() |
#48 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#49 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nu gaan we mensen die mss gezond leven, mss amper drinken, roken & gezond eten 'in een gevang steken' ? In het andere geval heb je een reden, een oorzaak maar dan wel eentje die bij de persoon zelf ligt.
![]() |
![]() |
#50 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#51 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Eens 70+ wordt het al wat moeilijker 75+, mag je al bijna vergeten. Koppig volkje waarvan er een groot deel al wat aan het dementeren is ook. De paar weken lock-down die wij nu al gehad hebben is voor de 'normale' mensen al meer dan genoeg. Meer en meer beginnen ze er hun voeten aan te vegen. Wat we aan die ouderen gaan vragen is om er nog +/- 18 maanden bij te doen. En dat op hun oude dag. Bijna het enigste wat ze nog hebben zouden ze moeten opgeven ? Dat komt volgens mij nooit goed.
![]() |
![]() |
#52 |
Europees Commissaris
|
![]() Sex in een ziekenhuis is verboden, dus als je naar de hoeren wil gaan betekent dat je extra voorzichtig moet zijn met oversteken, en hoestende mensen, als het ff kan, moet vermijden.
Laatst gewijzigd door Frankenstein : 22 april 2020 om 18:49. |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
https://www.hln.be/nieuws/binnenland...agen~aa790f30/
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! Laatst gewijzigd door fox : 22 april 2020 om 19:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Als dat zou gedaan worden is 50% van het verenigingsleven naar de knoppen. Ook voor de jongeren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Europees Commissaris
|
![]() Gewoon terug business as usual.
Als de 65+'ers ook buiten willen, ze doen maar. Diegenen die hunne krekel laten moeten we hun pensioen niet meer betalen. Ik stel voor om de iz-eenheden ook over te slaan en gewoon wachtzalen in de crematoria in te richten.
Disclaimer: de hierboven geschreven mening strookt niet altijd met de werkelijke gedachtengang van zijn auteur. Sjans. Laatst gewijzigd door Het Verzet : 22 april 2020 om 20:17. |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Is het minder erg omdat iedereen in isolement zit, ook de jongeren die eigenlijk amper risico lopen ? Waarom zouden die jongeren de economie niet draaiende kunnen houden zodat de gepensioneerde in isolement ook nog iets aan zijn aandelen heeft ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ikzelf en mijn vrouw zijn allebei 65+. Ik denk dat de gezondheidstoestand en weerstand van ons veel beter is dan van veel jongeren. Ons BMI 24 voor mij en 22 voor mijn madam. Dat lijkt mij minstens zo belangrijker dan de leeftijd. Maar toch, ik heb sinds de lockdown, uit vrije wil, nog enkel met de buren i.r.l. op een ruime afstand, gesproken. Maar 18 maanden geen contact met mijn (klein-)kinderen, dat zie ik toch niet zitten hoor. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Banneling
|
![]() Tijdens de gold rush en de kolonisatie vh Wilde Westen waren prostituees vaak de enige zorgverstrekkers. Men zou haast kunnen stellen dat zonder deze dames het Westen nooit zou overwonnen zijn geweest.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar ik wil het even op papier zien, mijn ouders zijn mij te belangrijk. |
|
![]() |
![]() |