![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En ja, als de gazet zoiets publiceert (fake of niet) dan zorgt dit voor de nodige belangstelling. Ik had deze draad nooit opgestart. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er zit een logica achter, in de bloedbank zien ze antistoffen in de bevolking van 8% tot 17% naargelang de periode. Die antistoffen verdwijnen na een tijdje dus moet het aantal een stuk hoger zitten, 50% lijkt me logisch.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Europees Commissaris
|
![]()
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ga niet fietsen wegens TE hoog risico voor ongevallen vanwege mijn zicht !!
Ik ben ook een risicopatiënt , en geprikt , en ik loop nog steeds rond ![]() Citaat:
![]() Met kunstmatige geproduceerde eieren zonder schaal bv ?? ![]() ![]() ![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 26 juni 2021 om 21:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En tekenend genoeg, past het overgrote gros daarvan in de corona propaganda van de nazi's. Dat is geen toeval. Collaborateurs zitten overal, simpelweg omdat hun zakken gevuld krijgen hulp van de nazi's nodig heeft.
SECRET SERVICE TEAM HERCULES ![]() 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS ![]() Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er worden te veel punctuele onderwerpen uitvergroot en veralgemeend tot ze leiden tot verkeerde conclusies, hoe triestig het incident ook mag zijn. Dit is de echte waarheid verdraaien op de kap van één slachtoffer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die dajjal/antichrist test diens vaccins al op baby’s.
De moslims zullen de bevrijders van Europa zijn. Reikhalzend kijken we uit naar die dag. FF