![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
Bekijk resultaten enquête: Is Covid een griepje en zijn al die maatregelen overbodig? | |||
Ja |
![]() ![]() ![]() |
13 | 81,25% |
Neen |
![]() ![]() ![]() |
2 | 12,50% |
Ik ga de debatfiches nog eens bekijken |
![]() ![]() ![]() |
1 | 6,25% |
Aantal stemmers: 16. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
B die 1 paar schoenen maakt op een dag en 300 euro verdient (bvb dankzij minimumloon). Wie heeft de hoogste loon/prestatieverhouding, A of B? Wat ik doe is de werkdruk in rekening brengen. Een lager loon wil niet zeggen slechter betaald he.
SECRET SERVICE TEAM HERCULES ![]() 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS ![]() Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat is echt niet fraai van jou.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Proficiat.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() De overheid gaat er gelukkig nog van uit dat het gezond verstand ook nog werkt, en op toilet kunnen niet-pastoonders met mondmasker dacht ik.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Je kan ook geen data pre-corona gaan vergelijken met die van tijdens corona (bvb aantal doden in 2018 met die van 2021). Dat geeft ook weer een vertekend beeld denk ik. EDIT: Ik ga ook niet stemmen op deze poll want ik vind dat mensen die hier volmondig "ja" of "nee" op antwoorden te weinig kritisch inzicht hebben.
Als je zegt "ik ben niet akkoord met het uitroeien van een heel volk" dan ben je antisemiet. Als je zegt "ik ben niet akkoord met tereuraanslagen in Europa" dan ben je een racist. Als je slechts met 1 van beide stellingen akkoord bent, ben je hypocriet. Laatst gewijzigd door IJsboer : 1 november 2021 om 16:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
NOOT: Citaat:
Ja joh CUFI;9803789] Het is een misdaad tegen gehele mensheid om hele zorg, acute operaties, tandartsen, werksector, scholen, bibliotheken enz helemaal plat te leggen om een kleine epidemie. Indirect leidde dit toch tot een factor Xmaal meer doden dan de echte corona doden gedurende de lockdown periodes?? Uitgestelde operaties leidden echt tot een heleboel doden erbij. Verlies aan totaal aantal manjaren arbeid leidde tot onherstelbare schade aan economie en dit zal zich nu wreken. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als we er nu dus van uit gaan dat zonder IC, alle IC patienten gewoon extra doden zouden zijn (wat een overschatting is, want een flink deel is toch gestorven en is al als dode geteld), en dan het aantal doden maal 3 doen, dan hebben we een bovengrens van wat we hadden kunnen bekomen he. Om dat heel ruw te schatten: we hebben in totaal 82 000 ziekenhuis opnames gehad (sciensano). Daarvan is grosso modo een vijfde op IC terecht gekomen, dus ongeveer 16000. Laat ons zeggen dat er daarvan toch 6000 gestorven zijn. Zonder IC zouden dat er dus 10 000 meer zijn. We kunnen dus stellen dat hadden we geen IC gehad, we 10 000 extra doden zouden gehad hebben. Dus 35 000 ipv 25 000. Als 90% van de bevolking het zou opgedaan hebben ipv 30%, dan zouden we dus 3 keer meer doden kunnen gehad hebben, dus 105 000. Dat is dus het cijfer dat we zouden hebben mochten: 1) alle mensen covid hebben opgedaan 2) ze allemaal even zwak zouden zijn als die die nu van covid gestorven zijn 3) er geen enkel IC bed voor covid zou gebruikt zijn. Op dat moment zou covid bijna even dodelijk geweest zijn als de normale doodsoorzaken. Maar merk op dat nergens ter wereld (behalve in Peru, dat nochtans een streng maatregelen land was) zoiets werd vastgesteld. Als dusdanig is 105 000 doden niet de SCHATTING van wat er zou gebeurd zijn bij een laat maar waaien aanpak, maar een harde bovengrens waar het onmogelijk is om boven te gaan: iedereen ziek, allemaal even zwak, en geen enkele verzorging. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door patrickve : 2 november 2021 om 05:32. |
||||
![]() |
![]() |