![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Maar het was uitlokking. Van een dwerg met een hoed koop ik niets... En dat moest u weten...ik sta namelijk op het lijstje van de niet-van-een-dwerg-met-een-hoed-op-kopende linkiewinkies.
![]() |
![]() |
#42 | |
|
![]() Citaat:
Kruisbestuiving burgers kloten is leuk meegenomen
![]() |
![]() |
#43 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
(De Standaard) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#45 | |
|
![]() Citaat:
De grote vijand van over de muur viel weg bij de traditioneeltjes. Rechts vond andere vijandsbeelden met succes maar oh zo destruktief Sinds de val van de muur en de daarmee door u bejubbelde opkomst van rechts is de wereld nog nooit zo gevaarlijk en onstabiel geweest.
![]() |
![]() |
#46 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik moet toegeven die die NOG beter zou zijn dan dikke Guy. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik stel vast dat Rechts OVERAL in de EU VOORUITGAAT. De wereld was het gevaarlijkste & het meest onstabiel vlak na WO II. In Europa trokken de Russen(linksen zeker ?) het IJzeren gordijn op. In Aziê gooiden de Amerikanen (rechtsen zeker ?) Atoombommen. NIEMAND wist hoe alles zou uitdraaien. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Eerst proficiat met deze draadtitel. Met één oogopslag zie je waarover het gaat.
Ik denk dat alle politieke partijen wat gegevens vragen als je solliciteert om er lid van te worden. En de geboortedatum zit daar altijd bij. Voor de rest: ik geloof niet dat den Dikke van Ninove één mens de arm omgewrongen heeft zodat deze tegen zijn goesting zijn gegevens opgaf. Wat is dan het democratisch probleem? Moogt ge als politieker nog geen vragen meer stellen aan de mensen?
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
|
![]() Citaat:
De afschaffing van de opkomstplicht bij lokale verkiezingen Chocomousse vreest dat de kiezers met (een niet eens gerechtvaardigde) angst voor een niet opkomstboete hun al dan niet racistische proteststem niet meer gaan uitbrengen en op de bewuste zondag het cafe de zatte vendelier niet meer gaan verlaten.
![]() |
![]() |
#51 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Er is trouwens rechts en extreem rechts, onder rechts versta ik onder meer open vld. Waar open vld vijanden ziet buiten dat Somers terecht het VB wel eens aanvalt zie ik niet hoor. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |