![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#42 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Plus het feit dat een grondige renovatie anno 2022-2023 minstens 12 maanden duurt. Tijdens de werken kan je het enkel verhuren als de huurder hier mee akkoord gaat.
Laatst gewijzigd door ViveLaBelgique : 8 september 2022 om 08:10. |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
strippen van de volledige woning, voor je eraan kunt beginnen, anders moet je er trouwens niet aan beginnen. Al die brave mensen wijsmaken dat zo een warmtepomp tussen de 25 en 50k kost... ja die pomp op zich wel ja. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat kost een woning nu? Juist ja. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() BTW: Een sociale verhuurmaatschappij slaat de huur ook op na een renovatie.
En wie betaald de renovatie? Juist ja. |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Om te beginnen moet je een domicilie hebben. Daarna volgen nog redenen zoals kapitaal, leeftijd werk, waarborg, schulden, bank akkoorden of weigeringen, scheiding, gezondheid, etc... Kortom meer redenen om niet te kopen dan wel te kopen
![]() |
![]() |
#49 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Pak nu eens 100K investering. Als je 3% dividend wil dan moet je 3K per jaar extra vragen zijnde 250 euro per maand. Aan de huidige energieprijzen ga je met je 100K investering niet veraf zitten van een besparing van 250 euro per maand en vergeet ook niet dat uw vastgoed gewoon in waarde gestegen is hé.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In zijn huurpanden investeert hij niets. Het plafond mag een halve meter doorhangen en lek zijn en dan nog niet. Hij melk dat uit tot de laatste dag en verkoopt dan. In geval er toch een onoverkomelijke reparatie echt moet dan is het op de allergoedkoopste manier en mag het nooit meer dan 10% kosten van de jaarlijkse huuropbrengst. Ook zijn nieuwbouw gebouwen. Altijd gezet door buitenlandse firma's, goedkoop tot op het bot. En dan snel verkopen aan maximum prijs. Anderen die ik weet welke nieuwbouw appartementen zetten houden dat in bezit circa 15 jaar. Dan komen reparaties en op dat moment verkopen ze.
![]() |
![]() |
#51 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Voor renovaties door sociale woonmaatschappijen worden huurders verhuisd voor 6 maanden per groep naar verspreide woningen die daarvoor niet verhuurd worden maar permanent leegstaan. En renovatie betekent niet altijd verbetering (bij sommigen vochtproblemen en een ware bakoven in de zomer) maar de subsidies zijn binnen.
![]() |
![]() |
#52 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik persoonlijk wil al dat gezeik niet. Ik ken mijn eigen ik zou geen minuut geduld hebben, met zo ene die begint van niet te betalen en een maand of 2 later wel, en dan weer niet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |