![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar er is nog een groot verschil tussen iets "niet leuk vinden" en "vinden dat ik iemands leven mag afnemen". Of gaan we stellen dat (zoals hier bepaalde personen blijkbaar vinden) ik iemand mag doden als die iets deed wat ik niet leuk vind?
![]() |
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ook in al die ghetto's daar bekijken ze de dingen daar iets anders, als ge daar van de verkeerde club (gang) zijt is dat al genoeg om ne kogel door uw bast te krijgen. de waarden en normen zijn daar iets anders dan hier. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een alternatieve straf is een paar dagen studie over de Vlaamse Canon. (Als Jan Jambon die ooit afkrijgt... ) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In geval van zelfverdediging , geen enkel probleem zelfs ,
maar in dit geval , haar leven was (nog) niet in gevaar !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Als je weet dat dat door T. Waes wordt gepresenteerd (nu we het toch over onnozele beeldjes hebben) lijkt me dat als strafmaat wel te volstaan.
![]() |
![]() |
#48 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() dat is een schone Vlaamse traditie, ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
https://www.ebay.com/itm/274098587270 (sorry ik kan hier geen foto's meer posten)
![]() |
![]() |
#50 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
of eentje met een zwart Hugo Boss kostuum aan met een pofbroek en zwarte botten ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#52 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Spijtig dat er geen poll gevoegd is bij deze draad.
Vanaf wanneer vindt jij dat je je medeburger die jou aanvalt of steelt, mag kwetsen of doden? Persoonlijk vind ik wel dat men daar niet te licht mee mag omspringen. Maar wel: de dader voor een hofke van assisen brengen. Medeburgers laten beslissen of er sprake is van "ze hebben je inderdaad te straf uitgedaagd". Blijft het risico van het neerschieten of kwetsen van een onschuldige. "Oh godverdomme, die auto is krak dezelfde als de mijne, en heeft bij toeval ook nog een zelfklever van onslievevrouwke van Kerselare op dezelfde plaats hangen ..."
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) Laatst gewijzigd door De schoofzak : 4 januari 2023 om 12:04. |
![]() |
![]() |