![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Sociale woningen zijn een aanzuigeffect voor armoedezaaiers. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Armoezaaiers en luieriken. Op het bewonen van een sociale woning zou best een limiet van 5jaar bestaan. Na vijf jaar mag verwacht worden dat de sociale toestand voldoende verbeterd is om zich naar de reguliere woonmarkt te richten.
![]() |
#43 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De Palestijnen zijn nazi's die nog nooit een overwinning behaald hebben. Extreem rechts en extreem links, onze culturele bovenbouw is weer aan het collaboreren. Laatst gewijzigd door Vlad : 12 april 2025 om 15:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Minister-President
|
![]() Erger dan de ssossen en de open vld, van de nva'ers moet ge niets anders verwachten dan pest maatregelen, is begonnen toen in antwerpen toen keizer bartje het voor het zeggen kreeg met de LEZ in te voeren, de eerste x federale de pensioenleeftijd opgetrokken na zes maand en zo zijn er veel maatregelen die ons het leven zuur maken, geen wonder dat er zoveel aan de coke zitten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En ik denk niet dat die gezien werden als "luie mensen" of "profiteurs". 'k heb mijn vader nooit werkloos geweten tot aan zijn pensioen, en mijn moeder, het moment mijn zus naar het middelbaar ging, is die als poetsvrouw -in't wit- beginnen werken tot het moment ze te ziek van borstkanker was. Langs de andere kant, da's al 2 "werk"generaties geleden, en de demografie is helemaal aan't veranderen.
![]() |
![]() |
#46 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#47 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Daaraan ziet ge dat ge diene gast nooit moogt geloven, een gespleten tong......heeft diene de wever. Laatst gewijzigd door wagner.666 : 12 april 2025 om 16:38. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is een politicus, als er geluid uit komt is het een leugen of gebroken belofte.
![]() |
#49 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ook dat is een gebroken belofte of leugen. (trouwens, in't Engels is broke wind, een scheet laten )
![]() |
#51 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In die richting, wil zeggen dat het er naar toe neigt. Ik dacht een evaluatie na 10 jaar. Het zou strenger mogen, maar je zit nu eenmaal niet alleen in een regering. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het heeft onze gemeente ferm verarmd. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#54 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Nva-er diependaele veroorzaakt nog MEER sociale woningnood en maakt de enorme wachtlijsten voor sociale woningen nog wat langer door nu zelfs werkenden voorrang te geven op mensen met de laagste inkomens. Waarom doet nva dat?
![]() |
![]() |
#55 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Nu kan ie ook op federaal vlak zijn afbraakbeleid voeren en hij is al volop asociaal bezig met de armsten van de maatschappij en de sluipende afbraak van onze pensioenen en andere verworvenheden, de afbraak dat ie "hervorming" noemt. Natuurlijk omdat hij wel moet bezuinigen om ons te redden van de ondergang en ook om verder nog miljarden subsidies en oorlogssteun te kunnen uitdelen. ![]()
![]() |
![]() |
#56 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Liep ik even naar een winkel en op staat zag ik twee vreemdelingen in een Lexus stappen! Het kan nog gekker: op de baan bolde voor mij een SUV waar vanachter opstand dat zij een organisatie waren die vreemdelingen aan werk helpen. ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Zowiezo kunnen ze beter stoppen met sociale woningen.
Men kan beter euthanasie aanbieden dan een woonst als beloning voor het falen in het leven. Moest men de islamieten buitenschoppen is er ook terug voldoende geld voor pensioenen, wordt onze cultuur niet meer 100en jaren in de tijd teruggegooid, zijn vrouwen een pak veiliger, zijn de straten properder en is de woonschaarste ook opgelost. |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#59 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik geloof dat niemand het echte probleem ziet of wilt zien.
België is overvol, we zijn nu al te dicht bevolkt om gezond te kunnen leven. |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Hij heeft nogtans de macht om de import te stoppen van de gelukzoekers, kwade wil en dom zijn is zijn volste recht maar ons met gespuis opscheppen niet, als "lijder" dus een grote nul.... 00000000 zero, zero, zero, zero, zero, zero. Of doet hij dat om het Vlaams Belang Dwars te zitten, dan is hij nog dommer dan dom maar een wraakzuchtige narcist. Laatst gewijzigd door wagner.666 : 15 april 2025 om 17:22. |
|
![]() |
![]() |