![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Prima schot, uniek schot. Recht in de roos, de halsslagader, dood verzekerd.
Moeilijk, maar niet voor een beroeps of een (ex) sniper. Voor wie of voor wat hij handelde is op dit moment volstrekt onduidelijk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat lijkt mij belangrijke informatie. Hoewel het mij niet zou verwonderen mocht blijken dat die nog niet bekende schutter een eerder 'links' profiel heeft, zou het mij evenmin verwonderen mocht blijken dat het om een - wegens bijvoorbeeld Kirks' bochtenwerk inzake "Epstein/Maxwell/.../..." - teleurgestelde MAGA-fanatiekeling gaat. Maar zolang de identiteit van die schutter niet bekend is, weet alleen die schutter tot welk 'kamp' hij/zij/het behoort. ![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En de verontwaardiging bij Maga is weer zeer selektief. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
|
![]()
![]() |
#46 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik vind het verschrikkelijk.
Ik weet hoe extreem rechts zou reageren als morgen Greta Thunberg iets overkomt, maar ik verlaag me niet tot zulk niveau.
Als je zegt "ik ben niet akkoord met het uitroeien van een heel volk" dan ben je antisemiet. Als je zegt "ik ben niet akkoord met tereuraanslagen in Europa" dan ben je een racist. Als je slechts met 1 van beide stellingen akkoord bent, ben je hypocriet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En dat siert u. Links meent toch, zelfverklaard, een beter moreel kompas te hebben dan rechts. U als witte raaf bewijst dat.
![]() |
#49 |
|
![]() Het verschil is dat Charlie met mensen praat op een campus, en Greta wil belegerde terroristen helpen.
![]() |
#50 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Europees Commissaris
|
![]() Links werkt zonder gezicht. Het zijn de linkse rechters en ambtenarij die ons het hedendaags fascisme in hebben gesleurd.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Europees Commissaris
|
![]() Iemand ideeen hoe we de linkse cult terug naar 0 kunnen reduceren, net als de Nazies 80 jaar geleden ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is dus het verschil tussen jullie en ons. Jullie zitten de jammeren als er een van jullie vermoord wordt maar wil tegelijkertijd iedereen die anders denkt dan jullie vermoorden.
Laatst gewijzigd door Dadeemelee : 11 september 2025 om 12:59. |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De inpact op een schokkend bovenlichaam en hoofd met direct volgend de uit de nek spuitende straal bloed...
Eerlijk? Dat grafisch zicht op mijn netvlies hoefde niet echt.
![]() |
#55 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Inderdaad. Rare redenering.
![]() |
![]() |
#56 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En voor je mij beschuldigd van zaken die niet kloppen. Ik vind die kerel een waanzinnige nitwit. Weinig mensen geweten die zoveel onzin hebben uitgekraamd in hun leven.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! Laatst gewijzigd door fox : 11 september 2025 om 13:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
|
![]() Rechts wil wapens om zich te kunnen verdedigen.
Links wil wapens verbieden zodat rechts zich niet kan verdedigen. Simpeler kan ik het niet uitdrukken.
![]() |
#58 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Het stoort me alleen dat we deze morgen om zes u wakker zijn geworden met dit nieuws, en dat een flink deel van de deelnemers van dit draadje er al direct een 'aanslag door links' van maken terwijl we over geen enkel feit beschikken dat dit zou kunnen aantonen. Drie uur later zat men hier te keuvelen alsof het hier gaat om FEITEN... |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
|
![]() charlie zou nog leven als vrije wapendracht verboden was?