Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 27 februari 2005, 17:42   #41
thePiano
Perm. Vertegenwoordiger VN

thePiano's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Erw
U bent uw argumentatie vergeten.
Lees de argumentatie bij de registreervoorwaarden van dit forum. Op een ander forum wil ik je best verrot schelden.
Oud 27 februari 2005, 17:52   #42
Erw
Secretaris-Generaal VN

Erw's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thePiano
Lees de argumentatie bij de registreervoorwaarden van dit forum. Op een ander forum wil ik je best verrot schelden.
Ik vroeg UW argumentatie die u tot de conclusie leidde dat ik een extremist zou zijn.

Citaat:
Wat extreemrechts en haar ideologie betreft ben ik onder geen enkele voorwaarde bereid tot compromissen. Ik maak mij helemaal geen zorgen om het feit dat iets contraproductief kan werken of niet. Het VB wordt niet witter doordat er meer mensen op stemmen, dat blijft even zwart. Bij mij gaat het om ethiek en principes en niet om resultaten. Da's iets voor politiekers en dat ben ik niet (meer).
Dit is MIJN argumentatie voor de conclusie dat U een extremist bent:

- Niet bereid tot compromissen.
- Geen zorgen om maatregelen die de zaak erger maken.
- Resultaten tellen niet.
- Alleen de eigen ethiek en principes tellen.

... gebaseerd op uw eigen woorden.
Overheid: de bende deserteurs uit de economie.
Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf
Atlas Shrugged, by Ayn Rand

Laatst gewijzigd door Erw : 27 februari 2005 om 17:54.
Erw is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 februari 2005, 18:33   #43
thePiano

Standaard

Citaat:
Ik vroeg UW argumentatie die u tot de conclusie leidde dat ik een extremist zou zijn.

Dit is MIJN argumentatie voor de conclusie dat U een extremist bent:

- Niet bereid tot compromissen.
- Geen zorgen om maatregelen die de zaak erger maken.
- Resultaten tellen niet.
- Alleen de eigen ethiek en principes tellen.

... gebaseerd op uw eigen woorden.
Gij kunt nogal zagen zelle menneke.
Oud 27 februari 2005, 19:50   #44
Erw
Secretaris-Generaal VN

Erw's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Wat extreemrechts en haar ideologie betreft ben ik onder geen enkele voorwaarde bereid tot compromissen. Ik maak mij helemaal geen zorgen om het feit dat iets contraproductief kan werken of niet.
Citaat:
Dat maakt van uzelf een extremist...
Citaat:
Het VB wordt niet witter doordat er meer mensen op stemmen, dat blijft even zwart. Bij mij gaat het om ethiek en principes en niet om resultaten. Da's iets voor politiekers en dat ben ik niet (meer).
Citaat:
Uw persoonlijke ethiek en principes zijn belangrijker dan die van de gemeenschap, want die ondergaan de resultaten. Conclusie: u bent een extremist.
Fameuze outing...
Ik kan u verwijzen naar http://forum.politics.be/showthread.php?t=30093
Citaat:
Gij kunt nogal zagen zelle menneke.
Overheid: de bende deserteurs uit de economie.
Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf
Atlas Shrugged, by Ayn Rand
Erw is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 februari 2005, 20:31   #45
thePiano

Standaard

Citaat:
bla.. bla...
Allez Erwt, ik vond het weer een erg boeiende discussie met je. Tot binnen een week of wat tot ik nog eens zin krijg om dit hondenkot binnen te stappen. Tegenwoordig sla ik makkelijk een week forumgezwets over en weet je wat? Ik mis het geen vijf minuten. Toedeloe!
Oud 27 februari 2005, 22:22   #46
Seba
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Nee, moet dat dan? Denk jij dat die drie gangsters van die moterbende de Outlaws genezen zullen zijn als ze binnen dertig jaar uit de gevangenis komen? Het zou kunnen maar ik vrees van niet, maar ondertussen hebben we wel de straat een stuk veiliger gehouden tijdens een periode van 30 jaar. Als ze vrijkomen zijn het oude mannen en zullen ze zich nog enkel mobiel kunnen voortbewegen in een rolstoel van de ouderdom.

hoeveel moorden heeft Verbeke dan wel op z'n kerfstok voor het louter verspreiden van zijn denkbeelden, thePiano?
het feit dat jij zoiets op hetzelfde niveau zet als een afslachting met voorbedachte rade geeft goed weer irrelaitsch, irrationeel en verziekt jouw gedachtegang wel is. Ik bewonder je voor jouw zeer interessante schrijfels over WOII, maar het is duidelijk dat je daardoor eveneens alle zin voor realiteit,objectiviteit en rationaliteit hebt verloren wanneer het op onderwerpen zoals deze aankomt. Spijtig...
als homofobie een misdaad wordt, dan leven we in een totalitaire staat
Seba is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 februari 2005, 22:37   #47
thePiano

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Seba

hoeveel moorden heeft Verbeke dan wel op z'n kerfstok voor het louter verspreiden van zijn denkbeelden, thePiano?
het feit dat jij zoiets op hetzelfde niveau zet als een afslachting met voorbedachte rade geeft goed weer irrelaitsch, irrationeel en verziekt jouw gedachtegang wel is. Ik bewonder je voor jouw zeer interessante schrijfels over WOII, maar het is duidelijk dat je daardoor eveneens alle zin voor realiteit,objectiviteit en rationaliteit hebt verloren wanneer het op onderwerpen zoals deze aankomt. Spijtig...
Scroll eens terug, dan zal je zien dat jij op die vergelijking aanstuurt, niet ik. De rest van je betoog reken ik als een zuiver emotionele persoonlijke aanval, en ik twijfel al erg lang of je nog wel tot iets anders in staat ben dan dat. Maar goed, dit is internet, hier mag jij dat zeggen. Hierbuiten zou het wel anders lopen.

En om op je vraag te antwoorden. Julius Streicher, heeft jarenlang zijn antisemitische schrijfsels kunnen publiceren tot het Duitse volk groggy was en rijp voor de judeocide. Het klimaat wordt eerst met woorden gemaakt, de rest volgt later -als de tijd er rijp voor is- wel vanzelf.

zie ook: SA-Obergruppenführer Julius Streicher, de man die zijn volk de Joden leerde haten. http://users.pandora.be/amarcord/selys/julius01.html

Ik zou dat nu kunnen omturnen tot bv Philippe Dewinter, de man die zijn volk de allochtonen leerde haten.

Snappie?

Laatst gewijzigd door thePiano : 27 februari 2005 om 22:39.
thePiano is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 februari 2005, 23:02   #48
Seba
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Scroll eens terug, dan zal je zien dat jij op die vergelijking aanstuurt, niet ik.

graag een citaat van mij waar ik over de outlaws ben begonnen. U staat hier, naar odue gewoonte, weer te liegen

Citaat:
Julius Streicher, heeft jarenlang zijn antisemitische schrijfsels kunnen publiceren tot het Duitse volk groggy was en rijp voor de judeocide. Het klimaat wordt eerst met woorden gemaakt, de rest volgt later -als de tijd er rijp voor is- wel vanzelf.
Citaat:
.
Julius Streicher heeft ongetwijfeld opgeroepen tot geweld, een verbod was dan inderdaad ook aan de orde. Indien hij dat niet deed stond de vrije wil er altijd tussen

Ik zou trouwens met juistdezelfde redenering jouw ook een spreekverbod kunnen opleggen: het klimaat dat jij schept tov VB'ers is immers eveneens angstwekkend en kan misschien iemand aanzetten tot daden zoals die tegen Pim Fortuyn? En was het toch toevallig net niet diezelfde Fortuyn waarvan jij verklaarde dat je z'n dood niet erg vond en hem zelfs nog postuum bedankte met de term "Grootste Schoft van het Jaar"...
als homofobie een misdaad wordt, dan leven we in een totalitaire staat
Seba is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 februari 2005, 23:06   #49
thePiano

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Seba
Julius Streicher heeft ongetwijfeld opgeroepen tot geweld, een verbod was dan inderdaad ook aan de orde. Indien hij dat niet deed stond de vrije wil er altijd tussen

Ik zou trouwens met juistdezelfde redenering jouw ook een spreekverbod kunnen opleggen: het klimaat dat jij schept tov VB'ers is immers eveneens angstwekkend en kan misschien iemand aanzetten tot daden zoals die tegen Pim Fortuyn? En was het toch toevallig net niet diezelfde Fortuyn waarvan jij verklaarde dat je z'n dood niet erg vond en hem zelfs nog postuum bedankte met de term "Grootste Schoft van het Jaar"...
Dat Klopt als een Blokker. Maar jij maakt er martelaars van, ik een stelletje bruine boord criminelen die hun straf niet mogen ontlopen. En dan heb ik het wel even over de VB-top en niet over dat leger angsthazen zoals jij die meedrijven in het zog. De rest mag je zelf invullen.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:54.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be