![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
Bekijk resultaten enquête: 'hitler... | |||
...was een toneelspeler, leugenaar, charlatan' |
![]() ![]() ![]() |
1 | 1,49% |
...was een duivel, een monster' |
![]() ![]() ![]() |
8 | 11,94% |
...was een seksueel gefrustreerde psychopaat' |
![]() ![]() ![]() |
20 | 29,85% |
...geloofde oprecht dat hij deed wat goed was' |
![]() ![]() ![]() |
26 | 38,81% |
...bezat een hypnotiserend talent' |
![]() ![]() ![]() |
7 | 10,45% |
iets anders. |
![]() ![]() ![]() |
5 | 7,46% |
Aantal stemmers: 67. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Psychopaten zijn niet perse dom. Ze hebben gewoon een gebrek aan schuldgevoel en zijn heel impulsief. Je hebt ze in extreme en minder extreme maten. Hoewel ze zelf een psychische ramp zijn kunnen ze anderen vaak gemakkelijk psychologisch manipuleren. Laatst gewijzigd door la_Principessa : 27 april 2005 om 20:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar waarom spreekt u dan over gulzigheid ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door la_Principessa : 27 april 2005 om 20:47. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() als er iets is dat je hitler niet kan verwijten, dat is dat hij "seksueel gefrustreerd" was. Integenstelling tot elke andere dictator, was hij geen vrouwengek/verkrachter.
De profeet mohammad was, geschiedkundig gezien, elk van de bovenstaande poll-opties. In mijn ogen nog veel sterkere persoonlijkheid, dan het reeds sterke hitler. (weliswaar vanuit academisch standpunt, ik keur de daden van Hitler zeker niet goed) Weliswaar bizar dat Mohammad voor de meer emotionele mede-mensen niet zo bekend staat voor z'n geschiedkundige daden, alswel voor z'n theologische/evolutionele bijdrage aan de mensheid.
![]() |
#46 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Antisemitisme is trouwens ook niet bepaald een uitvinding van den adolf. Het zou hoe dan ook er geweest zijn, maar toch niet zó erg? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door la_Principessa : 27 april 2005 om 20:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Hij was zelfverzekerd, hij mocht dat ook zijn vanwege zijn genialiteit maar hield gen rekening met de "club der afgunstigen". Als u mijn politieke bezigheden op dit forum een beetje volgt dan zou u ontdekken dat ik mijn extreme krachten niet verspeel door verschillende vijanden tegelijk te viseren: voor mij zijn de holebi's vijand nummer een, topprioriteit! Holebi's zijn doorgaans onproductief qua bevolkingsaanwas en verzwakken dus een volk. Homo's zijn bovendien een slecht spiegelbeeld voor de opgroeiende tieners van het mannelijke geslacht: als zij geen echt mannelijke mannen meer zien als voorbeeldfunctie nemen zij automatisch iets of wat van de zwakke geaardheid van de toenemende homogemeenschap over en verslappen zij als krijgers. Daarom hebben de meeste dictators uit de geschiedenis altijd eerst schoon schip gemaakt met dit deel van de bevolking dat bovendien een schandvlek is qua internationale uitstraling. Pas door eerst het homo-probleem finaal op te lossen (in de eerste plaats heropvoedinskampen) kunnen wij de werkelijk grote problemen van deze Aarde aanpakken. Ik zou geen dictator willen zijn van een land of leger in de wetenschap dat 10% van dat land of leger jeanetten zijn. Misschien dat er continenten zijn die alle Europese homo's willen gastvrijheid bieden om economische redenen? Mijn hoogste ideaal is immers een holebi-vrij, sterk Europa, gebaseerd op het Katholieke dogma. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Hitler heeft de mensen, vriend en vijand, iets gegeven om in te geloven met hart en ziel. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Banneling
|
![]() Maar Radicaal, wat heeft Hitler jou gegeven?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het enige wat Hitler heeft achtergelaten is miljoenen slachtoffers en een kapot Europa. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Hoe gemakkelijk is het niet een zwart schaap te vinden en dan te duiden als de oorzaak van al het slechte. U moet zelfs niet ver kijken, ons Wolfke is hier een pracht voorbeeld, een heel gemakkelijke target, voor velen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De geallieerden hebben ook nooit de moeite genomen de gaskamers of spoorlijn van Auschwitz te bombarderen, hoewel ze er verschillende keren zijn overgevlogen en hen dat meerdere malen gevraagd is geweest. (Hoewel je het verzet natuurlijk niet moet onderschatten.) Laatst gewijzigd door la_Principessa : 27 april 2005 om 21:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Wat bezielt u toch iets tege die mense te hebbe?
![]() |
![]() |
#60 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |