Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Brussel-Halle-Vilvoorde
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Brussel-Halle-Vilvoorde Post hier alle onderwerpen in verband met B-H-V.

Discussietools
Oud 13 mei 2005, 16:10   #41
Yann
Eur. Commissievoorzitter

Yann's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Turkje
Zozo: "belgicisten en racisten, één strijd !" Dat weten we ook weeral.
Is het racistisch om vast te stellen dat België en Turkije op het vlak van welvaart en welzijn van elkaar verschillen? En dat de problemen in België veel kleiner van aard zijn, dan de problemen in Turkije?

Waarom krijgt Turkije een vliegverbod in Nederland, en België niet? Om maar iets te noemen...
Oud 13 mei 2005, 16:14   #42
Yossarian
Parlementslid

Yossarian's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ancapa
verleden jaar, augustus 2004 in Dilbeek met de MUG van Erasme... 40 minuten moeten wachten op de MUG ! "Oui c'est déj�* trop tard..." terwijl de zoon zijn moeder 40 minuten lang reanimeerde !
Stond in het Nieuwsblad !!
Had niks te maken met een taalprobleem, u zoekt spijkers op laag water. (Maar als scherpslijpertje bent u dat zichzelf en uw gouwleiders natuurlijk verplicht).
En die MUG die onlangs in het Waasland van veel te ver kwam, en dus hopeloos te laat, was dat ook een taalprobleem?

dat verhaaltje is trouwens onderzocht door een Europese afgevaardigde. Haar conclusie: niks van aan.
Yossarian is offline  
Oud 13 mei 2005, 18:29   #43
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Jan van den Berghe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Yossarian
dat verhaaltje is trouwens onderzocht door een Europese afgevaardigde. Haar conclusie: niks van aan.
Dat verhaaltje is "onderzocht" door een afgevaardigde die geen enkel woord Nederlands kon maar wel vloeiend Frans sprak... Dit is al geen waarborg voor echt gedegen onderzoek. Daarnaast is het zo, naar Sven Gatz (niet onmiddellijk de grootste nationalist) heeft aangetoond, dat voor het bezoek van die vertegenwoordigster een aantal Brusselse ziekenhuizen in allerijl plotseling Nederlands-/tweetalige verpleegsters op een aantal cruciale punten plaatsen, alhoewel ze daar in het dagelijks verloop van het ziekenhuis niet staan. Zo werd op de dag van het bezoek de balie uitgerust met tweetaligen die daar anders NOOIT werken.
Jan van den Berghe is offline  
Oud 13 mei 2005, 20:38   #44
zorroaster
Europees Commissaris

zorroaster's schermafbeelding

Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
Standaard

Citaat:
Een onderzoekster die alleen Frans sprak en bovendien nog zei: "Ik heb met een Turk gesproken, en die had helemaal geen problemen!"
Ze wist niet eens dat Brussel tweetalig Nederlands en Frans was en ze er niet was om naar het Turks te peilen...
zorroaster is offline  
Oud 13 mei 2005, 20:43   #45
Jong N-VA'er
Europees Commissaris

Jong N-VA'er's schermafbeelding

Standaard

De BUB: lakeien van de Francofone fascisten...
Jong N-VA'er is offline  
Oud 14 mei 2005, 19:35   #46
Yann
Eur. Commissievoorzitter

Yann's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jong N-VA'er
De BUB: lakeien van de Francofone fascisten...
De N-VA: lakeien van het Belgisch establishment.
Oud 16 mei 2005, 10:52   #47
Iwein
Burgemeester

Iwein's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ancapa
verleden jaar, augustus 2004 in Dilbeek met de MUG van Erasme... 40 minuten moeten wachten op de MUG ! "Oui c'est déj�* trop tard..." terwijl de zoon zijn moeder 40 minuten lang reanimeerde !
Stond in het Nieuwsblad !!
Maar u weet toch ook dat belgicisten daarvoor zedig de ogen sluiten. La patrie d'abord, n'est pas?
Oud 16 mei 2005, 14:27   #48
zorroaster
Europees Commissaris

zorroaster's schermafbeelding

Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
Standaard

Eventjes omhoog zetten. Dergelijke gratis reclame kan de N-VA altijd wel gebruiken.
zorroaster is offline  
Oud 16 mei 2005, 22:19   #49
Pieke
Perm. Vertegenwoordiger VN

Pieke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Yann
Het is vooral dankzij Bourgeois en zijn flamingantenkliek dat de lat in het regeerakkoord onrealistisch hoog gelegd werd. De 'crisis' die we vandaag meemaken hebben we dus aan hen te danken, terwijl de Vlamingen daar helemaal niet om gevraagd hebben. De flaminganten hebben de Vlamingen verraden, en het land gedestabiliseerd.

Als de N-VA consequent is, stapt ze uit de regering. Maar de vetpotten zullen allicht belangrijker zijn dan de 'Vlaamse' eer. Let op mijn woorden!
Waarschijnlijk al wel geponeerd in deze tread, maar ik heb geen zin om hem helemaal te lezen...

Als antwoord op de verzuchtingen van de burgemeesters uit halle-vilvoorde voor de verkiezingen, hebben Somers, Stevaert en Sterckx de belofte gemaakt dat na de verkiezingen en voor eind 2004 de kieskring werd gesplitst, en dit zonder een prijs te betalen. De cd&v en nva hebben dit gewoon overgenomen.

Had Verhofstadt per sé geen provinciale kieskringen gewild, dan was er helemaal geen sprake van een arrest, en kon alles bij het oude blijven... Wie is dan de schuldige?
Pieke is offline  
Oud 16 mei 2005, 22:27   #50
Boerke Naas
Banneling

Standaard

Yann kan het blijkbaar nog altijd niet verkroppen dat de N-VA de transfers aanklagen. Nog altijd komen er dwaze opmerkingen.
Boerke Naas is offline  
Oud 16 mei 2005, 22:35   #51
Ambiorix

Standaard

Citaat:
Als de N-VA consequent is, stapt ze uit de regering. Maar de vetpotten zullen allicht belangrijker zijn dan de 'Vlaamse' eer. Let op mijn woorden!
het gaat niet om eer, het gaat om BHV.

Tweespalt drijven is je in deze "thread" niet gelukt kerel.

Hoe zit het trouwens met het kartel NU-BUB? Of zijn de onderhandelingen afgesprongen? Is het water tussen de 0.1% en de 0.05% partijen te diep?
Ambiorix is offline  
Oud 16 mei 2005, 22:37   #52
Boerke Naas
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zwart & Geel
Hoe zit het trouwens met het kartel NU-BUB? Of zijn de onderhandelingen afgesprongen? Is het water tussen de 0.1% en de 0.05% partijen te diep?
Misschien zijn ze bezig met het uivinden van warm water.
Boerke Naas is offline  
Oud 17 mei 2005, 19:01   #53
Yann
Eur. Commissievoorzitter

Yann's schermafbeelding

Standaard

Eventjes omhoog zetten. Dergelijke gratis reclame kan de N-VA altijd wel gebruiken.
Oud 17 mei 2005, 19:07   #54
Boerke Naas
Banneling

Standaard

Citaat:
De sukkels van het BUB zijn weer bezig. bedankt
Boerke Naas is offline  
Oud 17 mei 2005, 19:19   #55
Yann
Eur. Commissievoorzitter

Yann's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Boerke Naas
De sukkels van het BUB zijn weer bezig. bedankt
Dit BHV-forum krijgt een onverwachtse pro-Belgische wending. Dat is het moment waarop dit forum even vergelijkbaar is met de werkelijkheid.
Oud 17 mei 2005, 19:24   #56
Boerke Naas
Banneling

Standaard

Citaat:
Dit BHV-forum krijgt een onverwachtse pro-Belgische wending. Dat is het moment waarop dit forum even vergelijkbaar is met de werkelijkheid.
Straks krijgt het een Vlaamse wending.
Boerke Naas is offline  
Oud 17 mei 2005, 19:27   #57
Yann
Eur. Commissievoorzitter

Yann's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Boerke Naas
Straks krijgt het een Vlaamse wending.
Ik zei dan ook: 'even'.
Oud 17 mei 2005, 19:41   #58
Egidius

Egidius's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Bron graag.

Egidius

PS: De Soir is géén bron.

Laatst gewijzigd door Egidius : 17 mei 2005 om 19:42.
Egidius is offline  
Oud 17 mei 2005, 20:10   #59
Yann
Eur. Commissievoorzitter

Yann's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Egidius
Bron graag.

Egidius

PS: De Soir is géén bron.
En Le Soir?
Oud 18 mei 2005, 08:41   #60
Yann
Eur. Commissievoorzitter

Yann's schermafbeelding

Standaard

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:01.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be