![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Want, wat is het alternatief? Jij kan wel roepen en tieren en emo-politiek voeren zoveel je wil, we hebben energie nodig! En niet zomaar energie, meer en meer, de vraag wordt alsmaar groter, en jij wilt dan even de kernenergie gewoon áfschaffen? Onze héle maatschappij steunt momenteel op drie grondstoffen: energie, mineralen, en water. Deze zijn hoe dan ook bittere noodzaak; En ja, ik blijf erbij, het is een domme geit. Ik vind mijn vergelijking nog zéer mild met dingen die ik uit de mond van onze minister van buitenlandse zaken hoor. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |||||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
(risico=kans op ongeval x schade in geval van ongeval.) de schade is véle male groter dan bij klassieke centrales. Maar inderdaad, de West-Europese kerncentrales hebben tot nu toe bewezen proper en veilig te werken. In het oostblok moeten we dat natuurlijk nuanceren.[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Ambiorix : 5 juni 2005 om 18:21. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#44 | |