![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
Bekijk resultaten enquête: Is een onafhankelijk Vlaanderen HAALBAAR? | |||
Ja, wij hebben genoeg troeven in handen |
![]() ![]() ![]() |
46 | 73,02% |
Nee, zonder belgië redden we het gewoonweg niet |
![]() ![]() ![]() |
9 | 14,29% |
Misschien, maar het is een stap in de onzekerheid |
![]() ![]() ![]() |
8 | 12,70% |
Aantal stemmers: 63. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | ||||||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#43 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Europees Commissaris
Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
|
![]() Citaat:
Wanneer een democratische meerderheid in Vlaanderen de Secessie bepleit maar onze Bère er tegen is, kan die perfect een Joegoslavisch scenario in gang zetten waarbij het federale Joegoslavische leger Slovenië en Kroatië binnenviel, die op een democratische wijze hun onafhankelijkheid hadden uitgeroepen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Banneling
|
![]() Onmogelijk
-want die meerderheid is er niet -want de Koninklijke functie zou dan autom. buitenspel gezet worden -de ministers zweren ook trouw aan de Koning- ik volg uw logica- ergo kunnen zij Belgie niet ontbinden, of hun partijen daartoe het "bevel' geven |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Banneling
|
![]() 70 �* 85%...een kleine minderheid dus
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Europees Commissaris
Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#52 |
Vreemdeling
|
![]() Respect man,
De enige belgicist die wel eens goed geargumenteerd een standpunt verdedigt. Of moet ik jullie gewoon nog wat beter leren kennen? Enne, Vlaanderen kan het heus wel zonder Nederland aan hoor. En een heruitgave van een Spaanse Seccessieoorlog komt er ook niet hoor. This is 2003 man! Vlaanderen onafhankelijk is niet zomaar een slogan. Think of the possibilities!
![]() |
#53 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#55 | ||
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
das minder dan 3 procent van heel BELGIE en zij die erop stemmen zijn dan nog gestoord ook allez wie is er nu tegen zijn eigen land ![]() de BUB daar ben ik niet bij ,te gematigd ; ik ben bij het NBV, de enige nationalistische beweging in België!
![]() |
![]() |
#56 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
![]() Die hun Vlaamse vaderland verlochenen. en we hebben hier blijkbaar een belgicist die enkel de n-va kent. Mocht het blok niet bestaan, dan zou de n-va wel meer stemmen halen.
![]() |
![]() |
#57 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
PS Ik doe dit niet ter verdediging van de BUB PS2 Wil Belg s'il vous plaît zijn kinderachtige gedrag achter wegen laten of denkt u dat u op die manier een ernstige discussie voeren kan en Vlaams-nationalisten van uw gelijk zal kunnen overtuigen? PS3 Tacitus wat u zegt is natuurlijk ook weer lulkoek, want met zulke redenaties zouden vele van de vandaag verworven vrijheden en verwezenlijkingen er nooit gekomen zijn. Bovendien bent 'u' er in 175jaar ook nog steeds niet in geslaagd om de Vlaams-nationalistische gedachte volledig te doen uitsterven en zoals u weet heeft alles een oorzaak!
Met dank aan: TomB, Supe®Staaf, Brabo, Sato, boer_bavo, @lpha, Knuppel, Raf, Antoon, Tantist, Distel, Pelgrim, Paulus, nou nou, Bobke, Griffin, Spetsnaz, oriana, C uit W, Seba, ingenious, Zeno!, zorroaster, alpina, dejohan, circe, Kotsmos, S., luc broes, Aangebrande, solidarnosc, maddox,Tzuvar Raemborr, Spelev, Mieke 79, DaBlacky, numarx,Vlaanderen Boven, bartje, Turkje, ossaert, Fribre, de Vexille, Groot Bakkes, Jos Verhulst, Bece, Babeth, Nynorsk, driewerf, wb, cuboidz, sancho, Dimitri, e.a. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Banneling
|
![]() Matig uw toon, beste, Vl-nationalisme bestaat pas sedert 1917.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Banneling
|
![]() Da zijn weer van die vervalste B(l)UB cijfers zeker, ik denk niet dan 85% van de bevolking voor een koning is, ik denk dat de overgrote meerderheid van den Bert Bibber van af wil.
bewijs d�*t en ge krijgt een krat champagne. |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Waar blijf je het halen? ![]() ![]() ![]() Ah ja, aangezien ik volgens jullie toch in het verleden leef, weet ik wel beter. ![]()
![]() |