Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 18 augustus 2005, 16:29   #41
Turkje
Eur. Commissievoorzitter

Turkje's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tegendradigaard
Anders geredeneerd zouden die homo's van hier blij moeten zijn dat ze hier in een zeer tolerante omgeving (uitzonderingen bevestigen de regel he..) leven en zouden ze zich misschien eerder moeten inzetten voor hun onfortuinlijke collega's in moslimlanden die inderdaad wel serieus gediscrimineerd worden. Eigenlijk zouden ze moeten zwijgen over hun luxeprobleem en keihard moeten protesteren tegen de behandeling van homo's door moslims. En als de homo's in alle landen aanvaard worden en niet meer het slachtoffer zijn van gelegaliseerd geweld zouden ze misschien hun "luxe-problemen" onder de aandacht mogen brengen.

KOm ik nu tot de conclusie dat de homo's van hier eigenlijk egoisten zijn van het eigen belang.... ??
Evenveel als Vlaams Belangers die niet constant zitten te protesteren tegen landen waar de politieke rechten van bepaalde partijen worden beknot zeker... (ik kan de analogie echt niet laten 8) )

Soit, natuurlijk hebben homo's het hier betrekkelijk tot zeer goed, maar "alles kan beter", nietwaar

Citaat:
Ik wist niet dat men als Vlaams Belanger geboren werd ...?
't Is zelfs genetisch bepaald 8)
Oud 19 augustus 2005, 08:45   #42
Tegendradigaard
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Turkje
En hoeveel topics zijn er al niet geweest die beweren dat homo's abnormale verziekte geesten zijn die ze liefst zo snel mogelijk zouden willen uitroeien?

Soit, het aantal postings is nauwelijks een criterium waardig om een bepaalde vergelijking te beoordelen. Dus bij deze leg ik dat argument fijntjes naast me neer.

Want, indien we het aantal postings over een onderwerp en opgestart door een bepaalde fractie nu eens wél mochten gebruiken om conclusies te trekken over het onderwerp van die posting, dan zou ik wel eens willen zien hoeveel Blokkers hier een topic hebben opgestart om het recht op vrije meningsuiting van extremistische islamieten te verdedigen... Ik zou zeggen: nul, komma nul. Mag ik dan ook daaruit concluderen dat Blokkers tegen de vrijheid van meningsuiting zijn???

Daar spreek ik al lang niet meer over

Trouwens: het schijnt dat gij dit forum gaat verlaten?
Ik vermoed dat ik in de categorie "Blokkers" ben gestoken en misschien ben ik wel in die richting opgeschoven in de tijd dat ik hier heb doorgebracht.
Wel Turkje ik heb vermoed ik er zelf geen topic over opgestart maar ik ben de enige (bijna de enige toch) die altijd en overal het recht op vrije meningsuiting heb verdedigd van iedereen inclusief moslimsextremisten en andere AEL. In den tijd dat iedereen hier op het forum zat schande te spreken over den Jahjah was ik de stem die wist te zeggen dat den Jahjah van mij alles mocht zeggen wat hij wou. (Hij moest wel voor mijn part het land uitgezet worden omdat hij gelogen zou hebben bij zijn asielaanvraag maar das een andere zaak)

Gisteren heb ik nog gereageerd in een topic waarin het VB de opkuis vroeg van het internet van sommige extremistische islamsites. Laat die sites gerust bestaan. De duidelijkheid over wat sommige moslims wensen kan niet groot genoeg zijn wat mij betreft en daarbij is het vrije woord heel belangrijk.

Weet ge maak van die nul komma nul een ander getal en we spreken er niet meer over...

en ja ik ga het hier verlaten (of toch nog slechts per grote uitzondering terugkomen als ik mag van mijn vrouw ......)
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn.

PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!!
Tegendradigaard is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 augustus 2005, 08:47   #43
Tegendradigaard
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Genetisch bepaald....???

't zal een afwijking zijn zoals homofilie zekers....

(seffens springen der een paar uit hun vel... LOL)
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn.

PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!!
Tegendradigaard is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 augustus 2005, 09:43   #44
Rene Artois
Minister

Rene Artois's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Turkje
Als het de bedoeling was om toch verder te gaan in een discussie waarin u het wit in uw eigen ogen wilt ontkennen, bon, dan hebt u bij deze gewonnen. Antwoord dus gewoon effe rustig op de volgende vragen, en we zijn weer back on track:

1) zijn uw kennissen-Blokkers voor of tegen het cordon sanitair
2) vinden uw kennissen-Blokkers de veroordeling van de Blok-vzws voor het systematisch aanzetten tot racisme en haat terecht of niet
3) vinden uw kennissen-Blokkers het terecht dat dat het Blok met de nek wordt aangekeken, soms zelfs gediscrimineerd, of gebeurt zoiets volgens uw kennissen-Blokkers überhaupt niet
U moet het onderwerp niet proberen te veranderen. Het ging hier over zagen over een vermeende discriminatie tot op het punt dat sommigen denken aan een minderwaardigheidscomplex, niet over het terecht vinden ervan. Lees de eerste post nog eens dan wordt het wel duidelijk.

Ik herhaal wat ik gezegd heb : blokkers zullen het cordon en de veroordeling niet terecht vinden maar gaan niet zitten zagen dat ze niet aanvaard worden. Eerder nog is dit volgens hun een bewijs van hun gelijk. Het feit dat de partij zelf er campagne mee voert verandert er niets aan. Die discriminatie in het dagelijkse leven valt wel mee, schijnt het.

Enfin, ik hoop dat u nu terug bij de les bent.
Rene Artois is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 augustus 2005, 09:56   #45
Turkje
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Ik vermoed dat ik in de categorie "Blokkers" ben gestoken en misschien ben ik wel in die richting opgeschoven in de tijd dat ik hier heb doorgebracht.
Trek je je daar echt iets van aan? Ik ben door sommigen al gecatalogeerd als "linkse drugsgebruiker" (ik ben nochtans redelijk clean ), door anderen als "extreem-rechtse Blokker". So what?

Citaat:
Wel Turkje ik heb vermoed ik er zelf geen topic over opgestart maar ik ben de enige (bijna de enige toch) die altijd en overal het recht op vrije meningsuiting heb verdedigd van iedereen inclusief moslimsextremisten en andere AEL. In den tijd dat iedereen hier op het forum zat schande te spreken over den Jahjah was ik de stem die wist te zeggen dat den Jahjah van mij alles mocht zeggen wat hij wou. (Hij moest wel voor mijn part het land uitgezet worden omdat hij gelogen zou hebben bij zijn asielaanvraag maar das een andere zaak). Gisteren heb ik nog gereageerd in een topic waarin het VB de opkuis vroeg van het internet van sommige extremistische islamsites. Laat die sites gerust bestaan. De duidelijkheid over wat sommige moslims wensen kan niet groot genoeg zijn wat mij betreft en daarbij is het vrije woord heel belangrijk.
Volledig akkoord met de inhoud. De reden dat ik het had over "posts begonnen over", was alleen maar omdat je hetzelfde criterium gebruikte.

Citaat:
Weet ge maak van die nul komma nul een ander getal en we spreken er niet meer over...
Het was maar figuurlijk bedoeld

Citaat:
en ja ik ga het hier verlaten (of toch nog slechts per grote uitzondering terugkomen als ik mag van mijn vrouw ......)
Zo onder de sloef? Lijkt me nauwelijks iets te zijn voor een tegendraads iemand...

Of ligt het ook aan het forum zelf?
Oud 19 augustus 2005, 09:57   #46
Turkje
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Genetisch bepaald....???

't zal een afwijking zijn zoals homofilie zekers....
Ja, volledig abnormaal, if you know what I mean 8)

Citaat:
(seffens springen der een paar uit hun vel... LOL)
Blackadder... blackadder...
Oud 19 augustus 2005, 10:05   #47
Turkje
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rene Artois
Ik herhaal wat ik gezegd heb : blokkers zullen het cordon en de veroordeling niet terecht vinden maar gaan niet zitten zagen dat ze niet aanvaard worden.
Wat was die slogan weer: "open uw ogen voor het Blok ze sluit" ?

http://forum.politics.be/showthread.php?t=32950

http://forum.politics.be/archive/index.php/t-23941.html

...

Zoek zelf maar eens op dit forum het aantal topics en postings op waarin wordt verhaald hoeveel het Vlaams Belang en de stemmers erop "geviseerd", "gediscrimineerd", "ondemocratisch behandeld" en weet ik wat nog allemaal, worden.

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:46.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be