![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Soit, natuurlijk hebben homo's het hier betrekkelijk tot zeer goed, maar "alles kan beter", nietwaar ![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#42 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Wel Turkje ik heb vermoed ik er zelf geen topic over opgestart maar ik ben de enige (bijna de enige toch) die altijd en overal het recht op vrije meningsuiting heb verdedigd van iedereen inclusief moslimsextremisten en andere AEL. In den tijd dat iedereen hier op het forum zat schande te spreken over den Jahjah was ik de stem die wist te zeggen dat den Jahjah van mij alles mocht zeggen wat hij wou. (Hij moest wel voor mijn part het land uitgezet worden omdat hij gelogen zou hebben bij zijn asielaanvraag maar das een andere zaak) Gisteren heb ik nog gereageerd in een topic waarin het VB de opkuis vroeg van het internet van sommige extremistische islamsites. Laat die sites gerust bestaan. De duidelijkheid over wat sommige moslims wensen kan niet groot genoeg zijn wat mij betreft en daarbij is het vrije woord heel belangrijk. Weet ge maak van die nul komma nul een ander getal en we spreken er niet meer over... en ja ik ga het hier verlaten (of toch nog slechts per grote uitzondering terugkomen als ik mag van mijn vrouw ......)
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Genetisch bepaald....???
't zal een afwijking zijn zoals homofilie zekers.... (seffens springen der een paar uit hun vel... LOL)
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Ik herhaal wat ik gezegd heb : blokkers zullen het cordon en de veroordeling niet terecht vinden maar gaan niet zitten zagen dat ze niet aanvaard worden. Eerder nog is dit volgens hun een bewijs van hun gelijk. Het feit dat de partij zelf er campagne mee voert verandert er niets aan. Die discriminatie in het dagelijkse leven valt wel mee, schijnt het. Enfin, ik hoop dat u nu terug bij de les bent. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | ||||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
![]() Of ligt het ook aan het forum zelf? ![]()
![]() |
![]() |
#46 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#47 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() ![]() http://forum.politics.be/showthread.php?t=32950 http://forum.politics.be/archive/index.php/t-23941.html ... Zoek zelf maar eens op dit forum het aantal topics en postings op waarin wordt verhaald hoeveel het Vlaams Belang en de stemmers erop "geviseerd", "gediscrimineerd", "ondemocratisch behandeld" en weet ik wat nog allemaal, worden.
![]() |