Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Deense cartoons
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Deense cartoons Hier en enkel hier kunnen alle onderwerpen omtrent de onstane commotie rond de Deense cartoons van de profeet Mohammed terecht.

Discussietools
Oud 6 februari 2006, 00:13   #41
Michken
Burger

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raven Bekijk bericht
Wat gaan ze doen, hun bril op mij smijten? Met hun vet-pens tot op de grond chargeren? Kom maar op, ik zal die tetten bij de Vlaamse venten wel inkloppen.

Al denk ik wel dat de dag het Vlaamse leger zich ontpopt als uitzetter van.. ja.. wie eigenlijk, alle arabieren ofzo?, en negers ook?, wat met Albanezen (zijn ook moslim) ... , dat ook de dag is dat mijn volksgenoten molotov's zullen gooien op overvolle treinen, trammen, bussen, markten, scholen, ... .

Frankrijk heeft de Algerijnse jeugd moeten AFKOPEN om toch maar te stoppen met rellen. Vlaanderen zal niet anders zijn 8) .

Uw boeboe over massale uitzettingen is een grap. Vlaanderen behoort toe aan de jeugd. En daar is een flink deel magreb van, en naarmate de tijd evolueert zijn moslims hier in de meerderheid. We zullen dan wel zien wie er gesmeten wordt op de beestentrein naar een of ander kamp

Natuurlijk!!! Ze ruiken de kerosine al van de molotovs!!.
Dit toont nochmaals de 'goede' intentie van de 'brave' moslims in dit land ... zelfs op een forum kunnen ze het niet laten van te provoceren en te dreigen.
Maar wees gerust De moslims zullen nooit in de meerderheid zijn, zover zal het nooit komen, komt (midden) rechts bij de volgende verkiezingen niet in de regering , dan zeker de daaropvolgende.
De moslims zijn doorgaans passief en tam maar als het zover zal zijn, zullen ze wel allemaal klaarstaan om hun leventje te verdedigen, en hun leventje van hun familie in hun thuisland waar ze jaarlijks geld naar sturen ...
Provocatie en aggressiviteit is hun enige wapen ... zielig
Oud 6 februari 2006, 00:13   #42
Michken
Burger

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raven Bekijk bericht
Wat gaan ze doen, hun bril op mij smijten? Met hun vet-pens tot op de grond chargeren? Kom maar op, ik zal die tetten bij de Vlaamse venten wel inkloppen.

Al denk ik wel dat de dag het Vlaamse leger zich ontpopt als uitzetter van.. ja.. wie eigenlijk, alle arabieren ofzo?, en negers ook?, wat met Albanezen (zijn ook moslim) ... , dat ook de dag is dat mijn volksgenoten molotov's zullen gooien op overvolle treinen, trammen, bussen, markten, scholen, ... .

Frankrijk heeft de Algerijnse jeugd moeten AFKOPEN om toch maar te stoppen met rellen. Vlaanderen zal niet anders zijn 8) .

Uw boeboe over massale uitzettingen is een grap. Vlaanderen behoort toe aan de jeugd. En daar is een flink deel magreb van, en naarmate de tijd evolueert zijn moslims hier in de meerderheid. We zullen dan wel zien wie er gesmeten wordt op de beestentrein naar een of ander kamp

Natuurlijk!!! Ze ruiken de kerosine al van de molotovs!!.
Dit toont nochmaals de 'goede' intentie van de 'brave' moslims in dit land ... zelfs op een forum kunnen ze het niet laten van te provoceren en te dreigen.
Maar wees gerust De moslims zullen nooit in de meerderheid zijn, zover zal het nooit komen, komt (midden) rechts bij de volgende verkiezingen niet in de regering , dan zeker de daaropvolgende.
De moslims zijn doorgaans passief en tam maar als het zover zal zijn, zullen ze wel allemaal klaarstaan om hun leventje te verdedigen, en hun leventje van hun familie in hun thuisland waar ze jaarlijks geld naar sturen ...
Provocatie en aggressiviteit is hun enige wapen ... zielig
Oud 6 februari 2006, 00:15   #43
Michken
Burger

Standaard

sri voor dubbele post
Maar tspul werkte schijnbaar niet
Michken is offline  

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:44.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be