![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Deense cartoons Hier en enkel hier kunnen alle onderwerpen omtrent de onstane commotie rond de Deense cartoons van de profeet Mohammed terecht. |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Op volgende website ( http://www.zombietime.com/mohammed_image_archive/ ) vind je deze tekst:
Citaat:
Laatst gewijzigd door StevenNr1 : 4 februari 2006 om 02:38. |
|
![]() |
![]() |
#2 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Stemt overeen met wat ze op brusselsjournal schrijven waar ze dit al een hele tijd volgen. |
|
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() het zijn gewoon de fundi's hier die de boel opstoken blijkbaar, alkuldaas psychologische oorlogsvoering.
|
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
gebeurt langs beide zijden trouwens..
![]() |
#6 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#8 | |
|
![]() Citaat:
Bezie dit eens, een van de foto's gepubliceerd door de Denen: ![]() Noemt het westen dit "cartoons"?? Noemt het westen dit "vrijemeningsuiting?" Noemt het westen dit een poging tot dialoog!?? Als dit jullie vorm van democratie en vrijheid is.... ![]()
![]() |
#9 | |||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Daily Telegraph : Citaat:
Een ding moet ik wel kwijt : ik hoop dat de moslims die hier in Europa wonen beseffen dat zij hun imago ongelooflijk veel schade aan het toebrengen zijn. Zij moeten niet vergeten dat ook Europeanen gekrenkt kunnen worden in hun eer. Weliswaar niet zo snel als de schuimbekkende baardmensen maar op den duur hebben de voorturende provocaties effect, zelfs bij de bange, decadente blanke man. Ik zal één voorbeeld aanhalen. Gisteren publiceerde de Britse "The Sun" een editoriaal om uit te leggen dat zij de karikaturen niet gingen publiceren om respect te tonen en om de zaak niet op de spits te drijven. Een heel merkwaardige toegeving van die krant die anders altijd gretig de meest provocerende teksten en foto's publiceert. Geen enkele Britse krant heeft de karikaturen gepubliceerd en de Britse regering heeft duidelijk afstand genomen van Denemarken. Nu ziehier wat The Sun vandaag zegt, naar aanleiding van de rellen in London gisteren waarbij tot moord opgeroepen werd, ook van Britten. Citaat:
Denk niet dat de moslims nooit terug kunnen gestuurd worden. Dat kan wel. Alles kan als men dat echt wil. Miljoenen Fransen Harki's werden amper 60 jaar geleden uit Algerije gezet en veel van die Fransmannen woonden daar veel langer dan de meeste moslims hier. Laatst gewijzigd door Kaal : 4 februari 2006 om 12:08. |
|||
![]() |
![]() |
#10 |
|
![]() Lees misschien eens wat er staat, die drie afbeeldingen zijn net door radicale imams verspreid (naar het schijnt) om de massa in S-A nog wat op te zwepen. Die komen dus NIET uit die Deense krant. Had je al wel kunne zien aan het genre afbeelding e.d.
(Kaal was me voor.) Laatst gewijzigd door StevenNr1 : 4 februari 2006 om 12:04. |
![]() |
![]() |
#11 | |
|
![]() Citaat:
Ik denk dat dit eerder een ondermijning van de democratie is, en meer schade zal toebrengen in de europese denk systeem dan bij de moslims,. En soort zelfmoord ??
![]() |
#12 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#13 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
#14 |
|
![]() Ik heb dit topic ook maar gestart om te vragen of iemand weet of dit ook echt klopt. Het is dus geen zeker feit hé.
|
![]() |
![]() |
#15 |
|
![]() Ik heb niets tegen de denen (wel tegen diegene die dit laten verspreiden zonder discriminatie )en ik volg de situatie heel goed onder ogen!! Zoals men dat in het arabisch zegt ;( tbe3 lke'dab 7tta lbab daro) volg de leugenaar tot zijn deurhuis. we zullen zien vanwaar deze heisa allemaal uitdijt,.
"Moslim freedom, Now !!!" "Free people around the ka3ba for a free faith around the world !" ![]() Laatst gewijzigd door Lincoln : 4 februari 2006 om 12:20. |
![]() |
![]() |
#16 |
|
![]() Alles kan in deze luwiege tijden.
#17 |
Gouverneur
|
![]() Ik had ook al op verschillende plaatsen gelezen dat er veel cartoons rond gaan die niet uit europese kranten komen. 1 ding is in elk geval zeker, bovenstaande cartoons zijn zeker geen deense.
|
![]() |
![]() |
#18 |
|
![]() Maar ze hebben wel ingestemde om te caricuteren en de persoonlijkheid van de profeet te schaden.
#19 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Welk een vuile spelletjes worden hier gespeeld? Hoedanook zeer domme spelletjes. Het westen heeft immers de bom. Laatst gewijzigd door Mahdi : 4 februari 2006 om 12:33. |
|
![]() |
![]() |
#20 |
Minister-President
|
![]() Niet rond de pot draaien hé lincoln. De cartoons die effectief gepubliceerd werden schaden de persoonlijk van de profeet niet. Zij zijn eerder gericht tegen de terroristen die in naam van de profeet doden.
Die drie andere cartoons die de persoonlijk van de profeet wel schaden (en niet een klein beetje) werden *niet* gepubliceerd en geen kat weet waarvan ze komen. Dat staat ondertussen toch vast meen ik of moeten we aannemen dat serieze kranten zoals the Daily Telegraph zomaar iets uit hun duim zuigen. |
![]() |