![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
en het non stop aspect is ook niet relevant. Ze hebben mss wel maar uren van 50 minuten en zijn mss niet non stop met studeren bezig maar ze beschikken in die tijd niet vrij over hun tijd - en het is dat wat telt.
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 19 maart 2006 om 13:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
School is ook belangrijk voor de sociale opvoeding van een kind ! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
|
![]() een scholier die ik ken van 14 j vertrekt s morgens om 7h15 en is terug om 17h 30. Ze is dan dus in totaal meer dan 10 h weg. En dan zou ze om goed te zijn nog eens twee uren per dag moeten leren en taken maken.
![]() stelletje idiote gefokte werkslaven dus ![]() ![]() ![]()
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 19 maart 2006 om 13:17. |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
|
![]() de kinderarbeid is afgeschaft en veroordelen we dus maar dat scholieren van 14 , 12 h per dag moeten werken dat vinden ze normaal
arm vlaanderen ![]()
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
|
![]() is niet de bedoeling maar ik kan me voorstellen dat de waarheid beledigend is voor u
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Banneling
|
![]() Werken ? What the hell......school lijkt in de verste verte niet op werken. Mijn god, waar hebt u op school gezeten ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Hoeveel tijd daarvan wordt gebruikt om van en naar de school te gaan? Krijgen ze op die school geen speeltijden en middagpauzes? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
|
![]() in feite is het in het onderwijs dat men de mensen tot werkezels traint.
wie normaal is en niet aan het werkezelschap wil assimileren en af en toe eens iets plezants wil doen dat noemen ze dan een drop out. Ie krijgt geen diploma en is dan later tot kansarmoede gedoemd. gewoon omdat ie zich niet tot werkezel laat dresseren ![]()
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 19 maart 2006 om 13:25. |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
|
![]() is niet relevant zoals ik al zei. Een veertienjarige heeft wel wat anders te doen hoor dan onderweg zijn naar school en op een speelplaats wat rond te neuten. Hoe dan ook is ze 12 van haar 24 h al zowieso kwijt aan die school. Vanzelfsprekend dat ze dat gaat boycotten. Natuurlijk vertikt ze nadat ze na tien uur eindelijk van die zever vanaf is om nog huiswerk te maken. ik geef ze groot gelijk.
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
|
![]() cynicus er zijn genoeg topics om daarover te leuteren. als er daar niemand in komt posten moet je sportief zijn en je daarbij neerleggen ipv andere topics met je standaardposting te gaan spammen.
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
|
![]() Dan moeten de jobs maar intressanter worden. En school ook.
Maar ik zie dat ni gebeuren, buiten een paar truttige pogingen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
|
![]() Citaat:
Maar die zg drop outs denk je dat die graag naar school gaan ? ik pleit dus voor een afbouw van de schoolplicht maar anderzijds moet wie dat wil ten allen tijde naar school kunnen gaan en dit zoveel ie wil. Ook op latere leeftijd dus. Indien men in zo n systeem die drop outs gewoon met rust zou laten je zou verbaast zijn hoeveel er een aantal jaren later terug gemotiveerd zouden gaan studeren ( eventueel na wat werkervaring te hebben opgedaan )
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 19 maart 2006 om 13:31. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik heb me dood geamuseerd op school. Ik kreeg kak van de grote vakantie, die duurde te lang. School == fun. Met uw vrienden gewoon samenzijn en nog een beetje bijleren, wat is er beter ! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |