Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 25 maart 2006, 11:20   #41
bartje
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PAJOT Bekijk bericht
sterk antwoord ! Je had politicus moeten worden met zo'n onovertrefbare argumenten en diskussietechniek !
Yeah yeah blijft erbij dat het anoniem is en zolang het anononiem is en totaal niet bewezen, geen waarde!

Liefde is iets héél kostbaars, dat moet je echt koesteren
bartje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 maart 2006, 11:21   #42
Heftruck
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
sterk antwoord ! Je had politicus moeten worden met zo'n onovertrefbare argumenten en diskussietechniek !
De pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet.
Heftruck is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 maart 2006, 11:26   #43
Fozzie
Minister-President

Fozzie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
wanneer de verbinding homo-pedo snel wordt gelegd is dat natuurlijk grotendeels de schuld van de homo's zelf.

http://www.martijn.org/info/Pleidooi_NL.html
Laten we het laten voor wat het is: 1 standpunt van 1 pedo die denkt "bondgenoten" te moeten zoeken bij de holebi's.
Mijn beste, ik was in 1995 op het congres van de Holebifederatie waar dit onderwerp besproken werd. Iedereen was van mening dat kindermisbruik absoluut ontoelaatbaar is en dat pedogroepen nooit zullen kunnen aan sluiten bij de Holebifederatie, of dat er een andere vorm van samenwerking mogelijk is tussen de Vlaamse holebibeweging en die ene Nederlandse pedogroep (die bij mijn weten kort daarna werd opgedoekt). Deze tekst werd helemaal afgewezen.

Je zal bij hetero's ook wel voorstanders van pedofilie vinden, maar het zal bij geen enkel weldenkend mens op komen om alle hetero's op dezelfde lijn te zetten als Dutroux...
"The Bible contains 6 admonishments to homosexuals and 362 admonishments to heterosexuals. That doesn't mean that God doesn't love heterosexuals. It's just that they need more supervision. "

Laatst gewijzigd door Fozzie : 25 maart 2006 om 11:42.
Fozzie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 maart 2006, 11:29   #44
bartje
Minister-President

Standaard

Ben ook van dat oordeel: kindermisbruik moet HEEL zwaar bestraft worden en m'n mag geen enkel genade hebben voor zo'n uitschot!
bartje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 maart 2006, 12:30   #45
carlgustaaf
Banneling

carlgustaaf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bartje Bekijk bericht
Ben ook van dat oordeel: kindermisbruik moet HEEL zwaar bestraft worden en m'n mag geen enkel genade hebben voor zo'n uitschot!
het enig zinnige dat ik u ooit zien schrijven heb...1 goed punt voor bartje (1 op 100 dus...hmm, er is nog werk aan de winkel hé!)
carlgustaaf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 maart 2006, 12:33   #46
bk232214
Gouverneur

Standaard krijgen hun zin

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bartje Bekijk bericht
Homohaters, die toevallig allemaal VB'ers zijn, maw het VB is nog altijd de homohatende partij bij uitstek wat ze ook mogen beweren. En het VB zou niets liever hebben dan dat m'n hier ook intolerant wordt tov homo's, maar het zal hen niet lukken, ondanks er nog veel werk aan de winkel is, maken we stap per stap vooruitgang.
Op linkeroever komt een homowijk het bos is er al ,langzaam maar zeker komen bekende gezichten naar L.O
bk232214 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 maart 2006, 12:36   #47
Bhairav

Bhairav's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door carlgustaaf Bekijk bericht
het enig zinnige dat ik u ooit zien schrijven heb...1 goed punt voor bartje (1 op 100 dus...hmm, er is nog werk aan de winkel hé!)
Ga werken ofzo...
Bhairav is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 maart 2006, 12:36   #48
carlgustaaf
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fozzie Bekijk bericht

Het niveau is weer ver te zoeken. Het "probleem" met Nederland is de grote tweedeling. Globaal gezien heb je grote steden (met veel migranten) en kleine dorpjes die vooral streng-protestants zijn. Tussen die protestantse dorpjes en grootsteden is er weinig wisselwerking.
Als je natuurlijk aan moslimjongeren en streng-protestantse jongeren die beiden steeds maar horen van hun iman / pastor hoe slecht homo's wel zijn, moet je niet verwonderd zijn dat ze negatiever staan tegenover holebi's.

In Vlaanderen is die tweedeling veel minder. IK vermoed dat Vlaamse jongeren iets meer relativeren en minder onder de invloed staan van wat de pastoor zegt vanop de preekstoel. Je zal bij Vlaamse jongeren ook wel pro's en contra's hebben, maar die zullen minder extreem zijn. "Potenrammen" (kloppartijen op homo's) komt in Nederland veel vaker door dan in Vlaanderen (gelukkig).

Volgens een studie van de Universiteit van Antwerpen zijn 7,7 % van de meisjes tussen 15 en 18 jaar tegen het homohuwelijk, bij jongens is dat 21 %. 74,9 % van de meisjes en 54,1 % van de jongens zijn voor (de rest is er onverschillig over). Zo slecht is dat toch nog niet...

als je het over jullie hebt, kan het niveau onmogelijk hoog liggen...wat die peilingen betreft, die aanschouw ik met het grootste wantrouwen.Als ik bvb. een peiling ga doen in een homo-bar over homohuwelijken,zal ik wel een gunstige mening verkrijgen zeker.Het hangt er dus altijd vanaf aan wie ge de vragen stelt.M.a.w. die peilingen zijn niets waard...
Oud 26 maart 2006, 10:00   #49
kelt
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Ik begrijp er niks van.........

MOETEN homos mss "geknuffeld" worden door "de anderen",is dat de bedoeling van al die wetgeving?
kelt is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 maart 2006, 10:05   #50
duveltje382
Secretaris-Generaal VN

duveltje382's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bhairav Bekijk bericht
Ga werken ofzo...
Werken is prettig
Oud 26 maart 2006, 10:17   #51
Weisse Wolf
Minister

Weisse Wolf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Heftruck Bekijk bericht
Opvallend dat de meeste reacties hier uitgaan van mensen die zulk een evolutie goed vinden.
Zeer goed zelfs! Alleen spijtig dat het van moslims moet komen terwijl onze eigen jeugd steeds meer ten prooi valt aan walgelijke linkse tendensen zoals het normaliseren van homofilie.
Oud 26 maart 2006, 10:48   #52
DeoSolis
Schepen

DeoSolis's schermafbeelding

Standaard

Is het zo dat de homogemeenschap enkel en alleen maar het VB haat omdat zij daardoor niet zouden getollereerd worden?

Iets in die aard van hun devotie voor de paus?
DeoSolis is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 maart 2006, 11:18   #53
Bhairav

Standaard

Wéér zo'n opmerking met een knipoog.
Oud 26 maart 2006, 12:34   #54
Antigone
Banneling

Antigone's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Weisse Wolf Bekijk bericht
Zeer goed zelfs! Alleen spijtig dat het van moslims moet komen terwijl onze eigen jeugd steeds meer ten prooi valt aan walgelijke linkse tendensen zoals het normaliseren van homofilie.
Je lijkt meer op hen dan je denkt hoor.
Antigone is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 maart 2006, 11:35   #55
eno2
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door guerin Bekijk bericht
Ik kreeg eens het zelfde "impotent mss" vraag uit de mond van een vrouw,zo zie je maar...
In dat geval zou ik het woord bij de daad gevoegd hebben, nee, de daad bij het woord, allez, ik bedoel dat mijn daad haar woord zou ontkracht hebben...afhankelijk van het soort vrouw, natuurlijk.
eno2 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 maart 2006, 15:02   #56
Lof der Zotheid

Lof der Zotheid's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ga werken ofzo...
Ik dacht dat werken seuterig was?
Lof der Zotheid is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 maart 2006, 22:54   #57
carlgustaaf
Banneling

Standaard

Citaat:
Ga werken ofzo...
en deze raad krijg ik van U? Van Bhairav, de ultra-cynische werk-hater? "Liever -lui - dan - moe" geeft goede raad?!!
Oud 27 maart 2006, 23:10   #58
Jazeker
Secretaris-Generaal VN

Jazeker's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Jazeker
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tony46 Bekijk bericht
Ross: 'Jeugd wordt steeds homofober'

(Novum) - De jeugd is in toenemende mate intolerant tegenover homo's. Dat zei staatssecretaris van Welzijn Clémence Ross (CDA) donderdag in de Tweede Kamer tijdens een debat over homo-emancipatie. Nederland was in 2001 het eerste land ter wereld dat het homohuwelijk legaliseerde. Ross zegde maatregelen toe.
"Nederland mag dan wat wetgeving betreft internationaal vooroplopen, de positie van homo's verslechtert", zei ook D66-Kamerlid Boris Dittrich. Hoewel volgens Ross veel goede dingen gebeuren om de emancipatie van homo's te bevorderen, gaf zij toe dat sprake is van 'negatieve ontwikkelingen', vooral bij de jeugd.
Met name op het internet vertoont de jeugd steeds meer homofoob gedrag. Op voorstel van de Tweede Kamer zegde zij daarom toe een onderzoek naar 'het brede klimaat van intolerantie bij de jeugd' te verrichten.
Centraal hierbij staat de rol van het onderwijs. Ross gaat onderzoeken op welk vlak scholen in gebreke blijven. "Op iedere school moet een veiligheidsbeleid worden gevoerd waarbij ook homo's zich veilig voelen." Scholen moeten kunnen aantonen dat ze een homovriendelijk beleid voeren en voldoende voorlichting geven. Blijven zij in gebreke, dan kunnen zij rekenen op verscherpt toezicht.
Bron:nova,Fok nieuws
Heeft die liberale wet van Nederland die zo vooruitstrevend was dan niet gewerkt ?
Ik zie bij onze jeugd nochtans vrij weinig homofobie. Ik weet niet hoe het zit met steden als Rotterdam waar Mohammed de meestgehoorde naam bij jongeren is... het schijnt dat mensen met die naam wat minder tolerant zijn tav. holebis dan hun politieke broodheren.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flanelcondoom Bekijk bericht
*KNIP* Deze opmerking lijkt mij persoonlijk en onnodig grievend.
Nelle Pastorale Nelle Jazeker Nelle

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duupje Bekijk bericht
Jep, heil Jazeker.
Jazeker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 maart 2006, 06:19   #59
Bhairav

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door carlgustaaf Bekijk bericht
en deze raad krijg ik van U? Van Bhairav, de ultra-cynische werk-hater? "Liever -lui - dan - moe" geeft goede raad?!!
Kunt gij nooit nekeer iets scherpzinnigs zeggen? Met uw jaren-90/Jeugdhuis humor.
Oud 28 maart 2006, 12:09   #60
eno2
Banneling

Standaard

Citaat:
Kunt gij nooit nekeer iets scherpzinnigs zeggen? Met uw jaren-90/Jeugdhuis humor.
Kan alleen het soort van de jaren vijftig beoordelen helaas.
eno2 is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:11.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be