![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De eerlijkheid moet van jou komen. Als jij beweert dat als iemand ''janet'' tegen jou zegt die zich daarmee denigrerend uitlaat over homo's geld die stelling ook over jouw gescheld. Het feit dat iemand u uitscheld geeft jou nog niet het recht je denigrerend uit te laten over mentaal gehandicapten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je bent er dus een maar voelt het dus juist daarom als een belediging aan?
Het kan kloppen vermits Superstaaf dit "scheldwoord" niet als een belediging aanvoelt.8)
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 29 maart 2006 om 20:15. |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://forum.politics.be/showpost.ph...postcount=1536 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Parlementslid
|
![]() @Manuel*
Geachte, Mij lijkt het sop de kool niet waard. Als u echter op een strenge moderatie staat, en elk onvertogen woord aan uw adres wenst geknipt te zien, dan wil ik u dat pleziertje graag gunnen, en 'janet' knippen in het door u gemelde bericht, én de overtreder het voorziene aantal banpunten uitreiken. Om de balans in evenwicht te houden, zal ik daarna uw berichten grondig screenen op eventuele 'misstappen' en voor elk scheldwoord eveneens het nodige aantal banpunten op uw account bijschrijven. Per overtreding komt dit op 4 en 10 is het maximum. Wanneer u dit overschrijdt, dan bent u permanent gebannen, wat dan weer het voordeel biedt, dat u hier niet langer kan beledigd worden. Deal? Peter Johan Laatst gewijzigd door Peter Johan : 29 maart 2006 om 21:46. |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
En lombas ook niet, denk ik, want anders zou hij ook al over mij zijn gaan janken bij de moderatie. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
|
![]() Manuel, get a life! (and a brain, while you're at it).
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#48 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ban hem of ik wil hier dit soort foto's blijven posten
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
|
![]() Wa ne zever hier allemaal.
Mijn bijdrage tot de "discussie": " Superstaaf is ne "Voijljeannet". (voor alle zekerheid en voor de intellectueel minderbedeelden tussen aanhalingstekens gezet) Taai Flupke is ne flikker. " Laatst gewijzigd door stab : 30 maart 2006 om 06:35. |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Banneling
|
![]() And Stab perceived a window of oppurtunity....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En zo met iedereen, anders is het discriminatie. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Alleen the second banana laten zich gaan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Alleen zeurt niet iedereen (gelukkig maar) de moderatie de kop van het lijf voor dergelijke bagatellen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Banneling
|
![]() Ik zou eens een boek moeten schrijven 'de mythe van de mythe' - maar het is te moeilijk proffen te overtreffen in het fantaseren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zoals het nu eenmaal ALTIJD gaat om niet ten prooi te vallen aan de perverse gevolgen van discriminatie-bestrijding. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je bedoelt dat Wilfried de Wachter jouw mythe over de Belgische nepdemocratie niet deelt?
![]() |
#59 |
Gouverneur
|
![]() @Manuel*: Ben je zo lichtgeraakt of ben je gewoon een muggenzifter?
In dit land is er nog steeds een recht op een vrije mening. Ik weet dat geschreven dingen fouter kunnen overkomen dan bedoeld. Misschien had Lombas er een smiley achter moeten zetten zodat je doorhad dat het als grap bedoeld was. Als ik je echt had willen uitschelden dan had ik dat onder mijn naam gedaan en was het waarschijnlijk wel erger geweest dan "janet". Om heel eerlijk te zijn: ik wens je een zin voor relativering toe want anders gaat je leven een hel zijn. (of blijven) |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En fier het te zijn!
![]() Dit jaar reeds 25e keer.8)
![]() |