![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een crimineel als Claes wist nochtans maanden op voorhand dat men een huiszoeking bij hem ging doen zodat hij ruim de tijd had bezwarend materiaal te laten verdwijnen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Bovendien kan de onderzoeksrechter ook een telefoontap bevelen of controleren met wie iemand gebeld heeft 'tegen' mensen die niet zelf een misdrijf zouden gepleegd hebben. Het criterium is niet de redelijke verdenking maar de vraag of de onderzoeksdaad noodzakelijk is voor het oplossen van het misdrijf (dat misschien door een ander gepleegd is). De Standaard schrijft ook: "Het gsm-verkeer van Dewinter zou onderzocht zijn in het kader van een onderzoek naar een speurder die een geheime lijst van extremistische organisaties naar het Vlaams Belang had gelekt." Het gaat dus over een onderzoek tegen de speurder, niet tegen Dewinter In het geval van Dewinter, als parlementair, moet de voorzitter van het Hof van Beroep ook instemmen met deze onderzoeksdaden. Maar FDW toont niet aan dat dit niet gebeurt is. Omwille van het geheim van het onderzoek kan hij dit in deze fase van de strafvordering ook niet weten. Het lijkt mij hier trouwens niet te gaan om een telefoontap, maar naar een onderzoek met wie Dewinter gebeld heeft.
![]() |
![]() |
#43 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
TOEKOMSTGERICHT tegen zinloos geweld en voor verantwoord ondernemen. VREDE en toekomst voor allen ![]() Het Universum, de Evolutie en Spiritualiteit zijn één . Als God bestaat is hij universeel en zijn alle godsdiensten, religies en filosofiën in de evolutie van de mensheid allicht een onderdeel. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Bovendien, moet de onderzoeksrechter indien hij niet de bedoeling heeft om de parlementair zelf te vervolgen zelfs geen toestemming vragen aan het Hof van Beroep. Het Hof van Cassatie heeft dit beslist in 1992. In dat geval ging het over een huiszoeking bij een PS-parlementslid. Hij werd zelf niet vervolgd maar het was wel in het belang van het onderzoek dat de onderzoeksdaad werd uitgevoerd. Het Hof beslist dat de Grondwet hierdoor niet geschonden werd. En als ge mij niet gelooft. http://www.juridat.be/cgi_juris/juri...mgcn.y=5#texte FDW overdrijft niet alleen, hij heeft ook ongelijk.
![]() |
![]() |
#45 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
linkse rakkers zijn.
Pelgrim [post=1803775] The B@ron roept net als vuilB op tot geweld [/post] Cashflow, alias Austrian, alias born2bewild, het stalken gaat door. Thai bedreigt mij fysiek Vlaams belangers dwepen met Hitler |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() De mens moet na 25 jaar echt wel een inspiratiebron hebben die even droog staat als een gemiddeld stuk "real estate" in Death Valley.
Pelgrim [post=1803775] The B@ron roept net als vuilB op tot geweld [/post] Cashflow, alias Austrian, alias born2bewild, het stalken gaat door. Thai bedreigt mij fysiek Vlaams belangers dwepen met Hitler |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() in elk tellokaal zit een VuilB'er zich te vervelen ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Europees Commissaris
|
![]() maakt er zich daar nu iemand zorgen over ?
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Open source software draaien in de stemlokalen en telmachientjes is voldoende of alle twijfel weg te nemen trouwens.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
zowat het belangrijkste politieke punt in België ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
een lesje te geven in "hard aanpakken". Zo zullen ze zelf inzien dat iedereen zo z'n rechten heeft, en dat je het als politieke partij niet kunt maken om maar efkes er losjes over te gaan om wie dan ook zonder veel boe of ba als krimineel te bestempelen (en het land uit te wijzen).
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Eens zien of em daadwerkelijk zal weigeren belastingen te betalen, en eens zien of een eventuele oproep aan z'n kiezersgarde om even burgerlijk ongehoorzaam te zijn als führer himself wel pakt bij die bende laffaards ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
dat verklaart z'n veroordeling ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het heeft waarschijnlijk wel voorkomen dat er nog meer sossen, en daar bedoel ik de top mee, werden vervolgd. Je gaat me toch niet wijs maken dat de top van de sossen, Van Miert-Tobback, niets wisten van Claes zijn criminele activiteiten? |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat heeft dat te maken met het afluisteren van zijn gsm? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#57 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Dat onderzoek is gewoon het alarmsignaal van de vredelievende mensen die begint te rinkelen........
![]()
TOEKOMSTGERICHT tegen zinloos geweld en voor verantwoord ondernemen. VREDE en toekomst voor allen ![]() Het Universum, de Evolutie en Spiritualiteit zijn één . Als God bestaat is hij universeel en zijn alle godsdiensten, religies en filosofiën in de evolutie van de mensheid allicht een onderdeel. |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Inderdaad, een stunt te ver ........
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Burgemeester