![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
Locatie: Hoofdstad der holbewoners waar de Schelde op z'n mooist is en de gevangenen nog vrij rondlopen
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
|
![]() Mja, er zijn wel meer landen waar ze (Europa en/of de VS) steun aan verlenen of geld aan verdienen die anderen onderdrukken, humanitaire hulp aan het slachtoffer daarvan zijn dan maar een schaamlapje en zie ik niet als een plicht, humanitaire hulp is in dergelijke gevallen eerder iets om de onderdrukking voor te zetten door de pijn te verzachten.
Laatst gewijzigd door StevenNr1 : 18 april 2006 om 16:51. |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Europees Commissaris
|
![]() Quatar ook. Het ziet ernaar uit dat hetgeen wij aan de olieproducerende moslims geven om met ons autootjes te kunnen rijden nu Hamas zijn vernietigingsoorlog tegen Israël moet gaan financieren.
Ik zou zeggen : auto's laten staan en autoloze dagen organizeren voor de vrede in het Midden oosten ! |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Helaas voor jou is het niet zo. Zoals ik het begrepen heb, heeft iran zich altijd uitgesproken tegen een zionistische staat die de palestijnen onderdrukt. De aanwezigheid van joodse mensen als (geloofs)gemeenschap is nooit een probleem geweest. of vergis ik mij? Waarschijnlijk wel, per definitie heeft iedereen die het niet eens is met Ostyn meteen ongelijk! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Meer niet. Of denk je echt dat hun haat gericht is tegen de gewone joodse man? Trouwens, in Iran kunnen joden die zich niet zionistisch profileren in redelijke vrijheid leven (met nadruk op redelijk, we spreken over iran hé). Ze worden er bv. niet vervolgd om hun jood zijn. Als ik me niet verkeerd ingelicht heb, is het zelfs zo dat joden zelfs hun godsdienst vrij (zelfde relativering) kunnen beleven. De problemen komen pas als ze zich zionistisch beginnen te gedragen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
permanent vervolgt. Volgende kéér beter... Laatst gewijzigd door Sinistra : 19 april 2006 om 19:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
http://www.iranjewish.com/News_e/22-1.htm Citaat:
Laatst gewijzigd door Flippend Rund : 19 april 2006 om 19:21. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Citaat:
dat Koerden er onderdrukt worden, had jij mij heus niet hoeven uit te leggen ![]() wat die Soennieten betreft, het zijn Arabieren die er een andere politieke mening erop na houden. Toevallig loopt dit verschil evenwijdig met de geloogsovertuiging: Shia en Soennieten hebben een andere kijk op de zaken. Heb ik me duidelijker gemaakt? Onderdrukking in Iran is er om politieke motieven, niet zozeer om geloof. Als een president uithaalt naar het zionisme, betekent dit natuurlijk niet dat hij tegen alle mensen is die joods zijn. Of denk jij dat alle joden zionistisch zijn en dat dit in hun genen gebakken is... Dan denk ik dat eerder jij een stijve krijgt dan ik. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
bedankt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Minister-President
|
![]() langs de andere kant... als ik me niet vergis zijn er toch wel aanslagen geweest op synagogen. Niet alleen in Israël maar ook in andere landen. Laatst nog op 2 tegelijk in Istanbul een tijdje terug. Zijn dit altijd groeperingen geweest die gelinkt kunnen worden met Iran?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het zijn mensen zoals jij die de verpletterende verantwoordelijkheid van Europa in dit conflict ontkennen die een oplossing onmogelijk maken. De Israeli's en Palestijnen hebben deze situatie niet gecreeerd, het is het eeuwenoud Europese antisemitisme, culminerend in de Holocaust, die dit heeft gedaan.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Alle Palestijnse partijen zouden Israel moeten erkennen, maar Israel zou ook de Palestijnse staat moeten erkennen. Laat ons niet met twee maten en twee gewichten meten...
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mag ik je er aan herinneren dat Hamas zich aan een unilateraal staakt-het-vuren houdt, terwijl Tsahal haar gerichte moorden op Palestijnse leiders doorzet? Mag ik je eraan herinneren dat het woord "vernietiging" meer van toepassing is op de rampzalige situatie in de Palestijnse vluchtelingenkampen dan op het onveilgheidsgevoel in de decadente night clubs van Tel Aviv?
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||
![]() |
![]() |