![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Maar zelfs ih geval van Buch ea. zou ik geen enkel risico genomen hebben. Dat mensen met allerhande psychische afwijkingen geholpen moeten worden, ben ik mee akkoord. Maar bij de pedofilie is er een potentieel gevaar voor kinderen en dat vraagt voor een zéér harde aanpak.....anders dan bij andere psychische aandoeningen |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#43 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Met 'harde' bedoelde ik eigenlijk ook wel 'meer doorgedreven'.
Voor de rest kan ik u volgen, alleen zou ik liever sneller actie vd instanties zien....ook ih geval Schafthuyzen/Réve. Want discreet volgen lijkt me moeilijk en personeel opslokkend. Grtz ![]() Laatst gewijzigd door zorlac : 21 juni 2006 om 15:29. |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Banneling
|
![]() Het lijkt me logisch dat liefde voor een kind ook een lichamelijke uitdrukking kan vinden. Dat je streelt, knuffelt, kust, likt, whatever. Alles wat je allebei leuk vindt.
Het lijkt me logisch dat penetratie bij kinderen alleen maar een pijnlijke affaire kan zijn en dus nooit een uitdrukking van liefde. |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Alleen is er nog geen centrum tegen de pedofilie, met een structuur van een paar honderd man, opgericht. Maar kan nog komen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Banneling
|
![]() De heksenjacht is in ieder geval een stuk heviger dan tegen racisten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#49 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() dat is te zien waar je streelt en likt eh.
![]() |
#51 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Moet je mij eens uitleggen hoe een kind aangeeft, dat het die dingen leukt vindt. Neemt het initiatief dan? De drang tot intieme handelingen komt vd volwassene, niet vh kind. Of liep u als kind te geilen op een volwassene? Onzin! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Trouwens, pedofielen vrijlaten die achteraf blijkten te hervallen kan men moeilijk overdaad noemen eh. Ik zie uw zgn. overacting nergens....eerder een verontrustend opkomende tolerantie ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik ben er niet op ingegaan, maar het is één voorbeeld van hoe jongeren zelf aanleiding kunnen geven en daarbij uitzijn op hun eigen seksueel plezier. Op zich is daar niets mis mee. Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar als kinderen door een geneesheer niet meer naakt mogen onderzocht worden, vraag ik mij toch af, of we niet te ver aan het gaan zijn. Straks gaan ze nog allemaal in ne burka moeten lopen. Weet eigenlijk niet, of er een opkomende tolerantie aan de gang is. Mijn inziens is het maar een minderheid, maar toegegeven, ze begint zich met alle mogelijke middelen te verdedigen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Hier gelden onder de vorm van de universele veklaring van de rechten van de mens, de 10 geboden van god door Mozes indertijd neergebeiteld [SIZE=-1]op de berg Sinaï. Daar de moslims Mozes als profeet erkennen zijn ze eigenlijk OOK aan de geboden gebonden. [/SIZE] |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Eind jaren zeventig, zo herinner ik mij en ik moet die magazines hier nog ergens hebben liggen, werd er openlijk in publicaties van gedachten gewisseld over kinderseks en seks tussen kinderen en volwassenen. Het was -en dat hebben we aan Dutroux te danken die je net van alles kan beschuldigen behalve van het feit dat hij een pedofiel zou zijn- veel minder een taboe of trauma dan het vandaag de dag is. Er is helemaal geen opkomende tolerantie, we zien in tegendeel een steeds grotere Talibanisering van het publieke leven, bij ons vormgegeven door het VB. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Hoewel ik, een (vreemd)meisje met een smoes id bosjes lokken, je broek aftrekken en dan met een stijf pikje vragen op ze er wat over wrijft, geen al te normaal gedrag voor een jongetje. Me dunkt dat hij respect voor het andere geslacht niet echt van thuis uit heeft meegekregen, als je zo tewerk gaat. Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik zie trouwens het probleem niet bij een doktersbezoek, aangezien de ouders dan aanwezig zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Trouwens heel de "pedofiliehetse" komt uit de Walen (en voor een stukje uit Limburg), en is "gehefboomd" door de gesubsideerde media. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Zwartzakken voelen al zich meteen aangevallen als het VB vermeld word.
Hij zegt meteen in hoeverre het er mee te maken heeft. Tamelijk ver dus, maar neen... |
![]() |
![]() |