![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Minister
|
![]() Tweede slachtoffer waarschijnlijk gevonden!
![]() |
#42 |
Gouverneur
|
![]() Lap, tweede lichaam ook gevonden.
Gaan ze dat zwijn die dit op zijn geweten heeft nog vinden? |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Europees Commissaris
|
![]() Rip
![]()
![]() |
![]() |
#44 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
http://www.dhnet.be/dhinfos/article.phtml?id=151696 Le cadavre de Stacy Lemmens retrouvé �* Liège (28/06/2006) © BELGA Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Burger
|
![]() Sterkte aan de familie en vrienden
![]() Ik had nog een beetje hoop dat alles goed met hen zou zijn, jammer genoeg is het tegendeel nog maar eens bewezen. De vieze lijkenpikker.. Dit aanhalen als argument om zelf geen uitleg te moeten geven.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Gouverneur
|
![]() Het is omdat het nu zo gevaarlijk is dat men zijn kinderen niet meer kan laten spelen zonder toezicht,in mijn tijd kon je ook zonder gevaar op straat zowel als kind als als volwassene,nu niet meer ,hoe zou dat komen?denkt u
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Het komt jullie dan ook weer goed uit om terug op het koningshuis te kakken, wat van jullie ook vieze lijkenpikkers maakt. Hypocresie noemen ze dat.
"Iedereen weet dat de druppel opgaat in de oceaan, slechts weinigen weten dat de oceaan opgaat in de druppel." Kabir (1450-1510) Laatst gewijzigd door SethMoN : 28 juni 2006 om 14:21. |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Europees Commissaris
|
![]() Inderdaad, dit soort discussies horen hier niet thuis. Laat ons gewoon hopen dat de meisjes niet onnodig hebben geleden en dat de dader snel veroordeeld wordt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Een knap staaltje van hypocrisie, man. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Het toont toch aan dat je angstvallig een uitweg zoekt uit je schijnheiligheid. Maar ik ga hier niet dieper op in want neuters als u doen dit topic geen enkele eer aan.
![]() |
![]() |
#52 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Wat een holle zelfgenoegzaamheid, zeg. Laatst gewijzigd door baarle : 28 juni 2006 om 14:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() De tot nu toe voorgestelde oplossingen doen eerder vermoeden dat men bij elk riooldeksel een camera gaat plaatsen, en bij elk kind onder de 12 een kaartjesknipper.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ik ook. Maar we konden wel gaan en staan waar we wilden, en er waren weinig woensdagnamiddagen dat ons ma ons te zien kreeg voor 18u.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Natuurlijk gaat het hier om moord, staats zelfs zo in het krantenartikel
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Een heel triestige zaak is dit, kinderen voor wie het leven nog moet beginning die op zo een totaal oneerlijke manier elke kans ontzegd worden.
Op de vraag of dit te vermijden was, in een maatschappij lopen onvermijdelijk een aantal totaal gestoorde individuen rond, dat is nu eenmaal zo en zal waarschijnlijk toch nog een tijdje zo blijven. Maar als de dader iemand zou zijn die eerder voor gelijkaardige feiten was opgepakt en dan maar terug vrijgelaten is in de maatschappij, dan moeten we ons toch vragen stellen over de onvermijdelijkheid en de schuld. Wie heeft er schuld, de persoon met de onvermijdelijke drang, of de instanties die hiervan op de hoogte waren en toch die persoon laten lopen hebben. |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() [SIZE="1"]Nathalie Mahy.[/SIZE] |
|
![]() |
![]() |