![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
Bekijk resultaten enquête: Zijn 9/11 complottheoretici bondgenoten van Bush | |||
Ja, zij zijn de objectieve bondgenoten van Bush, maar ze zijn zich hier niet bewust van |
![]() ![]() ![]() |
6 | 46,15% |
Ja, zij zijn de objectieve bondgenoten van Bush, en zijn zich hier wel degelijk van bewust (misschien zelfs betaald door de CIA) |
![]() ![]() ![]() |
1 | 7,69% |
Nee, zij zijn gewoon naïef en bedoelen het goed, maar beseffen niet dat hun kritisch potentieel averrechts werkt |
![]() ![]() ![]() |
5 | 38,46% |
Nee, er is geen conspiracy, 9/11 werd echt door Bush georchestreerd |
![]() ![]() ![]() |
1 | 7,69% |
Aantal stemmers: 13. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Je beseft toch wel dat gans je claim dan in diggelen ligt? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Ik heb alleen wél ooit een krantenartikel gelezen over die geldtransfer. Maar alle verhalen over dat die Pakistaan (ik herinner me nu zijn naam niet meer) op de ochtend van 9/11 zelf met Rumsfeld en zo, of wie waren het, zat te ontbijten, dát verhaal heb ik alleen op conspiracy-sites gelezen. Dus daarom scheid ik die twee "delen" van het "samenzweringsverhaal". Het ene kan waar zijn, het andere is het daarom nog niet.
![]() |
![]() |
#45 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Maar dat de Amerikanen te laf zijn om iets te onder nemen tegen hun bondgenoot Saoedi-Arabië, maar integendeel Afghanistan en Irak binnenvallen, terwijl het geld voor de aanslagen uit een heel ander land kwam? Daar al eens aan gedacht? (Trouwens, die Saoedische wahabisten zetten ook hier in Europa een heleboel extremistische moskeeën op, dat is dus werkelijk de meest extreme "versie" van de islam die er bestaat, heel anders dan die in Marokko of Turkije of waar dan ook eigenlijk...)
![]() |
![]() |
#46 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zover dat ik weet is wikypedia geschreven door andere internetgebruikers en daarom niet voor 100% betrouwbaar. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
U kent de verhalen dus niet. Het zijn trouwens geen verhalen, het zijn Feiten! (bevestigd door de betrokkenen) Generaal Mamhood Ahmad zat aan het ontbijt met Senator Bob Graham and Rep. Porter Goss, beiden voorzitter van de inlichtingencommitees van de twee partijen. En guess what? Wie werden er nadien aangesteld als hoofdden van het eerste voorlopige “onderzoeksteam” naar de feiten? Juist! Bon, het feit alleen al dat die kerel een “red carpet- treatment” krijgt in de VS is toch volslagen onbegrijpelijk. Een man die alom bekend staat als een hevig supporter van de Taliban zit met 2 Amerikaanse senators te ontbijten als 9/11 plaatsvind en om het nog straffer te maken, net die man (en het land dat hij vertegenwoordigd) wordt de eerste “bondgenoot” in hun War on terror
![]() |
![]() |
#49 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Banneling
|
![]() Ik zie er niets verkeerd in, vind normaal dat die zitten te praten vanwege hun beroep
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#53 |
|
![]() Niet van aantrekken dat men pertinent negeert dat in afganistan een extremistisch regime heerste en dat daar nu bijna vrede is is een feit. De inval van America in dit godvergeten gat was zeker gerechtvaardigt (en goed uitgevoerd; noot: ze zijn de eersten die ze kapot hebben gekregen).
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
|
![]() Komaan zeg, precies op die datum, als je hier gelooft in toeval... Als je zo'n scenario krijgt in geval van een moord zijn de hoofdverdachten in geval van medeplichtigheid.
![]() |
![]() |
#55 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als ze iets te verbergen hadden zou het niet in de pers komen, nu komt men er gewoon openlijk voor uit. Trouwens pakistan heeft met 9/11 zover dat ik weet niks mee te maken. Als ik u moet geloven zou elke moslim die dag met een Amerikaanse ambtenaar heeft gepraat verdacht zijn. In USA loopt dat binnen en buiten met buitenlandse ambtenaren |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Minister-President
Locatie: Post-Industrial Zero-Growth Control Grid Society of the NWO-One-World-Government Global Police State
|
![]() Citaat:
Qua zoethoudertjesgehalte en overdrijven van bepaalde statements scoort Martial Law echter behoorlijk hoog.Maar er komt ook wel valide belangrijke info in,zoals in al die films...ik denk als ik of jij zo'n docu zouden maken dat het net zo zou zijn... ![]() Toch zijn die docu's zeker de moeite waard te bekijken en een must om een goed totaalbeeld te krijgen.
![]() |
![]() |
#57 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zoveel domheid in een post??????? wat knap!!! Mijn god.... Pin d'Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Iedereen die wikipedia niet gelooft mag van mij, met andere bronnen, wel het tegendeel bewijzen, nl.: 1. Dat Bush niet alle voorstellen van de Taliban, zelfs een onvoorwaardelijke uitlevering van Bin Laden, heeft afgewezen. 2. Dat er in de VN-resolutie van 18 november 2001 wél werd gesproken over het gebruik van geweld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als U in Wikipedia wil geoven het staat U vrij. Net zo goed als ik er niets van moet hebben daar ik het voor geen mm. meer vertrouw. Pin d'Ar |
|
![]() |
![]() |