![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Zeg maar gerust een waslijst...
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Beschuldigingen 'antisemitisme': Israël valt Gaza en Libanon binnen: Bladzijde 227, threads nr. 4534, 4535, 4536 Likoud: Bladzijde 1, thread nr. 2 Likoud: Bladzijde 1, thread nr. 11 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
|
![]() Net omgekeerd; de islam aanhang zag in Hitler een goed idee voor het verdrijven van judaisten en zijn daarom ook Hitler gaan steunen. (maar dit doet er niet toe uiteindelijk was gewoon kleine noot)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het artikel waarnaar je verwijst heeft niets met bepaalde uitspraken op dit forum te maken maar is alleen bedoeld om de Werkgroep Morkhoven en mijzelf in discrediet te brengen, meer niet. Voor informatie omtrent de Werkgroep Morkhoven en de valse beschuldigingen ten opzichte van Marcel Vervloesem kan je terecht op: http://groups.msn.com/WerkgroepMorkhoven |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Banneling
|
![]() Zoals gezegd, stellen extreem-rechtse militanten (juist zoals Georges Bush dit doet) Hezbollah en Hamas graag als 'nazi's' en 'fascisten' voor terwijl zij zwijgen over hun eigen extreem-rechtse gedachtengoed.
De volgende uitspraak is daar een goed voorbeeld van: "Ik vind het jarenlang krijgen van Katyusha's, zelfmoordidioten, ontvoerde soldaten, en daarbovenop pesterijen van staten die Hitlers droom willen verwezelijken, zelfs door het gebruiken van de VN, niet echt een vals voorwendsel om eens een uppercut uit te willen delen." Laatst gewijzigd door werkgroep morkhoven : 25 augustus 2006 om 10:43. |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
|
![]() Citaat:
nu ga ik toch even reageren. Kunt u mij eerst en vooral een goede beschrijving geven van "extreem rechts"? En dan ook welke militanten de moslim fundamentalisten aanvallen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | ||
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
"Hierbij iets om u wat te schokken.Ooit werd aan de israelische chef-staf gevraagd welk gevoel het droppen van bommen op mensen hem gaf.Antwoord: "Een lichte schok aan mijn vliegtuig bij het loslaten van de bommen ,meer niet";Een harde man en zo hoort het ook." |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
|
![]() Citaat:
Trouwens wat heeft nationalist zijn met deze uitspraak te maken? (let wel op ik ga nooit een vlaams-nationaal eenheidsdenker in de handen spreken) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Banneling
|
![]() Je vroeg om een goede "beschrijving" te geven van "extreem rechts". Ik gaf je een voorbeeld. Wil je misschien dat ik er de hele literatuur over extreem-rechts bijsleep zodat we een eindeloze discussie kunnen voeren ?
Laatst gewijzigd door werkgroep morkhoven : 25 augustus 2006 om 11:10. |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Banneling
|
![]() En WM
wat van extreem-links? |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
|
![]() Citaat:
Kijk je gebruikt hier een voorbeeld van een enkeling als voorbeeld. Zijn idee interesseert mij niet ik zou graag een algemeen beeld hebben. Trouwens zijn opmerking was duidelijk iets te sterk holywood geïnspireerd; nu ja hij kan er niet aan doen als je teveel naar james bond kijkt zou je nog beginnen denken dat hij echt bestaat. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Er zijn verschillende mensen op dit forum die deel uitmaken van de forumgroep 'rechts' die alleen voor leden toegankelijk is. Om te weten wat ze met "rechts" bedoelen, kan ik beter hun berichten gaan lezen (wat ik niet kan omdat ik geen lid ben) in plaats van hen om een "definitie" van "rechts" te gaan vragen. Vind je ook niet ? Ik heb deze thread 'Antisemitisme' juist geöpend omdat iemand mij als 'antisemitisch' wilde voorstellen. Maar wat is 'antisemitisch' ? Is men 'antisemitisch' omdat men radicale kritiek heeft op de manier waarop Israël Palestina en Libanon tot een puinhoop maakt(e) ? Ook de wijze waarop sommigen de 'believers' van de forumgroep 'De Nieuwe Wereldorde' als 'antisemitisch' willen voorstellen, bevalt mij niet. Men kan discussiëren over antisemitische uitspraken maar mensen van 'antisemitisme' beschuldigen omdat ze 'antisemitische bronnen' zouden raadplegen, gaat mij te ver. Ik zie dat je hebt deelgenomen aan de discussies op 'De Nieuwe Wereldorde' en in één van je berichtjes op deze thread verwijs je er tevens naar. Je weet dus waarover het gaat (De forumgroep 'Rechts' zou niet meer bestaan maar daar ben ik niet geheel zeker van) Laatst gewijzigd door werkgroep morkhoven : 25 augustus 2006 om 11:37. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
|
![]() Citaat:
Kijk het zit zo velen die zich voordoen als "extreem-rechtsen" zijn niet meer dan een bende kleine rebellen die van niet beter weten. Eigenlijk is er geen goeie definitie van extreem rechts aangezien het in vele standpunten sterk aan het extreem-linkse idee leunt. Links en Rechts zijn zeer onstabiele benamingen... Uw concrete voorbeelden stellen niets voor daarom dat ik ze niet zou aanhalen als opbouw... Om terug te keren naar het begin: U gebruikt Amerika als "het ultieme" kwaad en vergelijkt het (zij het onrechstreeks) met extreem rechts; helemaal ongegrond. Het moslim fundamentalisme berust op een verbastering van teksten en is daarom ook niet te beredeneren. U probeert steeds opnieuw deze groep te verdedigen maar ik geloof dat dit niet zou kunnen...We zien wat ze deden wat ze doen en het doet ons maar gruwelen over wat ze gaan doen. Het is inderdaad WEL zeer spijitg voor de gewone mensen die niet extreem denken maar daar kunnen enkel zij iets aan veranderen. ps: vergeet niet ik rechtvaardig niemand!!! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Je hebt het steeds over het 'moslimfundamentalisme' maar je zegt weinig of niets over de manier waarop Palestina en Libanon tot puin werden gebombardeerd. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
|
![]() Citaat:
Palestina heeft zware verliezen geleden maar je bent dan ook wel meester in het overdrijven. Libanon was oorlogsgebied dus dat even niet in ons gesprek hier... Palestina zet door het aanvaarden van Hamas een constante druk op Israël en er zijn door Israël zeker ontoelaatbare zaken gedaan maar omgekeerd ook... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |