![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bon, dan ga ik eens telenet bekijken met mijn papa, want al die technologie wordt wel fiks duur zeg.
![]() |
![]() |
#42 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
POLITICS.BE 2:http://www.politiek.messageboard.be Het volk dient de stem van de partijen te zijn, en de partijen niet de stem van het volk! De nieuwe Vlaamse Partij! Vrij Vlaanderen of neem eens een kijkje op ons geüpdate forum:Forum Vrij Vlaanderen |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
http://www.chebucto.ns.ca/~rakerman/...ble.html#Table Lees die website eens door ofzo...indien nog vragen fire away. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]()
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Jazeker : 7 april 2007 om 13:53. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
POLITICS.BE 2:http://www.politiek.messageboard.be Het volk dient de stem van de partijen te zijn, en de partijen niet de stem van het volk! De nieuwe Vlaamse Partij! Vrij Vlaanderen of neem eens een kijkje op ons geüpdate forum:Forum Vrij Vlaanderen |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik heb een duur mobieltje gekocht. Ik weet dat het duurder is, maar in ruil heb ik wel mijn fiets verkocht, want ik reed daar toch amper mee. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat is het duur in België zeg!
![]() Ik heb Orange Family, €25 in de maand + telefonie 20mbps down, 4mbps up geen datalimiet. Laatst gewijzigd door liberalist_NL : 7 april 2007 om 14:10. |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ben dus ondertussen overgestapt naar Dommel.
![]()
![]() |
![]() |
#52 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zalig. Tot nu toe prima service, correcte administratie. Als ik nu nog die logindingetjes (zie ander onderwerp) geregeld krijg en de prijs/kwaliteit sterker is, kan ik beginnen de tevreden klant uit te hangen.
![]() |
![]() |
#54 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Annex A: Randvoorwaarden gekoppeld aan de Telenet Internet Dienst Bepaalde handelingen kunnen onrechtstreeks negatieve gevolgen hebben voor andere gebruikers, bijvoorbeeld door de de goede werking van het netwerk in gevaar te brengen. Om dit tegen te gaan heeft Telenet een aantal technische randvoorwaarden gekoppeld aan z’n diensten. Netwerkintegriteit. Soorten dataverkeer. Het internet is al lang niet meer beperkt tot surfen en e-mailen. Elke dag verschijnen er nieuwe toepassingen die nieuwe eisen stellen niet alleen aan je computer maar ook aan het Telenet netwerk. De dienst die Telenet levert is echter een best effort dienst en dit betekent dat er soms keuzes gemaakt worden welke toepassingen al dan niet ondersteund worden. De toepassingen waarop Telenet zich concentreert ter ondersteuning zijn; - e-mail (POP/SMTP) - websurfen (http) - FTP - IRC - Usenet Daarnaast heeft Telenet onder meer ter beveiliging van het netwerk en de gebruikers een aantal “poorten” afgesloten op het netwerk. Op het residentiële productgamma van Telenet Internet zijn alle poorten onder 1024 binnenkomend gesloten. Uitgaand is poort 25 (SMTP) gesloten. Daarnaast zijn nog een aantal andere specifieke poorten gesloten uit veiligheidoverwegingen. Aangezien er steeds nieuwe applicaties, bedreigingen, virussen, wormen edm. de kop opsteken wenst Telenet zijn beleid te allen tijde te kunnen afstemmen op deze nieuwe ontwikkelingen. Servers. Het draaien van servers (bijvoorbeeld mail, news, IRC, ftp, http, ...) is in principe niet toegelaten. Het betreft hier het aanbieden van Internet services die niet passen binnen de Internet dienst. Dat is een stukje uit de telenet gedragscode voor de modale thuisgebruiker. Misschien duidelijker voor u. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Banneling
|
![]() Ik heb Chello, spijtig genoeg heeft telenet dat overgenomen. ik ben benieuwd.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ok. Koop jij eens datablokken bij op telenet tot je aan 40 gig zit en dan leggen we onze prijzen eens naast mekaar.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vrees dat we binnenkort een telenet abo in de maag gestampt gaan krijgen. Dan wordt ik mss ook Dommel klant. *zucht* Breedband in belgique is niet je dat.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() Ik begin me echt iets af te vragen. Mijn Belgacom abo kost iets van een 42 euro per maand. Bij Dommel betaal ik voor net hetzelfde nog geen 30 euro (meer dan 10 gig heb ik niet nodig). Maar ze gebruiken hetzelfde netwerk. Dommel moet dus dezelfde kosten maken dan Belgacom plus een winstmarge voor die laatste en toch nog zelf rustig verder boeren. Twee vragen aldus:
![]() |
![]() |
#60 |
Banneling
|
![]() moet je bij dommel een vaste lijn hebben?
|
![]() |
![]() |