![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | ||||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | ||
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
|
![]() Grappig dat je er zo maar vanuit ga dat ik cannabis gebruik en meer zelfs dat ik het zou nodig hebben om te relaxeren. Dat bewijst hoe bekrompen je geest wel niet is. Ik heb natuurlijk wel al eens een joint gerookt en ik weet dus perfect wat het doet en vooral ook wat het niet doet (en dat kan van jou niet echt gezegd worden). Ondertussen is dat al wel een hele tijd geleden en de reden is simpelweg omdat ik al een hele tijd ben gestopt met roken. En ik sluit ook helemaal niet uit dat ik het nog wel eens zal gebruiken (in een andere vorm dan).
Laatst gewijzigd door Edina : 26 oktober 2006 om 12:41. |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
|
![]() Citaat:
triestig hoor. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Iemand die een jointje rook is dat ook,enkel is alcohol wel een harddrugs
![]() |
#49 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Wat jij blijkbaar weigert aan te nemen is dat er verschillende zaken zijn die bij verstandig gebruik geen gevaar op leveren maar bij onverstandig gebruik wel gevaarlijk kunnen zijn. Dat geldt voor alcohol, broodmessen, cannabis, auto's, enz... Lees eens wat er staat: ik vergelijk niet drugsgebruik met autoracen, maar onverstandig cannabis/alcohol-gebruik met onverstandig gebruik van gelijk welk voorwerp dat bij verstandig gebruik ongevaarlijk is, maar bij onverstandig gebruik wel gevaarlijk wordt. Als je alles wil verbieden dat bij onverstandig gebruik gevaarlijk wordt, dan moet je bijna alles verbieden... Jouw bijdrage: "drugsgebruik met autoracen vergelijken! sterk! ![]()
Koningen horen thuis in sprookjes http://http://www.facebook.com/home.php#/group.php?gid=40941098748&ref=ts Against gay marriage? Then don't get one and shut the fuck up ![]() "The Bible contains 6 admonishments to homosexuals and 362 admonishments to heterosexuals. That doesn't mean that God doesn't love heterosexuals. It's just that they need more supervision. " Laatst gewijzigd door Fozzie : 26 oktober 2006 om 13:38. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
|
![]() Djeezes, er stan hier 10-tallen artikels over wat canabis allemaal kan veroorzaken (in het beste geval angstaanvallen) en jij noemt gebruikers levensgenieters? van welke planeet kom jij?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | ||||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Deze zaken verbieden heeft geen nut, je kan de mensen beter leren er op een goede manier mee om gaan, om zo het potentiële gevaar te verkleinen.
Koningen horen thuis in sprookjes http://http://www.facebook.com/home.php#/group.php?gid=40941098748&ref=ts Against gay marriage? Then don't get one and shut the fuck up ![]() "The Bible contains 6 admonishments to homosexuals and 362 admonishments to heterosexuals. That doesn't mean that God doesn't love heterosexuals. It's just that they need more supervision. " |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik weet dat alcohol(misbruik) vele malen erger is voor het lichaam dan dat ontschuldig jontje
![]() |
#55 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Leg geen woorden in mijn mond. Ik ben groot genoeg om zelf mijn mening te verkondigen. Het is niet omdat jij iets niet kan, dan niemand dat kan, hé. Verstandig gebruik maken van iets is gewoon bewust van iets gebruik maken zonder dat het gevaar op levert voor jezelf of anderen. Hoe durf je te beweren dat verstandig gebruik van cannabis niet bestaat, terwijl heel veel mensen met mate cannabis gebruiken zonder schadelijke gevolgen voor zichzelf of voor anderen. "Verstandig cannabisgebruik bestaat niet" is een dogma dat wordt tegengesproken door de realiteit. Dogma's worden enkel uitgevonden om het eigen gelijk te staven zonder argumenten of echte bewijzen. Maar manneke toch, ik heb heus jouw posts niet nodig om te weten wat de potentiële gevaren bij overdadig gebruik van cannabis zijn. Jij kan blijkbaar geen onderscheid maken tussen verstandig (of relatief veilig) en onverstandig (of onveilig) gebruik. Ik herhaal: wie niet kan nuanceren heeft geen voeling met de realiteit.
Koningen horen thuis in sprookjes http://http://www.facebook.com/home.php#/group.php?gid=40941098748&ref=ts Against gay marriage? Then don't get one and shut the fuck up ![]() "The Bible contains 6 admonishments to homosexuals and 362 admonishments to heterosexuals. That doesn't mean that God doesn't love heterosexuals. It's just that they need more supervision. " |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
|
![]() Citaat:
De feiten spreken u tegen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je bent eigenlijk over iets aan het praten waar je zelf geen kl*ten van af weet. Ik ken vele mensen die al jaren jontjes roken zonder erg,maar ik ken heel weinig mensen die jaren alhohol(misbruik) ongestraft verder kunnen zetten Daar is echt een wereld van verschil in
![]() |
#60 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Er is een groot verschil tussen 1 jointje roken en een hele wietplantage op roken, net zoals er een groot verschil is tussen 1 pintje drinken en een hele bak duvel uit zuipen, of 30 km/u rijden in de nabijheid van scholen en 200 km/u rijden. Verstandig gebruik heeft alles te maken met je grenzen kennen: als je na 2 pintjes al zat bent, drink er dan maar 1, als je totaal niet tegen alcohol kan, drink dan geen alcohol. Doe je na 2 jointjes gevaarlijke dingen, rook er dan maar 1 of een half. Als je totaal niet tegen cannabis kan, gebruik het dan niet. Ik weet dat als ik 200 km/u in de bebouwde kom rij de kans groot is dat ik een ongeluk veroorzaak, dus hou ik mij aan de snelheidsbeperkingen.
|
![]() |
![]() |