![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Banneling
|
![]() Ach ik heb dat pietje ooit 8 strafpunten aangesmeerd wegens het citeren van een revisionistisch citaat
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() 2. Altijd weer 'de linksen', hé. Al bij al is het een wonder dat dit forum nog bestaat. ![]() |
|
![]() |
![]() |
#43 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat neemt niet weg dat ik het ook wel spijtig vind dat Kaffer geband werd.
Zo gek worden ze toch niet vaak gemaakt, denk ik. |
![]() |
![]() |
#44 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het moet me van het hart dat linksen meteen gaan klagen bij de moderatie. Ik ben vaak uitgescholden voor Hitler en meer van dat fraais, maar 1 scheve opmerking tegen een pietluttigheid en ik kreeg een flink aantal strafpunten vanwege de moderators. Linksen zijn zo... ze willen dat de wet andere meningen verbiedt.
|
![]() |
![]() |
#45 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mja... misschien moet ik alle quotes van Hans1 eens naar de moderatie sturen. zijn verwijten wat betreft nazi en dergelijke zijn genoeg om hem te bannen. Tenzij ik wil berusten in het verwijt dat ik miljoenen mensen heb vermoord. |
|
![]() |
![]() |
#46 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Beste Jazeker,
ik vermoed dat ik wellicht ook het predikaat 'links' verdien, en als het je enigzins gerust kan stellen : ik ben alvast niet iemand die rap gaat klagen bij de moderatoren van een internetforum. Ik vind het bovendien - als 'linkse' - geen goed idee om meningen via de wet te bestrijden (dat schept alleen maar gevaarlijke precedenten). Ik durf niet beweren dat ik nooit iemand zal beledigen ('wie zoekt, die vindt', weet je wel), maar ik probeer me toch in te houden. En ik ben het met u eens dat Kaffer niet hoefde geband te worden. Ik wens ook Hans1 niet geband te zien. Maar ik ben hier 'de baas' niet, hé. |
![]() |
![]() |
#47 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#48 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bij Feremans daarentegen had ik onmiddellijk 'prijs'. Laatst gewijzigd door Zwartengeel : 6 januari 2007 om 21:04. |
|
![]() |
![]() |
#49 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Allez, 't is al goed. Straks ga ik er zelf ook nog in geloven!
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() bwa spijtig.
twas wel ne zotte kerel, volgens mij had em dikwijls gezopen als em hier berichten plaatste maar dat vind ik ergens wel schattig. kaffer ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Banneling
|
![]() Man, man, man toch, stel je voor, dagelijks moet ik gaan werken tussen:
van de grootste criminelen tot kruimeldieven, stel je voor dat ik dagelijks 8 uren met een nota boekje zou rondlopen omdat de één of de andere zijn vingertje opsteekt of in welke taal ook iets roept die de buitenwereld niet mag horen. Neen, een brede rug hebben en eens zelf met een lolligheid uithalen en ze op deze manier op hun plaats zetten bevredigd iedereen. Dat kaffertje geen zachte is, en met de regelmaat eens uithaalt, tot dan, dan moet hij andersom ook maar incasseren, maar moet kaffertje zeker niet gebannen worden. Ik denk dat de moderators eens een paar dagen op stage moeten in een penitentiaire instelling om te leren waar de grenzen liggen van het toelaatbare. |
![]() |
![]() |
#52 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#53 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
![]() |
#54 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#55 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door DaBlacky : 6 januari 2007 om 22:47. |
|
![]() |
![]() |
#56 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Banneling
|
![]() ik wil m terug
beledigingen pfft we zijn geen watjes, wij kunnen wel wat hebben hoor ! |
![]() |
![]() |
#59 |
Banneling
|
![]() hij rammelde wel graag met de voeten van de mods natuurlijk
![]() http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=499 |
![]() |
![]() |
#60 |
Banneling
|
![]() voil�*
Anna heeft eindelijk een handtekening ! ik hoop dat er nog mensen deze gaan gebruiken ! een WWKW (wij willen Kaffer weer) actie ! kakelvers ! |
![]() |