Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 1 maart 2007, 18:04   #41
Kay_
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
natuurlijk Edina! wat knap gevonden van je. Werkelijk, soms overtref je jezelf.

Maar kijk: wat doet men om zeker aan te tonen dat de "Belgen" die als "Belg" vernoemd worden, weldegelijk ook als "Belg" worden herkend? MEN ZET ZE VOLLEDIG MET NAAM EN TOENAAM IN DE KRANT (ook al is er nog geen proces geweest).

Zoals er vb. : niet Hans V.T., maar HANS VAN TEMSCHE,
niet: Mijnheer en Mevrouw Roland VdV en hun zoon Frederik

maar:
Frederik Van de Velde, zijn vader Roland en zijn moeder Gerda Vandewalle (noteer de meisjesnaam van de moeder, voor het geval iemand niet zou weten wie het was).

En als dat niet genoeg is zet onze politiek o zo correcte staatszender er nog een foto van de familiewoning bij (voor het geval men nog zou twijfelen).

Zoals Murat Kaplan of Abdallah ait Oud?

In plaats van je uit te spreken over de feiten maak jij je druk over de berichtgeving die volgens jou fout is
Oud 1 maart 2007, 18:07   #42
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
In plaats van je uit te spreken over de feiten maak jij je druk over de berichtgeving die volgens jou fout is
is uitloper van antwoord op dit:

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Edina Bekijk bericht
Je veronderstellingen zijn zoals steeds totaal ongefundeerd. De vriendin van de zoon van het koppel was een Marokkaanse. En meer weet je niet. En dat doet er overigens ook geen bal toe.
Ondertussen ineens toch wel zo te horen.

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o

Laatst gewijzigd door circe : 1 maart 2007 om 18:08.
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 maart 2007, 18:16   #43
Jazeker
Secretaris-Generaal VN

Jazeker's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Jazeker
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jurgen79 Bekijk bericht
Er is nog niets bewezen...nog niemand veroordeeld.
Dit is nu pure stigmatisering van deze mensen.
Ze hebben alle drie reeds bekend.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flanelcondoom Bekijk bericht
*KNIP* Deze opmerking lijkt mij persoonlijk en onnodig grievend.
Nelle Pastorale Nelle Jazeker Nelle

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duupje Bekijk bericht
Jep, heil Jazeker.
Jazeker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 maart 2007, 18:25   #44
jurgen79
Banneling

jurgen79's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker Bekijk bericht
Ze hebben alle drie reeds bekend.
Dat veranderd de zaak uiteraard...heb er dan ook geen probleem mee dat ze in het nieuws komen als vervanging van de schandpaal.
jurgen79 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 maart 2007, 18:46   #45
Edina
Perm. Vertegenwoordiger VN

Edina's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
natuurlijk Edina! wat knap gevonden van je. Werkelijk, soms overtref je jezelf.
Bedankt voor de bloemen.

En voor de rest geraak je niet echt ver met je argumentatie hé.
Edina is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 maart 2007, 18:51   #46
Edina

Edina's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ondertussen ineens toch wel zo te horen.
Maar nee gij, dat doet er nog altijd geen bal toe. Wat er wel toe doet is dat ze het deden omdat ze geen Marokkaanse kleinkind wilden. Uit racistische motieven dus.

Laatst gewijzigd door Edina : 1 maart 2007 om 18:51.
Oud 1 maart 2007, 19:05   #47
jurgen79
Banneling

Standaard

Citaat:
Maar nee gij, dat doet er nog altijd geen bal toe. Wat er wel toe doet is dat ze het deden omdat ze geen Marokkaanse kleinkind wilden. Uit racistische motieven dus.
Ja en? Niet iedereen wil verbasterde kinderen.
Oud 1 maart 2007, 19:05   #48
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Heb je ook gelezen dat het slachtoffer de dag nadien "mocht gaan fietsen, van Assenede tot Gent" omdat ze beloofd had bij een dokter een abortus te ondergaan?

Niet dat het niet strafbaar en volkomen walgelijk is om een vrouw tot abortus te verplichten - (dat is weer een ander onderwerp), maar ik vraag me af of ze niet eerst allen samen hadden besloten "er iets aan te doen (op boerenwijze dan wel)".... dat zal het gerecht natuurlijk wel uitwijzen.

Degenen die vroeger naar de engeltjesmaaksters gingen zullen dat ook wel niet zo'n leuke behandeling gevonden hebben.

Maar ik ben nog steeds niet overtuigd dat deze vruchtafdrijving niet op voorhand was opgezet (mét toestemming van de zwangere vrouw) moet ik zeggen.

Die Frederik had gestudeerd (dus moet toch MINSTENS drie hersencellen hebben?).
Hier zit volgens mij toch een reukje aan!

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o

Laatst gewijzigd door circe : 1 maart 2007 om 19:10.
Oud 1 maart 2007, 19:07   #49
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ik weet niet wat ik nu moet. Frederik pakte mijn papieren af, ik kan niet aan het geld op onze rekeningen. En ik kan niet terug naar Marokko», weent Sana Ammi. «Frederik was een lieve man, ik zie hem graag, zelfs nu nog.
Hoe is het begot mogelijk!
Ze woonde er dus mee samen, met haar 'lieve man'. Al bijna twee jaar!
Dan héb je eens een Marokkaanse die haar familie trotseert voor haar grote liefde en dan doet de smeerlap haar dit aan!

Uitkleden verdorie tot ze geen bal meer hebben, die 'lieve man' en zijn ouders! Levenslang betalen voor moeder en kind!

Die papieren komen ook wel terug en dan kan de intussen jonge moeder wél terug naar Marokko. Mét voldoende centen om haar kind als een prins of prinses op te voeden.
En als haar familie haar ginder niet meer wil omdat ze een 'hoer' is, dan blijft ze maar hier, zoekt zich een échte lieve man en leeft nog lang en gelukkig.

Ik hoop maar één ding, en dat is dat het babytje niet de gevolgen zal dragen van de barbaarse behandeling van de 'lieve man' en zijn familie.

Laatst gewijzigd door Knuppel : 1 maart 2007 om 19:10.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 maart 2007, 19:09   #50
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Die papieren komen ook wel terug en dan kan de intussen jonge moeder wél terug naar Marokko. Mét voldoende centen om haar kind als een prins of prinses op te voeden.
Betwijfel of die familie haar terug zal willen.

Citaat:
En als haar familie haar ginder niet meer wil omdat ze een 'hoer' is, dan blijft ze maar hier, zoekt zich een échte lieve man en leeft nog lang en gelukkig.
Dat zal de betere oplossing moeten zijn.

Oud 1 maart 2007, 19:10   #51
Kay_
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Heb je ook gelezen dat het slachtoffer de dag nadien "mocht gaan fietsen, van Assenede tot Gent" omdat ze beloofd had bij een dokter een abortus te ondergaan?

Niet dat het niet strafbaar en volkomen walgelijk is om een vrouw tot abortus te verplichten - (dat is weer een ander onderwerp), maar ik vraag me af of ze niet eerst allen samen hadden besloten "er iets aan te doen (op boerenwijze dan wel)".... dat zal het gerecht natuurlijk wel uitwijzen.

Degenen die vroeger naar de engeltjesmaaksters gingen zullen dat ook wel niet zo'n leuke behandeling gevonden hebben.

Maar ik ben nog steeds niet overtuigd dat deze vruchtafdrijving niet op voorhand was opgezet (mét toestemming van de zwangere vrouw) moet ik zeggen.

Ga dat iemand ander wijsmaken, ze hebben al bekend
Oud 1 maart 2007, 19:17   #52
Edina

Edina's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jurgen79 Bekijk bericht
Ja en? Niet iedereen wil verbasterde kinderen.
Allez, de eersten beginnen de verdediging al op te nemen voor deze walgelijke daad. Je moet maar durven.
Oud 1 maart 2007, 19:17   #53
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kay-gell Bekijk bericht
Ga dat iemand ander wijsmaken, ze hebben al bekend
De drie uitvoerders hebben al bekend, dat betwijfel ik toch niet?

Ik vraag me echter af of dit allemaal niet met toestemming van de zwangere gebeurd is (vruchtafdrijving, zonder dat ze doorhad op welke manier ze het gingen doen vb.).

Stel nu dat de vrucht was afgekomen. Wat was dan het vervolg geweest? Samen gaan fietsen naar Gent?
Blijkbaar hebben ze toch niet de indruk gehad dat het slachtoffer klacht zou gaan indienen?

D�*t bedoel ik.

Oud 1 maart 2007, 19:18   #54
Edina

Edina's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Die Frederik had gestudeerd (dus moet toch MINSTENS drie hersencellen hebben?).
Hier zit volgens mij toch een reukje aan!
En Circe haar fantasie slaat weer volledig op hol. Want een allochtoon kan toch nooit een onschuldig slachtoffer zijn zeker!!!
Oud 1 maart 2007, 19:19   #55
jurgen79
Banneling

Standaard

Citaat:
Allez, de eersten beginnen de verdediging al op te nemen voor deze walgelijke daad. Je moet maar durven.
Ik verdedig niemand...maar ik zou ook nooit bastaard kinderen willen hebben.
Dus mij zal je nooit met bruin/geel/... over straat zien lopen, white pride...you know
Toch is het nogal raar dat de ouders x aantal tijd de relatie goedkeuren en eens er een kind op komst is de hel losbreekt...heel raar eigenlijk.
Wachten tot het onderzoek volledig is afgelopen en dan pas conclussies trekken.

Laatst gewijzigd door jurgen79 : 1 maart 2007 om 19:20.
Oud 1 maart 2007, 19:21   #56
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
En Circe haar fantasie slaat weer volledig op hol. Want een allochtoon kan toch nooit een onschuldig slachtoffer zijn zeker!!!
Ik denk dat JOUW fantasie weer op hol slaat.

Wat is het verschil tussen een 29 jarige autochtone zwangere en een 29 jarige allochtone zwangere?

Beiden ondergaan dezelfde "behandeling" en gaan de dag nadien samen gezellig fietsen met hun vriend waar ze al twee jaar mee samenwonen! en die ze "toch zo graag zien"!

Ik concludeer daaruit dat ze samen besloten hebben om tot vruchtafdrijving over te gaan!
Enkel in d�*t geval ga je de dag nadien lekker samen fietsen hoor. Anders bel je de politie.

Oud 1 maart 2007, 19:27   #57
Djiezes
Europees Commissaris

Djiezes's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik concludeer daaruit dat ze samen besloten hebben om tot vruchtafdrijving over te gaan!
Enkel in d�*t geval ga je de dag nadien lekker samen fietsen hoor. Anders bel je de politie.
J�*j zou de politie dan bellen. Dat wil niet zeggen dat andere vrouwen dat ook zouden doen.
Djiezes is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 maart 2007, 19:28   #58
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Circe,

Was het vroeger ook de gewoonte een vrouw in een dwangbuis te steken die vrijwillig naar de 'engeltjesmaakster' ging?

Ik dacht dat een breinaald voldoende was en een vroedvrouw die wist waar ze moest steken.

We zijn intussen in 2001 en abortus is gelegaliseerd. Dat meiske had dus gewoon naar een abortuskliniek kunnen gaan, maar ze had naar eigen zeggen niet de beschikking over geld en haar papieren.
Me dunkt dus toch dat er niet veel vrijwilligheid bij was.

Ze verdedigt haar 'lieve man' trouwens nog altijd door de schuld bij zijn familie te leggen die hem blijkbaar in haar macht heeft. Stel je even voor hoe dat schaap zich nu moet voelen.

Laatst gewijzigd door Knuppel : 1 maart 2007 om 19:30.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 maart 2007, 19:39   #59
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
We zijn intussen in 2001 en abortus is gelegaliseerd. Dat meiske had dus gewoon naar een abortuskliniek kunnen gaan, maar ze had naar eigen zeggen niet de beschikking over geld en haar papieren.
Me dunkt dus toch dat er niet veel vrijwilligheid bij was.
Wel maar d�*�*r klopt toch ook al iets niet? Die gast zal toch wel een abortus hebben kunnen betalen?

Maar ja ok, zij zal dus geen abortus hebben gewild , maar wèl onderhoudsgeld dan?
Er hangt sowieso een reukje aan. Waarom zou die gast haar verblijfspapieren hebben afgenomen als ze liever hadden dat ze zou vertrekken vb? Ze waren niét gehuwd toch?

Oud 1 maart 2007, 19:43   #60
Kay_
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Wel maar d�*�*r klopt toch ook al iets niet? Die gast zal toch wel een abortus hebben kunnen betalen?

Maar ja ok, zij zal dus geen abortus hebben gewild , maar wèl onderhoudsgeld dan?
Er hangt sowieso een reukje aan. Waarom zou die gast haar verblijfspapieren hebben afgenomen als ze liever hadden dat ze zou vertrekken vb? Ze waren niét gehuwd toch?

Wat de redenen zijn voor het afnemen van verblijfspapieren doet er toch niet toe.
Misschien was het wel een reden om haar onder de knoet te houden,wat maakt het in hemelsnaam uit?
Feit is dat die ouders dat meisje hebben mishandeld en haar ongeboren kind omdat ze geen half marokkaans kleinkind wilden.

Ik hoop dat je bij een draad waar allochtonen de dader zijn overigens ook evenveel achterdochtigheid opbrengt.

Laatst gewijzigd door Kay_ : 1 maart 2007 om 19:44.
Kay_ is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:55.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be