![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Zoals Murat Kaplan of Abdallah ait Oud? In plaats van je uit te spreken over de feiten maak jij je druk over de berichtgeving die volgens jou fout is ![]()
![]() |
![]() |
#42 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ondertussen ineens toch wel zo te horen.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 1 maart 2007 om 18:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ze hebben alle drie reeds bekend.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
|
![]() Maar nee gij, dat doet er nog altijd geen bal toe. Wat er wel toe doet is dat ze het deden omdat ze geen Marokkaanse kleinkind wilden. Uit racistische motieven dus.
Laatst gewijzigd door Edina : 1 maart 2007 om 18:51. |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Niet dat het niet strafbaar en volkomen walgelijk is om een vrouw tot abortus te verplichten - (dat is weer een ander onderwerp), maar ik vraag me af of ze niet eerst allen samen hadden besloten "er iets aan te doen (op boerenwijze dan wel)".... dat zal het gerecht natuurlijk wel uitwijzen. Degenen die vroeger naar de engeltjesmaaksters gingen zullen dat ook wel niet zo'n leuke behandeling gevonden hebben. Maar ik ben nog steeds niet overtuigd dat deze vruchtafdrijving niet op voorhand was opgezet (mét toestemming van de zwangere vrouw) moet ik zeggen. Die Frederik had gestudeerd (dus moet toch MINSTENS drie hersencellen hebben?). Hier zit volgens mij toch een reukje aan!
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 1 maart 2007 om 19:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ze woonde er dus mee samen, met haar 'lieve man'. Al bijna twee jaar! Dan héb je eens een Marokkaanse die haar familie trotseert voor haar grote liefde en dan doet de smeerlap haar dit aan! ![]() Uitkleden verdorie tot ze geen bal meer hebben, die 'lieve man' en zijn ouders! Levenslang betalen voor moeder en kind! Die papieren komen ook wel terug en dan kan de intussen jonge moeder wél terug naar Marokko. Mét voldoende centen om haar kind als een prins of prinses op te voeden. En als haar familie haar ginder niet meer wil omdat ze een 'hoer' is, dan blijft ze maar hier, zoekt zich een échte lieve man en leeft nog lang en gelukkig. Ik hoop maar één ding, en dat is dat het babytje niet de gevolgen zal dragen van de barbaarse behandeling van de 'lieve man' en zijn familie.
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 1 maart 2007 om 19:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ga dat iemand ander wijsmaken, ze hebben al bekend ![]()
![]() |
![]() |
#52 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De drie uitvoerders hebben al bekend, dat betwijfel ik toch niet?
Ik vraag me echter af of dit allemaal niet met toestemming van de zwangere gebeurd is (vruchtafdrijving, zonder dat ze doorhad op welke manier ze het gingen doen vb.). Stel nu dat de vrucht was afgekomen. Wat was dan het vervolg geweest? Samen gaan fietsen naar Gent? Blijkbaar hebben ze toch niet de indruk gehad dat het slachtoffer klacht zou gaan indienen? D�*t bedoel ik.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dus mij zal je nooit met bruin/geel/... over straat zien lopen, white pride...you know ![]() ![]() Toch is het nogal raar dat de ouders x aantal tijd de relatie goedkeuren en eens er een kind op komst is de hel losbreekt...heel raar eigenlijk. Wachten tot het onderzoek volledig is afgelopen en dan pas conclussies trekken. Laatst gewijzigd door jurgen79 : 1 maart 2007 om 19:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat is het verschil tussen een 29 jarige autochtone zwangere en een 29 jarige allochtone zwangere? Beiden ondergaan dezelfde "behandeling" en gaan de dag nadien samen gezellig fietsen met hun vriend waar ze al twee jaar mee samenwonen! en die ze "toch zo graag zien"! Ik concludeer daaruit dat ze samen besloten hebben om tot vruchtafdrijving over te gaan! Enkel in d�*t geval ga je de dag nadien lekker samen fietsen hoor. Anders bel je de politie.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Europees Commissaris
|
![]() J�*j zou de politie dan bellen. Dat wil niet zeggen dat andere vrouwen dat ook zouden doen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Circe,
Was het vroeger ook de gewoonte een vrouw in een dwangbuis te steken die vrijwillig naar de 'engeltjesmaakster' ging? Ik dacht dat een breinaald voldoende was en een vroedvrouw die wist waar ze moest steken. We zijn intussen in 2001 en abortus is gelegaliseerd. Dat meiske had dus gewoon naar een abortuskliniek kunnen gaan, maar ze had naar eigen zeggen niet de beschikking over geld en haar papieren. Me dunkt dus toch dat er niet veel vrijwilligheid bij was. Ze verdedigt haar 'lieve man' trouwens nog altijd door de schuld bij zijn familie te leggen die hem blijkbaar in haar macht heeft. Stel je even voor hoe dat schaap zich nu moet voelen.
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 1 maart 2007 om 19:30. |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar ja ok, zij zal dus geen abortus hebben gewild , maar wèl onderhoudsgeld dan? Er hangt sowieso een reukje aan. Waarom zou die gast haar verblijfspapieren hebben afgenomen als ze liever hadden dat ze zou vertrekken vb? Ze waren niét gehuwd toch?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Wat de redenen zijn voor het afnemen van verblijfspapieren doet er toch niet toe. Misschien was het wel een reden om haar onder de knoet te houden,wat maakt het in hemelsnaam uit? Feit is dat die ouders dat meisje hebben mishandeld en haar ongeboren kind omdat ze geen half marokkaans kleinkind wilden. Ik hoop dat je bij een draad waar allochtonen de dader zijn overigens ook evenveel achterdochtigheid opbrengt.
The poster formerly known as kay-gell Laatst gewijzigd door Kay_ : 1 maart 2007 om 19:44. |
|
![]() |
![]() |