![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Minister
|
![]() Bekijk dat eens. Hoe lief zijn ze weer bezig.
[size=1]Had je echt mij nodig om dat te zeggen?[/size]
![]() |
#42 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bovendien is het niet door het wanbeleid in België dat het kind in dergelijke omstandigheden leeft. Moeten we ons niet eerder de vraag stellen of het leven van dat kind méér waard is dan dat van zijn miljoenen lotgenootjes. Om onze ego te strelen kunnen we dat kind naar hier halen maar daarmee zijn die anderen niet geholpen en zullen eindeloos dergelijke beelden te zien zijn. Om die mensen echt te helpen moet ter plaatse iets veranderen en daar kunnen dejohan noch Bobke iets aan doen. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
||
![]() |
![]() |